Viaxe a Grecia

Grecia.jpg

A semana do 4 ao 10 de decembro trinta e sete alumn@s de 3º e 4º ESO e Bacharelato viaxaron a Grecia acompañad@s por tres profesoras. Foi unha actividade organizadas polos departamentos de Xeografía e Historia e Música.

A nosa maqueta

IMG-20171212-WA0004.jpg

O pasado luns 4 de decembro inauguramos a maqueta do noso concello realizada polo alumnado de Volume de 1º de Bacharelato co profesor Mariano Casas.

Máis información sobre as súas características e proceso de elaboración nesta ligazón.

Parabéns aos autores!

XIV Concurso de poesía ANOMAR

Anomar.jpg

Ainhoa Pereiras, de 2º ESO e a profesora Marisa Otero veñen de facerse co premio de poesía ANOMAR deste ano nas categorías 13-17 anos, e + de 18. Neste certame participan alumnos de todos os institutos de Galicia, e membros do noso centro teñen recibido este galardón en diversas ocasións.

Día contra a violencia de xénero 2017

No MGB conmemoramos o Día Contra a Violencia de Xénero con varias actividades. Unhas foron organizadas conxuntamente entre as bibliotecas dos tres IES (unha concentración silenciosa e unha charla) e no instituto disfrutamos dun espectáculo dirixido por María Varela cos alumnos de 4º de ESO e 2º de BAC.

Cross Escolar

O pasado mércores 22 de novembro tivo lugar o Cross Escolar na Estrada. O noso alumnado acadou excelentes resultados:

- Infantil masculino: 2º posto para Daniel Míguez Vidal de 1º ESO C.

- Infantil feminino: 1º posto para Laura Carracedo Flores de 1º ESO A e 2º para Sonia Rivadulla Blanco de 1º ESO C.

Circular Informativa nº 5 - Curso 2017/2018

Circular informativa nº5 do curso 2017-2018, coa información relativa ao comezo do curso.

Bingo do machismo na MeGaBiblio

bingo-159974_960_720.png

Hoxe, xoves 23 de novembro, nos dous recreos haberá un xogo na biblioteca: Bingo do machismo.

Haberá premios para os que canten liña e bingo.

A Comunidade Educativa do MGB quere mostrar o profundo pesar pola morte de Clara Correa Carou

A Comunidade Educativa do Manuel García Barros quere amosar a súa desolación pola morte da nosa ex alumna Clara Correa Carou. O máis sentido pésame para toda a súa familia  e para todos os seus amigos.

Magosto 2017

castañas.jpg

Hoxe a partir das 12:25 celebramos no noso centro o Magosto. Ademais da degustación de castañas, teremos música popular e xogos. O alumnado de 4º ESO elaborará e venderá doces para recaudar cartos para a súa excursión.

Agardamos pasalo moi ben e que o tempo nos acompañe!

Catalibros: "Flor del desierto"

A alumna Paula Darriba Botana fálanos do libro "Flor del desierto", de Waris Dirie e Cathleen Miller.

Versos e Bolboretas

IMG_4271.jpg

Temos xa nosa MeGaBiblioteca un exemplar asinado e dedicado de "Versos e Bolboretas", a segunda obra da Mónica Varela, profesora do Centro.

Martes 24 de outubro, Día da Biblioteca Escolar: "Aprender a pensar na BE"

CARTEL_17_WEB.jpg
Mañá martes 24 de outubro as 3 bibliotecas dos institutos de A Estrada celebramos Día da Biblioteca Escolar, e por este motivo desta elaboramos unhas propostas vencelladas ao lema elixido para este ano: "Aprender a pensar na BE".

Novo Catalibros: "Crímenes"

A alumna Carmen Campos fálanos do libro "Crímenes", de Ferdinand Von Schirach.

Constitución da Xunta de Delegados e nova Presidenta

Onte constituimos a nova Xunta de delegados e delegadas do Centro. Como presidenta foi escollida Inés Maneiro Constenla de 2º de bacharelato B, e como vicepresidente Pablo Rivadulla  Collazo, de 1º ESO C:

Día non lectivo - 13 de outubro

A administración educativa concedeu o día 13 de outubro como día non lectivo a este centro, polo tanto, o próximo venres non haberá clases.