Calendario de exames de materias pendentes

No enlace podedes consultar o calendario de exames de pendentes.

Bacharelato

Novo Catalibros: "Crímenes"

A alumna Carmen Campos fálanos do libro "Crímenes", de Ferdinand Von Schirach.

Constitución da Xunta de Delegados e nova Presidenta

Onte constituimos a nova Xunta de delegados e delegadas do Centro. Como presidenta foi escollida Inés Maneiro Constenla de 2º de bacharelato B, e como vicepresidente Pablo Rivadulla  Collazo, de 1º ESO C:

Día non lectivo - 13 de outubro

A administración educativa concedeu o día 13 de outubro como día non lectivo a este centro, polo tanto, o próximo venres non haberá clases.

Presentación do libros "Versos e bolboretas"

CartazMonica.png
O pasado 28 de setembro tivo lugar no MOME, na Estrada a presentación do libro da profesora do centro Mónica Varela Gestoso.

Estivo moi arropada polos nenos do colexio do Foxo, por moitos dos seus alumn@s e por una gran parte dos seus compañeiros.

Os profesores Xosé Luna e Carlos Loureiro a presentaron cos relatos que acompañamos:

Noraboa Mónica, estamos ledos e orgullosos do teu traballo.

A MeGaBiblioteca comeza a súa andaina. Hora de ler!

hora_de_ler_logo.png

A MeGaBiblioteca comeza a andar neste curso 2017/18. Xa está funcionando o servizo de préstamos, nomeados os axudantes e repartidos os novos carnets para aqueles alumnos e profesores que se incorporaron este curso escolar.

Tamén comeza a HORA DE LER, o luns 9 a 1ª hora, terás 20 minutos para ler o que ti queiras!

Nesta ligazón pódese consultar o calendario para todo o curso.

O alumnado de 3º ESO no teatro

Cartel II.jpg

O pasado venres 29 de setembro sesenta e cinco alumnos de 3º ESO, acompañados por catro profesoras, acudiron ao Teatro Principal da Estrada para asistir á representación teatral da obra "Na butaca (fantasía nº 3 en Dor Maior)"Trátase dunha obra benéfica organizada co motivo do Día Mundial do Alzheimer e realizada pola Asociación Galega para axuda dos enfermos con demencia tipo Alzheimer de Santiago de Compostela (AGADEA)

Xornada de recepción de pais e nais o vindeiro 18 de outubro

O vindeiro mércores 18 de outubro teremos a xornada de recepción de pais e nais por parte dos titores de grupo e do Equipo Directivo. As reunións iniciais serán en Usos Múltiples, co seguinte horario:

• 17:30 1º e 2º de Bacharelato
  • 17:45 4º ESO
  • 18:00 3º ESO
  • 18:15 2º ESO
  • 18:30 1º ESO

Listaxe da Adxudicación definitiva de Libros - curso 2017-2018

Na seguinte ligazón pódese consultar a adxudicación definitiva dos libros do Fondo de Libros para o curso 2017-2018:

O alumnado que repite 4º da ESO ten 30 días de prazo, a partir do día no que formalizan a matricula, para solicitar a Axuda de material e o Fondo de Libros.

Listas de alumnado curso 2017-2018

Listaxes dos grupos da ESO para o curso 2017-2018 :

Circular Informativa nº 1 - Curso 2017/2018

Circular informativa nº1 do curso 2017-2018, coa información relativa ao comezo do curso.

Admisión e matrícula de alumnado en lista de espera en ESO e Bacharelato

TOD@S @ ALUMN@S en lista de espera, tanto para a ESO como Bacharelato, así como as solicitudes fóra de prazo, ESTÁN ADMITID@S no noso centro para o vindeiro curso.

A matrícula deberá de formalizarse mañá, venres 8 de setembro, entre 11 e 13 horas da mañá como único prazo. Rogamos traigan preparada toda a documentación necesaria.

Resolucións ás reclamacións presentadas aos departamentos

As resolucións ás reclamacións presentadas aos departamentos serán entregadas mañá, xoves 7 de setembro, ás 13 horas na Secretaría do centro.

Estatísticas da avaliación ordinaria de xuño do curso 2016-17

Gráfica de resultados da avaliación ordinaria de xuño do curso 2016/17.

Datas de Matrícula Curso 17-18 . Convocatoria extraordinaria de Setembro

Acceso a datas de matrícula de setembro propostas para o curso 2017-18.

Acceso a datas de matrícula ABAU e depósitos de título de Bacharelato.