O grupo de teatro do CPI de Cova Terreña salta a escena neste Nadal 2023

O grupo de teatro amador do CPI de Cova Terreña, integrado por alumnado de todos os niveis da ESO e dirixido polos profesores Paz Rodríguez e Anxo X. Rajó, iniciou a súa andaina nos escenarios coa posta en escena de dúas obras teatrais nunca antes estreadas.

A primeira delas, titulada "Os defuntos falaban castelao", é unha adaptación teatral baseada no texto orixinal do autor lugués Ánxel Fole, un relato que fora incluído no seu famoso libro Á lus do candil, publicado en 1953.

A segunda das obras presentadas titúlase Unha elección a medida para a princesa Aldara, texto orixinal de Anxo X. Rajó, que mestura a tradición das lendas artúricas, a lírica trobadoresca e outros aspectos das cortes medievais.

As obras formaron parte do Festival de Nadal do CPI de Cova Terreña, que este ano foi presentado de forma espléndida polas actrices Mara e Aida, e mais polo actor David, que tamén dirixiron as badaladas de fin de ano.

Cómpre destacar o elenco de actores e actrices. Segundo a orde de aparición, en Os defuntos falaban castelao:

Narradora (Alba Bouzada), Tristán (Pedro Leyenda), Chofer (Leo), Françoise (Bea), Carme (Elia Penedo), Louise (Loren Outerelo), Vilo (Lucía Blach), Don Ramilo (Adrián Vasconcellos), Mozo (Miguel Vilar) e María (Leti Figueirido).

A respecto de Unha elección a medida para a princesa Aldara, segundo a orde de aparición:

Narradora (Irene Costas), Senescal (Anxo), Carme (Elia Penedo), Conde de Lemos (Pedro Leyenda), Condesa de Lemos (Iris Calero), Conde de Gondomar (Lucía Blach), Condesa de Gondomar, Conde de Camiña (David), Condesa de Camiña (Mara Fernández), Xograr (Miguel Vilar), Menestrel (Ángela Cividanes), Rei D. Afonso X (Leo), Raíña Violante (Trinidad Costas), Princesa Aldara (Nara), O cabaleiro Galván (Sara Cedeira), O cabaleiro Galaaz (Elia Penedo) e O cabaleiro Tristán (Elia Penedo).

IMG-7623.jpg370.75 KB
IMG-7622.jpg373.26 KB