3 e 4 de maio. Obradoiro de Bebidas Saudables

Un ano máis o Concello de Betanzos danos a posibilidade de que os nosos alumnos e alumnas de 3º e 4º da ESO poidan participar nun Obradoiro de Bebidas Saudables , que terá lugar durante os días 3 e 4 de maio.

O plantexamento da actividade nolo explican os chicos de "Oxígeno.Ocio Educativo" que imparten este Obradoiro:

"Hoxendía moitos xóvenes entenden o ocio e pasalo ben unido inseparablemente coas bebidas alcohólicas. Indubidablemente esa asociación é errónea, a diversión non debe asociarse ao alcohol. É necesario ensinar alternativas para romper esa asociación e crear hábitos de consumo saudables.

O Obradoiro de Bebidas Saudables de Oxígeno é un programa de Educación para a Saúde dirixido a alumnos/as de ESO (Secundaria) co obxectivo de previr o consumo e abuso de bebidas alcohólicas e proporcionarlles alternativas saudables .

O obradoiro consta de diferentes tipos de actividades para a consecución dos obxectivos propostos: charlas, obradoiros prácticos de preparación de bebidas saudables, dinámicas e coloquios."