Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Week of Marzo 27, 2023 »
LunMarMérXovVenSábDom
Start: 27/03/2023 07:29

No día de hoxe, ábrese o prazo para a solicitude de bolsas de estudo do curso 2023/24.
   Para a solicitude das devanditas bolsas os trámites serán todos on-line:
  Poderán ser beneficiarios das distintas contías os/as alumnos/as que no ano académico 23/24 cursen: Bacharelato Cursos de acceso e de preparación para probas de acceso á Formación Profesional e cursos de formación específicos para acceso a ciclos formativos de grao medio e superior, impartidos en centros públicos e privados concertados Formación Profesional de grao medio e de grao superior Ensinanzas artísticas: profesionais e superiores Ensinanzas de idiomas en Escolas Oficiais, incluída a modalidade a distancia Ensinanzas deportivas Estudos relixiosos superiores Formación Profesional de Grao Básico

PRAZOS: 27 de marzo ao 17 de maio de 2023

Para máis información, véase o PDF anexo o consulten o seguinte enlace:Becas Educación.

Start: 27/03/2023 14:42

Nunca ha sido fácil para mi familia encontrar un verdadero hogar, ya que a mis 12 años tuvimos que abandonar nuestra casa por motivos económicos, y lo único que teníamos era ese pequeño y acogedor remolque que nos había quedado de la antigua mudanza. Muchas veces hemos tenido que dejar nuestro pequeño remolque en sitios inhabitables como el simple desierto en el que nos encontrábamos para que mi hermano y yo pudiéramos ir a la cuidad a vender nuestros paños, para poder ayudar a nuestros padres a salir de este enorme bache que la vida nos había puesto delante.

Ángela Castro Dorrio. 3º D

La curiosidad mató al gato, quizás lo que le pasó a uno de los exploradores que estaba investigando el insólito desierto. Él iba solo, y este remolque apareció delante de sus narices casi como si nada, pero lo que él no sabía es que llevaba ahí muchos años. Probablemente él haya sido la única persona que se paró a verlo (contando las otras pocas personas que lo hayan visto). La curiosidad le pudo, y se decidió a abrirlo; no le resultó muy difícil, bastó con un poco de fuerza para romper un viejo candado oxidado. El interior estaba oscuro, pero se decidió a entrar, usó la linterna que tenía. Al fondo había algo que brillaba,
no se lo podía creer. ¿Era aquello un tesoro?. Pues no, se decidió a cogerlo pero era una trampa, su pie quedó atrapado en lo que parecía ser una trampa para osos. Ahí se quedó, no contaba con nadie que lo pudiese ayudar y tampoco tenía cobertura. Se dice que los equipos de rescate todavía no lo ha encontrado.

Roi González Lendoiro 3º C

A proposta que recibiron de Xosé Manuel Rey Bao os alumnos de EPV de 3º ESO era a seguinte: atrapar a historia agochada nunha imaxe.

Os excelentes resultados dos diálogos dos alumnos cos fotógrafos poden ser consultados no PDF anexo.
all day

O alumnado de 2º de Bacharelato visita hoxe a catedral compostelana e, en xeral, a zona vella da capital de Galiza.

all day

Unha selección de 8 alumnos e alumnas do IES Francisco Aguiar participan no campionato provincial de Orientación, que se celebra no Porto do Son.

Start: 29/03/2023 08:25
End: 29/03/2023 09:45

Unha selección de alumnos de 1º de Bacharelato participa nun torneo de badminton.

all day

Entre as 9 e as 11 da mañá, o alumnado de 1º e 2º de ESO participa en diferentes actividades deportivas: fútbol, brilé e baloncesto. Os equipos son mixtos.

all day

O 1 de abril de 2023 é o Día das Artes Galegas.

Na tradición galega, este día era o Día dos Enganos. Así o certifica o refrán popular: "No primeiro de abril van os burros onde non deben ir".

Start: 02/04/2023 22:00

As vacacións de Semana Santa van desde o día 3 ata o día 10 de abril de 2023, ambos inclusive.