« Week of Marzo 18, 2024 »
Start: 18/03/2024 20:02

JOSÉ OVEJERO, Vibración, Galaxia Gutenberg, Barcelona, 2024, 368 páxinas.

all day

Concerto do alumnado de Linguaxe e práctica musical de 1º de Bacharelato do noso centro, conxuntamente co IES Alfonso X o Sabio de Cambre.

all day

Vimos de instalar no noso centro o Punto Laranxa contra o acoso e o ciberacoso escolar.

Se estás a sufrir ou coñeces algún caso de acoso ou ciberacoso, podes denuncialo de xeito anónimo depositando unha mensaxe na caixa que atoparás ben visible na entrada do instituto. De igual maneira, podes achegar a túa mensaxe a través do Punto Laranxa virtual na nosa páxina web (arriba á dereita).

Esta medida encádrase dentro do Plan Integral contra o acoso e ciberacoso escolar publicado recentemente pola Consellería de Educación.

all day

Equipos femininos de fútbol de 1º, 2º e 3º da ESO participaron nunha nova entrega do Xogade.

Start: 21/03/2024 12:06

TRES VACAS

Mentres les, concéntrome no tacto da túa chaqueta.

E penso no pelo mollado das vacas cando chove, se ninguén as recolle.

Unha paciencia triste. Mesta.

As vacas, que non dubidan que as virán recadar. Os seus ollos tranquilos.

Debuxo a túa postura, tan parecida á dos paxaros cando secan as ás molladas.

Ese movemento pequeno que avanza e dubida cada vez que os teus ombros se adiantan ao teu corpo. Cada vez que descubro o que protexes e

te atravesa.

Tremes.

Estamos sós e quietos. Escribo sobre ti.

Fóra as vacas confían no amor.

Ismael Ramos

Premio Nacional de Poesía Joven 2022

21 de marzo, Día Mundial da Poesía

John Borden Evans

all day

Alumnado de 3º ESO D e E visitan o Pazo de Meirás.

all day

O alumnado participante no proxecto Pegada de Carbono, visitou a Audi, referente industrial en proxectos de absorción de CO2, acompañados polas súas profesoras Elvira Castro e Mª José Pardo.

Alí presentáronnos o seu programa Mission: Zero, que ten coma obxectivo acadar as emisións 0 de carbono para 2025.

all day

Vintedous alum@s de todos os cursos da ESO, participan hoxe no Canguro Matemático, concurso organizado pola Federación Española de Sociedades de Profesores de Matemáticas (FESPM), dentro da convocatoria internacional realizada pola Asociación Kangourou Sans Frontières.

all day

O alumnado de 1º de Bacharelato acude á sala Xulio Cuns para gozar dun concerto de Aldaolado organizado por Normalización Lingüística do concello de Betanzos.

all day

O alumnado de 3º ESO B e C visita o Pazo de Meirás.

all day

Alumnado de B2D, B2C E B1B/C de economía acode a charlas da empresa Casa de Xanceda para aprender sobre o seu modelo de negocio.

all day

O departamento de Educación Física organizou diversos partidos entre 1º e 2º da ESO e entre 4º da ESO e 1º de BAC para despedir este 2º trimestre.