« Week of Xaneiro 8, 2024 »
all day

O departamento de Plástica organiza unha visita guiada á exposición de Helmut Newton na Coruña para alumnado de 3º da ESO.

all day

Xa están publicadas as datas para as probas de acceso ao Grao Medio e ao Grao Superior de FP.

Podedes atopar toda a información na páxina https://www.edu.xunta.gal/fp/probas e no Departamento de Orientación.

all day

O equipo de mediación visita a exposición de Helmut Newton na Coruña.

all day

O noso centro participa nesta iniciativa cultural e de dinamización lingüistica, iniciada polo IES Rafael Dieste, xunto con máis de 150 centros de toda Galicia!

Con esta campaña, preténdese rachar cos prexuízos que din que non se fala galego na nosa comunidade.

O alumnado visitou comercios da localidade, que agora amosan con orgullo un cartel como o seguinte:

Start: 14/01/2024 18:51

Jólabókaflód: esta palabra intraducible denomina a tradición islandesa consistente en agasallar libros durante o Nadal para comezar a ler na Noiteboa.

Aínda que non chegamos ao modelo de Islandia, si é certo que nestas festas houbo ocasións para recibir libros. Probablemente, non tantos como os que pinta Ella F. Sanders.

Para os que desexen estar atentos ás nosas suxestións, recomendamos a lectura duns poemas de Samuel Merino e un hilarante relato de Jonas Jonasson.