Visita a un dos motores económicos da vila de Baiona

O alumnado de Economía e Emprendemento do CPI de Cova Terreña descobre algúns dos motores económicos da vila de Baiona

No pasado mes de marzo, o alumnado de Economía e Emprendemento, xunto con compañeiros e compañeiras doutros cursos, asistiron a unha visita guiada polo interior da lonxa de Baiona. Alí foron recibidos por un dos responsábeis da lonxa, José M. Sotelo, e mais polo concelleiro de Pesca, Joaquín López, e a concelleira de Educación, Nuria Leyenda. Ao carón do alumnado, acudiron os profesores Cristina Madueño, profesora de Proa +, e Anxo X. Rajó, profesor de Economía e Emprendemento.

Na visita explicouse a importancia da pesca extractiva da vila de Baiona, tanto para a praza de abastos da localidade, como para os supermercados e peixerías, onde se vende un produto de excelente calidade e que xera un volume de negocios superior aos tres millóns de euros. Por outra banda, o alumnado tamén puido observar algunhas das especies capturadas ao longo desa xornada, que ían ser postas á venda para particulares e/ou empresas.

A seguir, o alumnado e o profesorado, xunto cos responsábeis políticos do Concello de Baiona, acudiu á praza de abastos. Alí explicóuselles como saen a concurso os diversos postos de venda, así como as condicións que deben reunir os/as interesados/as en vender os seus produtos dentro deste espazo público. O alumnado, deste xeito, puido comprobar que se trata duns espazos amplamente atractivos para o desenvolvemento da actividade económica.

IMG_3308.jpg99.29 KB
IMG_3307 MODIFICADA.jpg76.78 KB