« Week of Febreiro 10, 2020 »
Start: 10/02/2020 08:45

falame da escola

Continuación dos proxectos de colaboración co espazo +60 de Afundación en Betanzos. Os maiores terán un encontro co alumnado de 4º A e B para contarlles as súas experiencias nunha escola que sen dúbida era moi diferente da época dos ordenadores e os móviles, aínda que igual de enriquecedora e formativa.

Para observar críticamente e pensar acerca da sociedade que foi e a que nos toca vivir.

Horarios da actividade:

Grupo  Horario
4º A ESO de 8:45 a 10:25
4º B ESO de 11:30 a 13:25

Start: 11/02/2020 08:45

radio na biblio

Na Biblioteca e anexo, dous profesionais de 'Laboratorio de Radio' traballarán co alumnado ESO1A e ESO4TIC. Horarios:

Grupo Horario
ESO 1º A de 8:55 a 10:25
ESO 4º (optativa TIC) de 10:40 a 12:10

Start: 11/02/2020 16:20

Actividade para 1º e 2º da ESO na que se traballará antropoloxía, cultura e tradicións galegas, difundindo e recuperando un entroido tradicional galego do noso entorno, o 'entroido de Samede'.

A Asociación Entroido de Samede, de San Xulián de Vigo, no Concello de Paderne, acudirá esta tarde ao centro para impartir a 1º e 2º ESO charlas e obradoiros. Esta asociación adicase á recuperación e promoción do Entroido Tradicional de Samede e a súa Muiñeira cruzada.

Actividade organizada polos departamentos de galego, educación plástica e visual, educación física, o equipo da Biblioteca e vicedirección para divulgar entre o noso alumnado, un xeito tradicional e diferente de sentir e vivir o entroido galego.

Start: 12/02/2020 14:08

Intercambio conxunto cun grupo do IES de Adormideras en A Coruña á vila de Finale Ligure.

Datas previstas para a visita a Finale serían: saída o 12 de febreiro, retorno o 19 de febreiro.

Start: 14/02/2020 09:35

O venres 14 de febreiro os alumnos de Literatura Universal terán un encontro con Raquel Vázquez (de 9:35 a 11:15) para falar da súa obra literaria, en particular da poesía. A nosa exalumna Raquel ven de gañar o Premio Loewe de poesía polo seu poemario Aunque los mapas, que será próximamente editado por Visor.

encontro con Raquel Vázquez