Visita a Aquis Querquennis e ao Parque Natural do Xurés

Nesta segunda feira, 24 de abril, o alumnado de 1º ESO, acompañado dos compañeiros e compañeiras de 3º ESO da materia de Cultura Clásica e mais de 4º ESO da materia de Latín, acudiu aos restos arqueolóxicos do campamento romano de Aquis Querquennis e mais ao Parque Natural do Xurés, nos concellos de Bande e Lobios, acompañado polos docentes Diana, Tania, Rubén, Carlos, José e Anxo.

Á mañá, desprazámonos ao Centro de Interpretación de Aquis Querquennis, no municipio de Bande, aberto exclusivamente para o noso alumnado. A seguir, todo el, guiado por algunhas compañeiras e compañeiros de 1º ESO e de 4º ESO Latín, coñeceu as principais características dos restos arqueolóxicos do campamento militar e mais da mansio que se sitúa nas inmediacións.

Na interpretación dos diversos elementos do campamento militar participaron: Carla P., Oriana, Vanesa, Sofía e Manuel, dirixidos polo profesor Rubén. Nas explicacións do conxunto monumental do campamento e a mansión romana participou parte do alumnado de 1º ESO:

Ao mediodía, o xantar tivo lugar na desembocadura do río Caldo, ao carón da piscina termal. Unha vez rematado, o alumnado aproveitou a oportunidade de probar as augas termais da piscina e mais das pozas que se forman no propio río.

Á tarde, o alumnado dirixiuse aos restos arqueolóxicos doutra mansio, Aquis Originis, onde tamén recibiu as explicacións dos guías intérpretes de 1º ESO. Seguindo o trazado da vía romana XVIII, que unía as cidades romanas de Bracara Augusta (Braga) e mais Asturica Augusta (Astorga).

Os e as participantes nesta ruta puideron ascender por ela até a chegada a un punto medio no camiño, ao carón dos miliarios que se foran recollendo durante as escavacións e estudos arqueolóxicos realizados na zona. Alí mesmo, o alumnado de 1º ESO realizou a interpretación dos principais valores naturais do Parque Natural do Xurés.

O regreso a Baiona tivo lugar ás 21.30 horas, despois dunha xornada inesquecíbel para o noso alumnado e para o profesorado acompañante.