Exposición sobre Especies Invasoras

Do 8 ao 19 de outubro teremos no noso centro a exposición "UNHA INVASIÓN SILENCIOSA. A BIODIVERSIDADE BAIXO AMEAZA". Trátase dunha iniciativa da asociación ecoloxista ADEGA que nos presenta a realidade das especies invasoras de flora e fauna que existen en Galicia e a problemática asociada ás mesmas.

Máis información nesta ligazón.

Asemblea xeral ordinaria da ANPA o vindeiro 16 de outubro

A ANPA do centro celebrará unha asemblea xeral ordinaria o vindeiro 16 de outubro.

Convocatoria.

Hora de ler, luns 8 de outubro a 1ª hora

Este luns 8 de outubro ás 8:45 h., comeza Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recorda que a próxima semana terás outros 20 minutos. Consulta o calendario, porque sempre cambia.

Reunión excursión Andorra 2019

O vindeiro martes 9 de outubro no 2º recreo terá lugar na sala de Usos Múltiples do centro unha reunión para o alumnado de Bacharelato interesado en participar na actividade de esquí en Andorra. Podes consultar dende esta páxina toda a información sobre a mesma.

Apertura da Biblioteca, venres 5 de outubro

O vindeiro venres 5 de outubro a MeGaBiblioteca abrirá o seu servizo de préstamo para o curso 2018/19.

En breve informaremos das novidades editorias e outras de interese para este novo curso.

Recepción ás familias do alumnado do MGB o martes 2 de outubro

O vindeiro martes 2 de outubro titores e equipo directivo reunirémonos coas familias do noso alumnado a partir das 18:15. Podedes consultar o horario na Circular Nº 2 xa enviada.

Circular.

Comezo do curso 2018-2019: listas de grupos e materias e presentacións

O venres 14, ás 10, faremos públicas no Centro as listas provisionais de grupos e materias. Atenderemos calquera erro ou omisión ata as 11:30.

O luns 17 arranca o curso 2018-2019. O alumnado deberá presentarse no Centro no seguinte horario:

• 9:30, 2º de Bacharelato (recepción polos titores)
  • 10:00, 1º de Bacharelato (reunión en Usos Múltiples con Dirección e titores)
  • 11:00, 4º da ESO (recepción polos titores)
  • 11:30, 3º da ESO (recepción polos titores)
  • 12:00, 2º da ESO (recepción polos titores)
  • 12:30, 1º da ESO  (reunión en Usos Múltiples con Dirección e titores)

Fondo Solidario de Libros e Vales de Material. Curso 2018/19.

Vales de Material: nesta ligazón pódese consultar a relación de Vales de Material concedidos. Recordamos que estes vales están vinculados á matricula, polo que todo o alumnado que teña materias pendentes para setembros non os poderá recoller ata ter formalizada a matricula.

Fondo Solidario de Libros: nesta ligazón pódese consultar a listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2018/2019.

Máis información no apartado Familias -> Libros de texto.

A prensa recolle os excelentes resultados do alumnado do MGB nas probas ABAU nos últimos anos.

A prensa de hoxe recolle os excelentes resultados do alumnado do García Barros nas probas ABAU, e mesmo detaca a singularidade do noso Centro, o terceiro de Galicia entre os que presentan entre 50 e 99 alumnos.

Noticia completa.

Calendario de setembro

No enlace podedes consultar o calendario correspondente aos exames extraordinarios de setembro, así como todo o referido a entrega de notas e revisión de exames e cualificacións.

Calendario.

Recollida de libros de Bacharelato por parte da A.N.P.A.

O mércores 4 e o xoves 5, entre 10 e 13 horas, a ANPA do MGB recollerá no Centro (na Biblioteca) os libros de Bacharelato.

Resolución ás revisións das reclamacións presentadas aos Departamentos

As resolución ás reclamacións presentadas ante os Departamentos Didácticos serán entregadas o venres 29 ás 10:00h na Secretaría do Centro.

Campionato de pimpón

Pimpon2.JPG

O pasado xoves 21 de xuño xogouse a final do Campionato de Pimpón. Resultou gañador o alumno de 4º ESO Carlos Delgado e 2º clasificado Pablo Diéguez do mesmo curso.

Resultados da ABAU-2018 na convocatoria ordinaria de xuño

O alumnado de 2º Bacharelato do IES Manuel García Barros acadou un 100 % de aprobados na Avaliación do Bacharelato para o Acceso a Universidade na convocatoria ordinaria de xuño.

XXXIX Certame Terra Cha

Varios alumnos de 1º de ESO resultaron premiados en distintas modalidades no XXXIX Certame Terra Cha. Os premios entregaránse o día 5 de agosto, ás 6 da tarde, durante o Festival de Pardiñas. Os premios, que outorga a Asociación Xermolos, foron para:

- Poesía: Carlota Torrado, Paula Rodríguez e Pablo Sanmartín.