Calendario de exames de materias pendentes

No seguinte enlace podes descargar o calendario de exames de materias pendentes:

BACHARELATO

Para calquera dúbida sobre o tema, poñédevos en contacto cos correspondentes xefes de departamento.

As nosas alumnas na "Festa da Poesía"

FestaPoesia2016_0.JPG

O pasado venres, día 2 de Decembro, celebrouse a "Festa da Poseía" ao mesmo tempo que se entregou o 2º Premio de Poesía "Avelina Valladares" á gañadora deste ano, Rocío Leira Castro, polo poemario INEM. Nesta festa colaboraron recitando sendos poemas as alumnas deste Centro: Ainhoa Vivel Couso, Paula Fernández Miguens e Lucía Liste Prieto.

Renovación parcial do Consello Escolar: Votacións

Celebradas as distintas votacións para a elección de membros do Consello Escolar do centro a participación dos votantes foi a seguinte:

Profesorado: 82,6%

Alumnado. 68,4%

Pais/Nais: 3,9%

A profesora Teresa Iglesias no certame "Cores con palabras"

IMG-20161201-WA0000.png

A profesora Teresa Iglesias Yugat resultou gañadora do certame "Cores con palabras" na categoría de poesía polo seu traballo "Rapsodia dun fado". Trátase dun premio convocado pola Asociación Galega das Artes, coa colaboración do concello da Estrada e da Consellería de Cultura. Parabéns!

Proxecto IRIS

lris_logo.png

O Proxecto Iris, integrado en Erasmus+, consiste na promoción da prevención contra o racismo, a violencia e a intolerancia no deporte (escolar e infantil en xeral). O noso profesor Mariano Casas participou a través da USC elaborando un cómic que se pode descargar nesta ligazón.

Xornada sobre Olimpio Arca e o teatro escolar

Olimpio.jpg

Alumnado de 1º e 3º de ESO do noso instituto a cargo do departamento de Lingua e Literatura Galega participaron onte na xornada sobre Olimpio Arca e o teatro escolar. O Faro de Vigo faise eco da noticia.

A profesora Magaly Barreiro no CEIP do Foxo

thumb.jpeg

O pasado luns 21 de novembro a profesora Magaly Barreiro visitou o CEIP do Foxo para presentar a súa experiencia en Islandia ao alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de Primaria.

Máis información nesta ligazón.

O MGB nun proxecto mundial de defensa do salmón

DN24C5F1.jpg

Alumnado do IES MGB, baixo a coordinación da profesora Magaly Barreiro, participa nun grupo de traballo internacional de estudio e protección do salmón no Atlántico Norte. Trátase do único representante español neste proxecto vinculado ao programa europeo Erasmus Plus e promovido por un centro escocés.

Presentación sobre a experiencia do PIALE 2016 do profesor Suso Iglesias

Na ligazón seguinte podes acceder á presentación que o profesor Suso Iglesias elaborou para difundir a súa experiencia en Canadá no marco do Programa integral de aprendizaxe de linguas estranxeiras (PIALE).

Hoxe luns, hora de ler a 6ª hora

Recordámovos que o luns 21 de novembro a 6ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc pódese ver o calendario anual das horas de lectura.

Charla do profesor Suso Iglesias

O vindeiro mércores 23 de novembro o profesor Suso Iglesias dará unha charla sobre a súa experiencia en Canadá no marco do PIALE, Programa integral de aprendizaxe de linguas estranxeiras. Será no segundo recreo na aula de usos múltiples.

Viaxe cultural á cidade de Porto

novo_museu_204375796350edaa988a528.jpg

Os vindeiros días 18 e 19 de novembro alumnado de 1º de Bacharelato viaxará á cidade de Porto (Portugal) para participar nunha actividade organizada polo departamento de Música. Visitarán o Musseu Serralves e participarán no taller creativo "Imaxinario de Sons" e no curso "Músico por un día" na Casa da Música. Estarán acompañad@s polas profesoras María Varela e Esther Sánchez.

Novo triunfo de Mehdi Nabaoui

mehdi-nabaoui.jpg

O pasado domingo o noso alumno Mehdi Nabaoui, atleta do Club Deportivo San Paio, acadou de novo o triunfo no Cross de Atapuerca, proba de gran prestixio internacional e considerada a mellor de España deste tipo.

Parabéns de toda a comunidade educativa!

Magosto

O vindeiro venres 11 de novembro de 12:25 a 14:25 celébrase un ano máis o Magosto no noso centro. Contaremos con música tradicional e degustación de castañas asadas.

Os carteis para esta actividade foron deseñados polas alumnas de 2º Bacharelato B da materia de Deseño María Brea Chao, Paula Fernández Miguens e Jennifer Mesejo Puga.

Agardamos pasalo moi ben e que o tempo nos acompañe!

Hoxe luns, hora de ler a 4ª hora

Recordámovos que o luns 7 de novembro a 4ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc pódese ver o calendario anual das horas de lectura.