IV Concurso de Creación Literaria das Letras Galegas. Concello de Betanzos

O pasado sábado 17 de maio, as 19 30 conmemorando o Día das Letras Galegas o Concello de Betanzos facía entrega no Cine Alfonsetti dos IV Premios á Creación Literaria.

Na categoría xuvenil. ESO obtivo o primeiro premio:AMAIA TOMÉ TOMÉ do IES FRANCISCO AGUIAR e o accesit CLARA RODRÍGUEZ NÚÑEZ tamén do noso Instituto.

Na categoría xuvenil. Bacharelato e ciclos formativos, correspondeulle o accesit á nosa alumna de 2º BAC  ICÍA RODRÍGUEZ ARIAS.

É todo un orgullo para o IES contar entre as súas alumnas con estas rapazas cheas de ilusión e talento. Gústanos pensar que todo isto ten que ver co talento personal, co indubidable compromiso coa lectura das familias  e co labor do profesorado en xeral e das Linguas en particular do Vales e do Aguiar, estímulo sempre neste eido literario.

¡NORABOA  para Amaia, Clara e Icía!