Comezo do curso 2018-2019: listas de grupos e materias e presentacións

O venres 14, ás 10, faremos públicas no Centro as listas provisionais de grupos e materias. Atenderemos calquera erro ou omisión ata as 11:30.

O luns 17 arranca o curso 2018-2019. O alumnado deberá presentarse no Centro no seguinte horario:

• 9:30, 2º de Bacharelato (recepción polos titores)
  • 10:00, 1º de Bacharelato (reunión en Usos Múltiples con Dirección e titores)
  • 11:00, 4º da ESO (recepción polos titores)
  • 11:30, 3º da ESO (recepción polos titores)
  • 12:00, 2º da ESO (recepción polos titores)
  • 12:30, 1º da ESO  (reunión en Usos Múltiples con Dirección e titores)

Fondo Solidario de Libros e Vales de Material. Curso 2018/19.

Vales de Material: nesta ligazón pódese consultar a relación de Vales de Material concedidos. Recordamos que estes vales están vinculados á matricula, polo que todo o alumnado que teña materias pendentes para setembros non os poderá recoller ata ter formalizada a matricula.

Fondo Solidario de Libros: nesta ligazón pódese consultar a listaxe provisional de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2018/2019.

Máis información no apartado Familias -> Libros de texto.

A prensa recolle os excelentes resultados do alumnado do MGB nas probas ABAU nos últimos anos.

A prensa de hoxe recolle os excelentes resultados do alumnado do García Barros nas probas ABAU, e mesmo detaca a singularidade do noso Centro, o terceiro de Galicia entre os que presentan entre 50 e 99 alumnos.

Noticia completa.

Calendario de setembro

No enlace podedes consultar o calendario correspondente aos exames extraordinarios de setembro, así como todo o referido a entrega de notas e revisión de exames e cualificacións.

Calendario.

Recollida de libros de Bacharelato por parte da A.N.P.A.

O mércores 4 e o xoves 5, entre 10 e 13 horas, a ANPA do MGB recollerá no Centro (na Biblioteca) os libros de Bacharelato.

Resolución ás revisións das reclamacións presentadas aos Departamentos

As resolución ás reclamacións presentadas ante os Departamentos Didácticos serán entregadas o venres 29 ás 10:00h na Secretaría do Centro.

Campionato de pimpón

Pimpon2.JPG

O pasado xoves 21 de xuño xogouse a final do Campionato de Pimpón. Resultou gañador o alumno de 4º ESO Carlos Delgado e 2º clasificado Pablo Diéguez do mesmo curso.

Resultados da ABAU-2018 na convocatoria ordinaria de xuño

O alumnado de 2º Bacharelato do IES Manuel García Barros acadou un 100 % de aprobados na Avaliación do Bacharelato para o Acceso a Universidade na convocatoria ordinaria de xuño.

XXXIX Certame Terra Cha

Varios alumnos de 1º de ESO resultaron premiados en distintas modalidades no XXXIX Certame Terra Cha. Os premios entregaránse o día 5 de agosto, ás 6 da tarde, durante o Festival de Pardiñas. Os premios, que outorga a Asociación Xermolos, foron para:

- Poesía: Carlota Torrado, Paula Rodríguez e Pablo Sanmartín.

Grafiti no ximnasio

Premios Aspamite

IMG-20180616-WA0006.jpg

O pasado sábado a asociación Aspamite entregou os seus premios do XV Concurso de Contos "Somos capaces", resultando gañadoras do 1º e 3º premio de Educación Secundaria as nosas alumnas de 2º ESO Julia García Madriñán (1ª premio) e Lorena Cabezas Barreiro (3º premio).

Moitas felicidades ás dúas!

Lecturas para o verán dende a MeGaBiblio!

Como vimos facendo nestes últimos anos, os 3 Institutos da Estrada elaboramos un doc coas recomendacións de lectura para o verán: narrativa, poesía, banda deseñada e mesmo películas.

Circular Informativa nº 6 - Curso 2017/2018

Circular informativa nº6 do curso 2017-2018, coa información relativa ao comezo do curso.

Premio para Ainhoa Pereiras

Ainhoa111_0.jpg

A nosa alumna de 2º ESO B Ainhoa Pereiras Mosquera vén de gañar o primeiro accésit do IV Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro convocado polo Corte Inglés coa súa obra "Quen sabe?".

Parabéns!

Calendario Escolar 2018/2019

No DOG de hoxe, 8 de xuño, sae publicado o calendario escolar para o vindeiro curso 2018/2019.

Pódese consultar neste enlace.