O Departamento de Lingua e Literatura Galegas e o EDLG organizan o I Certame de Microrrelatos, Feitizos e Rimas Endemoñadas

O alumnado do noso centro educativo presentou máis dun cento de novas creacións literarias

Aproveitando a antiga festividade celta do Samaín "fin do verán", o Departamento de Lingua Galega e mais o EDLG convocaron un certame en que participaron todos os niveis e ciclos de Educación Infantil, Primaria e Secundaria.

Os requisitos para estas creacións literarias, na modalidade de microrrelato, eran elaborar textos non superiores ás cen palabras e cun argumento centrado no Samaín e en historias de medo e terror. Por outra banda, no apartado de feitizos e rimas endemoñadas, ademais da creatividade, valorouse a orixinalidade e o bo humor do que fixeron gala moitos e moitas participantes.

Finalmente, o xurado, conformado polos membros do Departamento de Lingua e Literatura Galegas e mais algún dos membros do EDLG tomou a decisión de premiar os seguintes traballos na ESO:

Na modalidade de microrrelato o primeiro premio foi para o texto "A miña avoa", de Trinidad Costas, de 2º ESO B, en que o xurado destaca a súa orixinalidade. O segundo foi poara "O rostro no espello", de Mara Ludeña, de 1º ESO B, do que se salienta a excelente redacción do manuscrito.

Nos feitizos, o primeiro premio recaeu na "Poción para crecer", de Ciara Matilde, Laura González e Daniela Miniño, de 3º ESO B, en que o xurado destaca a relación do feitizo co propio Samaín; o segundo premio foi para o "Feitizo para quitar os partes", de Mario Villamarín, Nano Ruibal, Pablo Fontenla e Brais Misa, do que salienta o carácter divertido e simpático desta poción máxica.

A respecto das rimas endemoñadas, o primeiro premio foi para "Unha noite de Samaín", de Vera Goce, de 1º ESO B, en que se salienta a capacidade creativa da autora, e o segundo para "Lobos salvaxes", de Gerardo Rodríguez, Unai Pombal e Xoel Sanmartín, de 2º ESO B, onde salienta a temática relacionada coa nosa etnografía e a mitoloxía da nosa cultura.