« Week of Outubro 31, 2022 »
all day

O 31 de outubro, día do Ensino, ten a consideración de día non lectivo.

all day

O día de Todos os Santos é un día festivo de ámbito estatal e ten a consideración de día non lectivo.

Start: 02/11/2022 09:46

En días como estes, as lecturas ben poden axudar a desacralizar a Morte, a desmontala, con serenidade, das súas maiúsculas para ensinar a vivir a Vida.
Son os medos moi necesarios para encarar os perigos. Mal administrados, eses medos poden ser un atranco para deixarnos vivir a vida.
De todo iso (e de moito máis) falan Encol da morte do Bieito, un relato de Rafael Dieste, e un conto transilvano adaptado por Ana Cristina Herreros.
all day

O día 2 de novembro ten consideración de día non lectivo, ao ter sido escollido polo Claustro como un dos festivos de centro.

all day

O responsábel do Banco de Alimentos Rías Altas visitará o noso centro para informar ao alumnado de 4º de ESO sobre a actividade desenvolvida por esta institución. Ás 9:35 será o turno de 4ºA e 4º B, e ás 13:25 o de 4ºC e 4º D.

Start: 03/11/2022 16:47

RENOVACIÓN DO CONSELLO ESCOLAR

Seguindo as instrucións establecidas na Resolución do 19 de setembro de 2022 da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos e da Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación educativa, pola que se establece o calendario para a realización de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG número 187 do 30 de setembro de 2022, procederase á renovación dos membros do CONSELLO ESCOLAR do IES Francisco Aguiar.

Tal como establece o artigo 30 do Decreto 92/1988, do 28 de abril (DOG, 29/04/1988), redactado conforme ao establecido na disposición adicional primeira do Decreto 324/1996, do 26 de xullo (DOG 09/09/1996), o xoves día 3 de novembro ás 13:30 horas, coa presenza de Sara Fraga Sánchez (en representación dos alumnos), Begoña Calviño Ruanova (en representación do persoal de administración e servizos), Julia Ferreiro Regos (en representación do profesorado) e Rubén Otero Pérez (en representación de nais, pais e titoras ou titores), celebrouse, mediante o emprego dunha aplicación informática, o sorteo público para constituír a Xunta Electoral encargada de organizar e supervisar o procedemento de elección de membros do Consello Escolar do IES Francisco Aguiar, co seguinte resultado:

REPRESENTANTES DO ALUMNADO:

Adrián Roca Medal [Titular]

Antón Mosquera Martínez [Suplente]

REPRESENTANTES DE PAIS, NAIS OU TITORES LEGAIS:

Mónica Casal Fernández [Titular]

Verónica Rebollal Teillet [Suplente]

José Luis Arias Cubilledo [Suplente]

REPRESENTANTES DO PERSOAL DE ADMINISTRACIÓN E SERVIZOS:

Ana Villar Ponte [Titular]

Jessica Álvarez Caamaño [Suplente]

REPRESENTANTES DO PROFESORADO:

Carmela Rodríguez Rodríguez [Titular]

Álvaro Rivas Ares [Suplente]

Á Xunta Electoral, constituida por un representante de cada un dos colectivos, e presidida polo Director do IES, compételle publicar os censos electorais e aprobar o calendario de datas para a elección de tres representantes do alumnado, tres representantes do profesorado, dous representantes de pais ou nais, en todos os casos por fin da duración do nomeamento dos actuáis representantes.

Rogamos a todos os membros da comunidade educativa que desexen presentar as súas candidaturas para formar parte do novo Consello Escolar, que estean atentos ás instrucións que publicitará a Xunta Electoral do IES en próximas publicacións.

En Betanzos, a 3 de novembro de 2022.

Francisco Rodríguez Coloma

Director do IES Francisco Aguiar

Start: 06/11/2022 14:20

Ler co virxinal asombro que se lle atribúe aos anxos...

Unha das maneiras que ten o xénero humano de porfiar coa morte é manter vivas as persoas arrebatadas. Sabemos que é unha guerra que temos perdida, aínda que, xestos como o de querer ler historias, como as escritas por Anxos Sumai ou por Almudena Grandes, permiten obter a gratificante sensación de ter vencido, polo menos, nalgunha das contendas.