Os riscos de TikTok nos menores de idade

O acceso ás redes sociais por parte de menores sen supervisión dun adulto e unha situación que está a acontecer e que entraña os seus riscos.

Dende o centro queremos chamar a atención sobre este feito e achegamos un cartaz sobre os riscos de TikTok.

Mediación escolar: documentos

• Solicitude
  • Informe premediación
  • Acordo
  • Informe final da persoa mediadora

NOVO BLOG DO EQUIPO DE MEDIACIÓN

Xa está dispoñible "A Cova da mediación", o novo Blog do equipo de mediación do CPI Cova Terreña.

Aquí publicaremos as novas e ideas que vaian xurdindo, as actividades que fagamos, as campañas que poñamos en marcha,...

Será o noso recuncho! Exclusivo para o equipo de Mediación!

Entra na cova e descúbreo!!!

Plan galego de convivencia

Enlace ao portal da Xunta de Galiza sobre convivencia escolar, con materiais didácticos interesantes.

CLICA

FICHAS PARA O LUGAR DA PALABRA E O SERVIZO DE MEDIACIÓN

Nos adxuntos, están as fichas necesarias nos procesos do lugar da palabra e  da mediación.

CADERNO DE FORMACIÓN DE MEDIADORES

Se queres coñecer que é a mediación , este é un bo caderno. Clica aquí ou descarga o arquivo que tes abaixo.

Theme by Danetsoft and Danang Probo Sayekti inspired by Maksimer