Castelao

Meu Pontevedra! Descubrindo a Castelao...

Dende os bosques de Salcedo, Castelao ollaba a ría e escribía con emoción as liñas que remataba coa proclama "Meu Pontevedra!"

E alí foi o alumnado de 4º de ESO para coñecer un pouco máis a inmensa e insubstituíbel obra gráfica de Castelao, un auténtico xenio da nosa cultura e quen, xunto cos homes do Grupo Nós, axudou a facela universal.

Aproveitando a iniciativa do profesor de Educación Física, David Gayoso, quen animou ao noso alumnado a escalar no rocódromo de Pontevedra, os titores de 4º ESO A e B, María e Anxo, acompañaron en dúas quendas a rapazas e rapaces a coñecer a obra gráfica de Castelao no Museo de Pontevedra.

No Museo puidemos observar os enormes cadros con referencias aos cegos, cos que se sentía especialmente identificado Castelao, que no seu día estiveron expostos nos salóns do famoso Hotel de Mondariz-Balneario, propiedade doutro ilustre galeguista, Enrique Peinador.

Tamén puidemos admirar as máscaras orixinais, creadas polo propio Castelao, da coñecida obra teatral Os vellos non deben de namorarse, así como algúns dos debuxos máis característicos do autor de Rianxo.

Unha xornada completa e de proveito para todas e todos nós, da que só resta agradecer ao Museo de Pontevedra e á propia Deputación a súa amabilidade e a profesionalidade e bo facer das guías.