« Week of Febreiro 26, 2024 »
all day

O profesorado de tecnoloxía oferta un taller de cortado láser coa Mr. Beam para a rapazada pertencente ao Club de Ciencia.

all day

O alumnado de Latín, Grego e Literatura Universal asistiu, un ano máis, ao festival de Teatro Grecolatino de Lugo. Viron as obras Edipo Rey, de Sófocles, e Gemelos de Plauto, ambas representadas polo grupo Noite Bohemia.

all day

Este venres inaugurouse a exposición fotográfica 12 miradas en feminino. As fotógrafas Ana Tomé e María Varela explicáronlle ao alumnado presente a orixe do proxecto: honrar a mulleres pioneiras, creadoras, únicas, que a historia non promociounou.

A exposición conta con códigos QR a través dos que se pode acceder a información sobre cada unha das fotógrafas.

Esta exposición será parte das actividades no centro polo 8M.

Start: 03/03/2024 11:30
Nesta semana na que imos contar coa presenza dos alumnos do Liceo Statale Scientifico, Classico, Scientifico Sportivo, Scientifico Internazionale Cambridge Alessandro Volta [Colle Val d'Elsa], consideramos oportunas as seguintes suxestións de lectura: os relatos de Giovanni Boccaccio, Alberto Moravia e Bruno Morani.