« Week of Marzo 13, 2023 »
all day

O alumnado de 1º de Bacharelato recibe un obradoiro de prevención da ludopatía, impartido por Agalure, entidade de utilidade pública de Galicia.

all day

O 14 de marzo os grupos de 3º de ESO A, D e E realizan un roteiro rosaliano, visitando a Casa Museo de Rosalía de Castro e o Museo do Pobo Galego.

A cita repítese para os outros dous grupos de 3º de ESO o día 21 de marzo.

A Casa de Rosalía - Fundación Rosalía de Castro

all day

Retomamos o proxecto de colaboración co espazo +60 de Afundación en Betanzos. Os maiores terán un encontro co alumnado de 4º B e D para contarlles as súas experiencias na emigración.

all day

O 15 de marzo celébrase o Día Mundial dos Dereitos do Consumidor, data relevante en especial para o noso ciclo formativo de Xestión de Vendas e Espazos Comerciais.

all day

Continuamos co proxecto de colaboración co espazo +60 de Afundación en Betanzos. Os maiores terán un encontro co alumnado de 4º A e C para contarlles as súas experiencias na emigración.

Start: 17/03/2023 19:23

ACLARACIÓN: Preferencia do alumnado sección bilingüe a data da súa solicitude.

En caso de persistir o empate, teranse en conta as cualificacións da 1ª avaliación.

Start: 19/03/2023 12:34

Rose is a rose is a rose

is a rose

Gertrude Stein

Son dúas as celebracións que coinciden, intencionadamente, o próximo martes 21 de marzo: a chegada oficial da primavera e o Día Mundial da poesía

Os poemas de Ida Vitale, Mario Obrero, Lucía Durán, Luz Campello, Wislawa Szymborska, Manuel Álvarez Torneiro, Federico García Lorca o Rosalía de Castro coma pétalos de flores feitos con palabras.