CPInnova

IV Semana da Ciencia

O centro celebra a súa IV Semana da Ciencia, na que o alumnado expón as tarefas e investigacións realizadas ao longo do curso, dende o luns 22 ata o martes 30 de abril.

Para comprobar o aprendido poden realizar o cuestionario en liña e tamén un adaptado para o alumnado de menor idade en soporte papel.

Haberá visitas guiadas á exposición e tamén xornada de portas abertas para familias e amizades o luns  29 de abril, en horario de tarde, de 16h a 18h.

Baiona no tempo, cambios e desigualdades

O alumnado de Proxecto Competencial 1ºESO presenta a exposición “BAIONA NO TEMPO, Cambios e desigualdades” na praza de abastos de Baiona.

Trátase do produto final do alumnado tras as reflexións feitas sobre as desigualdades na sociedade, a diferenza de oportunidades segundo o lugar de nacemento, o sexo, a situación familiar,… centrado agora na súa contorna máis próxima: Baiona.

A través de fotografías antigas do concello achegadas polo alumnado, buscadas na rede e facilitadas pola Editorial Ir Indo reflexionamos sobre os cambios na vila que asemade reflicten os cambios na nosa sociedade e tamén cales persisten.

Neste proxecto traballouse un dos Obxectivos de Desenvolvemento Sostible (ODS) fixados pola 10. Reducción das desigualdades dentro dos Programas de éxito educativo CPI Innova – EDUSOSTIBILIDADE da Consellería de Cultura, Educación, FP e Universidades.

Grazas á colaboración do Concello de Baiona e a Editorial Ir Indo os habitantes e visitantes da vila poderán gozar desta exposición ata o mes de xullo.

Nova na prensa dixital

Saída 3º ESO Proxecto Competencial Visita Xeoparque

O alumnado de 3ºESO de Proxecto Competencial visitou o Xeoparque do Courel (Quiroga, Ribas de Sil e O Courel), Castro Caldelas, Pobra de Trives e os canóns do río Sil.

Así pois, nestes días coñecemos distintos enclaves de interese realizando moi diversas actividades, visitando os museos Etnográfico e Mineiro de Quiroga, o Museo do Xeoparque do Courel de Ribas de Sil, e o castelo medieval de Castro Caldelas, onde levamos a cabo unha visita guiada e mais un obradoiro de escrita medieval. Visitamos paraxes naturais marabillosas e tamén puidemos coñecer o dano que o lume causou no Xeoparque e nas súas aldeas, lume e dano que, infelizmente, tampouco é alleo ao noso alumnado de Baiona.

Ademais, tiveron tempo para desfrutar da compañía dos seus compañeirxs e reforzar vínculos.

Día Internacional da Educación

24 de xaneiro, Día Internacional da Educación

O alumando de 1º ESO Proxecto Competencial está a traballar sobre o ODS 10 Redución das desigualdades.

Taller de Fotografía co estudio Fotográfico Foto VS

O alumnado de 1ºESO Proxecto competencial contou cun obradoiro de fotografía a cargo de Rosa Vicente, fotógrafa do estudo fotográfico VS de Baiona que colaborou con nós achegando os seus coñecementos ao noso alumnado.