Polos Creativos

Vídeos stop motion creados durante o obradoiro para familias

A natureza dos novidosos Polos Creativos é singular polo enfoque de aprendizaxe conxunta, colaborativa e comunitaria, concebíndose coma un espazo aberto de desenvolvemento das competencias dixitais, científico-tecnolóxicas e artísticas da cidadanía. Deste xeito, un dos obxectivos do proxecto é involucrar ás familias e promover as accións que impliquen a súa participación xunto cos seus fillos e fillas en actividades de formación e de creación.

Dende o CPI de Cova Terreña organizamos un obradoiro de creación de vídeos stop motion no mes de marzo. Nel participaron un total de 12 parellas de familias-alumnado, que se distribuíron en 6 equipos e crearon outros tantos vídeos coa devandita técnica.

Cada vídeo presenta novidades dos fondos da biblioteca do centro, aproveitando así a oportunidade para dar a coñecer os novos títulos a toda a comunidade e facer fincapé noutro campo de gran importancia para nós: a lectura.

Nos arquivos adxuntos pódense visualizar os produtos finais elaborados por todos os grupos. O proxecto completo consistía en elaborar a película stop motion coa app Stopmotion, gravar un diálogo ou narración coa gravadora nativa da tableta Lenovo, preparar unha portada e despedida con diapositivas, e, finalmente, realizar a montaxe na app InShot. Todos os grupos agás un completaron o 100% do proxecto, e todos puxeron en práctica grandes doses de creatividade e traballo en equipo.

A experiencia resultou ser moi positiva para todos os participantes, tanto para as familias e alumnado como para o profesorado implicado. Unha maneira diferente de combinar lectura, tecnoloxía, aprendizaxe e cooperación que sen dúbida terá continuidade no futuro!

Creación de vídeos stopmotion para explicar matemáticas

O alumnado de 2º de ESO desenvolveu un proxecto de matemáticas consistente en explicar conceptos matemáticos mediante un vídeo stopmotion. A actividade forma parte do proxecto Polos Creativos e para a confección dos vídeos empregáronse as tablets e trípodes que forman parte da dotación material do devandito proxecto.

Os produtos finais pódense visualizar nos arquivos adxuntos a esta publicación, e son os seguintes:

• Extracción de factor común: Lía, Sara, Lucía R. e Raquel.
  • Identidades notables: Naiara, Aitana, Carolina M. e Carolina L.
  • Cálculo de potencias: Julia, Antía, Uxía e Mario.
  • Signo de potencias de base negativa: Daniela, Leyre, Lucía A. e Lola.
  • Teorema de Pitágoras: temos a versión de Bruno, Benjamín, David e Aarón, e a de Rosana, Xiana, Aitor e Lucas.
  • Valor dunha expresión alxebraica: Catalina, Sarai, Uxía e Lucía S.

Obradoiro de Stop Motion para familias

Ao abeiro do proxecto Polos Creativos, a tarde do xoves 16 de marzo celebramos o obradoiro de Stop Motion dirixido á comunidade educativa. A participación foi todo un éxito, cun total de 25 participantes conformados por parellas de nais/pais e fillas/fillos.

Durante dúas horas coñecemos a técnica de gravación de vídeos chamada "Stop Motion", empregada no mundo audiovisual dende hai moitos anos (especialmente antes do desenvolvemento da animación dixital por computador), e puxémola en práctica empregando os equipos de Polos Creativos (tabletas e trípodes).

O obxectivo era producir un vídeo Stop Motion no cal uns personaxes convidados presentaban algunhas das novidades da nosa biblioteca, Lentiña's House. Para iso, tras a produción do vídeo cada grupo tivo que editalo para engadir un diálogo orixinal que fixera referencia aos libros escollidos.

En vindeiras publicacións daremos difusión aos produtos finais. Non perdades detalle das novas porque paga a pena ver os resultados! Guiño