« Week of Abril 15, 2024 »
all day

O equipo de mediación organizou dous obradoiros de costura, aproveitando a dotación de Polos Creativos, os días 16, 23 e 30 de abril.

all day

O alumnado de 3º da ESO participa no programa do Sergas YAM (Youth Aware of Mental Health). Trátase dun programa escolar no que os máis novos aprenden e debaten sobre a saúde mental, convidándoos a reflexionar sobre as súas emocións e a considerar diferentes enfoques cando se enfrontan a retos da vida.

all day

Os días 17 e 18 de abril, o alumnado de 3º da ESO recibíu un Obradoiro de escrita a cargo de Antía Otero, de Apiario Editora.

Organizado polo Concello de Betanzos e o Equipo de Dinamización da Lingua Galega.

all day

O alumnado de Cultura Clásica participa de novo no Ludi Compostellani, dirixindo un obradoiro de mosaicos e gozando doutros organizados por outros centros.

Start: 21/04/2024 14:25
Nesta semana na que celebramos o Día do Libro, compartimos unhas cervantinas suxestións de lectura: unha antoloxía de microrrelatos e o primeiro capítulo da primeira gran novela moderna, traducido ao galego por Valentín Arias López.