blogue deruben.nogueira

O Cova Terreña na radio grazas aos "latinistas tuiteros" de 4 ESO B, un conxunto de estrelas.

Radio Nacional de España emite as fins de semana un programa chamado No es un día cualquiera, presentado por Pepa Fernández. O programa conta cunha sección chamada "Verba volant", adicada ao latín e presentada polo recoñecido latinista Emilio del Río.

O noso alumnado de latín participa semanalmente no "Concursus" da nomeada sección. Na última emisión o presentador enviou un saudo en directo aos alumnos que cursan esta materia.

A emisión do último "Verba volant" pódese escoitar premento na ligazón.  (Min. -36:24)

Por outra banda, nestes últimos días andiveron ocupados cubrindo o "ceo" da aula con diferentes constelacións, das que rescataron numerosas etimoloxías latinas.

Estes latinistas tuiteros brillan con luz propia.

Quérote+, "As relacións a través das tecnoloxías"

O xoves, 23 de marzo, os profesores María José Torres e Rubén Nogueira implementaron nos tres cursos de 3o ESO a ficha número 5, “A relación dos sexos a través da tecnoloxía”. Buscando que o noso alumnado, “nativo dixital”, reflexionase sobre o uso responsable da tecnoloxía nas relacións interpersoais propiciouse un debate que partía do cuestionario proposto na ficha e que se estendeu durante o visionado de dous recursos audiovisuais. Neste punto facilitóuselle un documento que, baixo o título de “Netiqueta”, recollía as principais normas de conduta socialmente aceptadas en Internet. Léndoas xurdiron dúbidas, reflexións e experiencias propias e alleas que se compartiron publicamente ou que foron, polo seu desexo, recollidas de modo anónimo para ser resoltas nunha última sesión do Programa Quérote+.

Cantan los Gallos

A autora do libro Cantan los Gallos, Marisol Ortiz de Zárate, visitou esta semana o CPI Cova Terreña para falarnos da súa obra.

O público asistente, alumnado de 3º da ESO, tivo a oportunidade de expoñer os seus traballos na Sala de Actos; conversar coa autora dunha das lecturas deste curso; facerlle preguntas ben interesantes e, como se pode apreciar no vídeo,  presentar á escritora con mestría.

Exposición temporal "Palabras porta"

O alumnado de Latín de 4º da ESO ven de preparar esta exposición temporal na que o resto de alumnos, profesorado e personal de administración e servizos do Cova Terreña poderán afondar en numerosos termos que deron paso a outros novos, no que nomeamos como "Palabras porta".

Toparédela no segundo andar, do lado esquerdo.

Venite et videte!

Dicionario para Boomers (léxico actual da mocidade). Útil para os de anteriores xeracións.

A etiqueta "Boomer" emprégase habitualmente para describir ás persoas nacidas durante o baby boom, un amplo período de tempo que abrangue dende os 50 ata os 40. Así, as persoas entre os cincuenta e os setenta e cinco anos con para os máis novos uns Boomers

A iniciativa de creación dun diccionario para boomers xorde pola necesidade de achegar o vocabulario xuvenil tanto ao profesorado como ao personal non docente, así como pais e nais do noso alumnado.

O traballo quedará exposto no enreixado do patio norte, entrada principal, durante un tempo para a súa consulta.

25 de Novembro contra a violencia de xénero

No Día Internacional contra a Violencia de Xénero 2021, o  alumnado de 2 da ESO do CPI Cova Terreña elaborou hoxe un material propio para contribuir á súa total eliminación.

Trátase duns chíos pouco virtuais e moi reais nos que cada un expresa o seu sentir sobre este problema.

#Todasetodospolaigualdade

#Todosetodascontraaviolencia