Presentación do libro "Un mundo quentiño" da nosa compañeira Mónica Varela"

Hoxe, xoves 24, a nosa compañeira Mónica Varela Gestoso presentará no MOME da Estrada o seu libro Un mundo quentiño ás 20 horas.

A ex alumna Xoana Barcala Gosende fala do seu libro "Descubriendo la luz"

No seguinte enlace podedes ver á nosa ex-alumna presentado en televisión o libro Descubriendo la luz do que é coautora. Parabéns.

Álbum do concerto do alumnado de Música de Bacharelato o pasado 21 de decembro

Xa podedes ver na nosa galería Flickr as imaxes do concerto-audición que o pasado 21 de decembro ofreceu o alumnado de Música de Bacharelato. As fotografías son de Míriam Núñez e Marcos Puente.

Presenza do noso centro na XIV Olimpiada de Bioloxía

O Faro de Vigo recollle a participación da alumna Nerea Neira, acompañada da profesora Irene Portas, na XIV Olimpiada de Bioloxía.

Reunión do clube de lectura o próximo martes

O proximo martes 15 de xaneiro,  o clube de lectura da MeGaBiblio reunirase de 14.10 a 16.30.

Vacacións de Nadal 2018

Dende o MGB queremos desexar a toda a Comunidade Educativa un Bo Nadal. O centro permanecerá aberto, agás os días 24 e 31, dende as 10 ás12 horas.

Concerto no MGB

DSC_0461.JPG

Mañá venres 21 de decembro alumnado de Música de Bacharelato ofrecerá un concerto-audición a partir das 13:00 horas na Sala de Usos Múltiples do centro. Contamos coa colaboración do alumnado de Deseño de 2º de Bacharelato que realizou a escenografía.

Recomendacións de lectura para o Nadal

Captura de pantalla 2018-12-19 a las 11.07.03.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) cine e música para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando nesta ligazón.

Lembra que podes levar libros en vacacións e tamén libros empaquetados para agasallar. Só terás que devolvelos en xaneiro!

Campo a Través 2018

IMG_8049.jpg

O pasado 5 de decembro o noso alumnado de 1º ESO participou no Campionato de Campo a Través. Podedes ver as fotos da actividade na nosa galería Flickr.

Arqueocampo

Arqueocampo.jpg

O pasado luns 10 de decembro o noso alumnado de 1º ESO participou, no recinto da Fundación de Exposicións e Congresos, na actividade Arqueocampo, que lles ofreceu a oportunidade de sentirse arqueólogos por un día.

Máis información nesta ligazón.

MeGaBiblio: unha minisemana chea de actividades

solidaridad-2.jpg

Martes 4 de decembro:

• Hora de ler á 3ª hora. Disfruta dos 20 minutos de lectura silenciosa.
  • Reunión do club de lectura. O grupo de "Corredoiras" comentará O misterio das badaladas de Xavier Docampo , o grupo de "Autoestradas" dialogará sobre Farenheit 451, de Ray Bradbury. Comeremos xuntos na biblio e compartiremos a charla cuns dóces. Ás 16,30 marchamos correndo para as aulas.

Mércores 5:

• no 1º recreo, empeza a nova proposta da biblioteca: un obradoiro. Nesta ocasión "Construímos un bosque de libros". Os que desexen participar vinde á biblioteca cunhas tixeiras (se non tendes, xa buscaremos solucións).Os voluntarios que queiran, guiados por María Armada, construirán as árbores dun bosque especial. Non andes polas ramas e vén a deixar a túa pegada.

pd: a prensa fíxose eco do noso Bingo contra a violencia machista para conmemorar o 25-N. Podes lelo nesta ligazón.

Baile tradicional no MGB

Ao longo deste trimestre o noso alumnado de 1º ESO recibe clases de baile tradicional nalgundas clases de Educación Física. Son impartidas pola Agrupación Folclórica estradense Tequexetéldere.

Máis información nesta ligazón.

Actividades para o "Día contra a violencia de xénero"

violen.jpg

Mañá venres 23 empezaremos unha serie de actividades para conmemorar o 25 de novembro, Día Contra a Violencia de Xénero.

• Venres 23: No segundo recreo haberá un photocall na biblioteca ou no vestíbulo.
  • O luns 26 alumnos de 2ESO e 3ESO irán ás 12:30 ao teatro principal a ver "A princesa que non quería comer perdices". Os alumnos de 1ESO acudirán á charla de Sara Vierna sobre "Bo trato", na Academia de policía. Ambas actividades están organizadas polo CIM do Concello dd A Estrada e acudirán alumnos dos tres institutos.
  • O martes 27 nos dous recreos xogaremos ao bingo do machismo. Participa. Haberá premios!

Presentación de obradoiros

Onte tivo lugar a presentación dos diferentes obradoiros que este ano se realizarán no MGB e en cinco centros máis da Estrada. Serán impartidos nas horas de titoría por profesionais da asociación Acrofam en colaboración co concello.

Máis información no Faro de Vigo ou na Voz de Galicia.

A violencia de xénero na rede

Son moitos os recursos que podemos atopar na rede sobre a violencia de xénero. Dende a MeGaBiblioteca seleccionamos os seguintes: