« Week of Novembro 14, 2022 »
all day

Ao longo da mañá os grupos de 2º de ESO participarán nun obradoiro de prevención de condutas suicidas.

Start: 15/11/2022 19:07

JAVIER VÁZQUEZ COSTA, «Para vós, jogadores», AGAL, Santiago, 2022, 112 páxinas.

Esta semana recibimos con xúbilo a visita de Javier Vázquez Costa, [ex] alumno do noso IES, que veu a agasallar á nosa biblioteca cun exemplar do seu primeiro libro.

A súa titora do Traballo de Fin de Master, Teresa Moure, ante a excelencia do texto de Javier, Graduado en Ciencias Políticas pola USC, recomendou á editorial a publicación deste ensaio subtitulado As masculinidades nos videojogos.

Dúas observacións finais:

Primeira: nestes momentos Javier está a traballar na empresa NorQuality no Departamento adicado ao deseño de plans de igualdade.

Segunda: a adicatoria (Para el IES Francisco Aguiar por enseñarme tantas cosas permitirme conocer a compas y profes increíbles y por ser la inagotable fuente de sueños y fantasías de tanta gente), non foi obtida a punta de pistola.

Parabéns, Javier!

all day

A delegación dSEDRA-FPFE Federación de Planificación Familiar en Galicia pon a disposición do noso centro un obradoiro de saúde sexual e prevención da violencia de xénero, que diriximos aos grupos de 1 de Bacharelato.

SEDRA-FPFE é unha organización non gobernamental que promove o dereito de todas as persoas a decidir libremente sobre a súa sexualidade e reprodución e que traballa con proxectos de educación sexual integral e atención á saúde sexual e reprodutiva.

all day

- O alumnado de bacharelato propuso as seguintes frases para `botar unha pensada´.

all day

O 17 DE NOVEMBRO CELEBRAMOS O DÍA MUNDIAL DA FILOSOFÍA.

- Os  alumn@s de 2º de Bachalerato fixeron diversas interpretacións do símil da caverna de Platón.

Start: 20/11/2022 14:42

A imaxe de Pau Valls está atravesada por unha liña diagonal.

Entre o balón de fútbol e o libro, quedamos cun libro no que, por que non, se poida falar de fútbol...

Eso si: preferimos os campos de O Carregal ou Riazor aos estadios de Qatar.

A nosa vitoria: aprender a saber perder para, cando corresponda, saber ganar con dignidade e respecto aos compañeiros que tiveran xogado no papel de adversarios.

all day

A primeira conmemoración do calendario escolar do presente curso está dedicada ao Día Universal de la Infancia.