Calendario de exames de materias pendentes

No seguinte enlace podes descargar o calendario de exames de materias pendentes:

BACHARELATO

Para calquera dúbida sobre o tema, poñédevos en contacto cos correspondentes xefes de departamento.

Charla de Manuel Núñez Singala

P1170443b.JPG

Onte, día 17, estivo co alumnado de 3º da ESO, o de Literatura Galega do Século XX e da Actualidade así coma alumnado do PMAR o escritor galego MANUEL NÚÑEZ SINGALA, falándolles da súa obra en xeral e moi especialmente das obras “O ACHADO DO CASTRO” e a de “CAMIÑOS NA AUGA”, obras de lectura para o noso alumnado, actividade que contou co patrocinio da Editorial Galaxia.

Mañá martes, hora de ler a 5ª hora

Recordámovos que o martes 17 de xaneiro a 5ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc pódese ver o calendario anual das horas de lectura.

Campaña de distribución de froita fresca

campaña-froita2.png

Durante a a vindeira semana, do 16 ao 20 de xaneiro, o centro participará na campaña de distribución de froita fresca convocada polo Fondo Galego de Garantía Agraria.

Esta participación conleva que se entregará unha peza de froita fresca de tempada ao comezo do 1º recreo aos alumnos/as da ESO.

Visita á piscifactoría de Carballedo

unnamed.jpg

O pasado luns 9 de xaneiro alumnado de 1º de Bacharelato visitou a piscifactoría de Carballedo, no concello de Cotobade. Foi unha actividade organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía, enmarcada dentro do programa "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK", baixo o amparo do programa Erasmus + da Unión Europea.

Estiveron acompañad@s polas profesoras Magaly Barreiro e Beatriz Mera.

Estatísticas da 1ª avaliación do curso 2016-17

Premendo aquí terá acceso á gráfica de resultados da 1ª avaliación deste curso académico.

Un novo éxito para El Mehdi El Nabaoui

nabaoui-lidera.jpg

Unha vez máis o noso alumno El Mahdi El Nabaoui de 1º de ESO vén de acadar un éxito deportivo: batir o récord autonómico nos 3.000 metros cadete de pista cuberta. Foi o pasado fin de semana no Torneo Norte de Portugal na cidade de Braga.

Máis información nesta ligazón.

Parabéns!

Concurso de relatos de ADEGA

A nosa alumna María Rozados Balboa de 4º ESO C resultou gañadora do 1º Premio Xuvenil do Concurso de Relatos de ADEGA coa súa obra "Quen son eu".

Como finalistas temos a Ainhoa Pereiras Mosquera (1º ESO C) con "O noso tesouro" e a Sandra Ferreiro García (1º BAC. C) con "Tan belo...Tan fráxil...".

En hora boa ás tres!

Premio de poesía

Teresa I.JPG

O pasado 20 de decembro a profesora Teresa Iglesias recibíu unha Mención de Honra no Premio de Poesía do XXI Certame Manuel Oreste Rodríguez López no concello de Paradela (Lugo).

Parabéns!

O blog XATAKA recoñece o traballo de Ariadna Silva

O blog especializado en fotografía XATAKA, un dos máis influentes no mundo da arte e da imaxe, destaca SEIS fotógrafos emerxentes a nivel nacional que considera dignos de especial atención. Entre eles está a nosa antiga alumna Ariadna Silva e o seu magnífico traballo no campo do retrato na última Rapa das Bestas.

Máis información nesta ligazón.

Finalistas no concurso de poesía ANOMAR

A nosa alumna Ainhoa Pereiras Mosquera de 1º ESO C e a profesora Teresa Iglesias foron finalistas no concurso de poesía ANOMAR.

Parabéns ás dúas!

Vacacións de Nadal

Segundo o Calendario Escolar para o curso 2016/17 nos centros docentes públicos, aprobado pola Consellería de  Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, as vacacións de Nadal abranguerán do 22 de decembro de 2016 ata o día 6 de xaneiro de 2017, ámbolos dóus inclusive.

Gústanos o Nadal!

Pois iso, porque nos gusta o Nadal queremos axudarvos a facer un agasallo moi especial.

Por que non regalar un anaquiño de tempo...

Escolle un libro da biblioteca, un que che gustara e queiras compartir cunha persoa especial *, lévao en préstamo para as vacacións, ofrécello, que o disfrute e, iso si, á volta de xaneiro devólvelo.

Ata cho imos envolver en papel de regalo!

Recomendacións de libros e cine para o Nadal

Captura de pantalla 2016-12-16 20.02.09.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) e cine para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando na ligazón:

Renovación parcial do Consello Escolar

Pulsando neste enlace accédese á composición actual do Consello Escolar do centro trala celebración de eleccións para a renovación parcial dos seus membros.