CPInclúe

OBRADOIRO DE XADREZ

Ola:

Esta semana o alumnado de 4º, 5º e 6º de primaria iniciouse no xogo do xadrez. Guillermo Penas foi o instructor que acompañou a todo o alumnado durante os dous días que durou a actividade.

CURSO DE MEDIACIÓN

Ola:

Este ano continuamos co curso de mediación. Durante as tardes dos martes e xoves, desde o 25 de outubro ata o 22 de novembro, alumnado de primaria e secundaria está a participar nesta iniciativa que forma parte do plan de convivencia do centro.

O alumnado aprenderá as pautas básicas dunha intervención para mediar nun conflito:

• Presentación e regras ou normas dunha intervención: a quenda de palabra, o respecto na linguaxe, a confidencialidade...
  • Cal é o problema? As persoas en conflito explicarán a situación, aportarán información relevante, relatarán os sentimentos de cada un. Os mediadores axudarán a compartir os sentimentos de cada un parafraseando o que se dí, resumindo e chegando a unha versión en común.
  • Aclararemos o problema con preguntas abertas e poñeremos a cada unha das persoas no lugar da outra.
  • Propoñeremos solucións: que precisamos para resolver o problema?; que estamos dispostos a facer?. Teremos que concretar o que imos facer e acabar nun resumo.
  • Acordo: nesta parte final leremos o acordo; o asinaremos; o levaremos a cabo e faremos un seguimento; agradeceremos a presencia e nos despediremos.

Impartirá a formación a asociación ALICE: formación para a mellora das relación humanas

8M Día da Muller

O 8M é o día sinalado no calendario como o Día da Muller pero no centro realizamos actividaddes ao longo do ano para fomentar o seu papel e a súa relevancia, este curso máis centrados sobre o seu papel no deporte.

Coa colaboración de todos e todas fixemos este vídeo no que se amosa ao alumnado durante o recreo representando co seu corpo o "8 M" ou o lazo violeta por todas as mulleres.