Listaxe da Adxudicación definitiva de Libros - curso 2017-2018

Na seguinte ligazón pódese consultar a adxudicación definitiva dos libros do Fondo de Libros para o curso 2017-2018:

O alumnado que repite 4º da ESO ten 30 días de prazo, a partir do día no que formalizan a matricula, para solicitar a Axuda de material e o Fondo de Libros.

Listas de alumnado curso 2017-2018

Listaxes dos grupos da ESO para o curso 2017-2018 :

Circular Informativa nº 1 - Curso 2017/2018

Circular informativa nº1 do curso 2017-2018, coa información relativa ao comezo do curso.

Admisión e matrícula de alumnado en lista de espera en ESO e Bacharelato

TOD@S @ ALUMN@S en lista de espera, tanto para a ESO como Bacharelato, así como as solicitudes fóra de prazo, ESTÁN ADMITID@S no noso centro para o vindeiro curso.

A matrícula deberá de formalizarse mañá, venres 8 de setembro, entre 11 e 13 horas da mañá como único prazo. Rogamos traigan preparada toda a documentación necesaria.

Resolucións ás reclamacións presentadas aos departamentos

As resolucións ás reclamacións presentadas aos departamentos serán entregadas mañá, xoves 7 de setembro, ás 13 horas na Secretaría do centro.

Estatísticas da avaliación ordinaria de xuño do curso 2016-17

Gráfica de resultados da avaliación ordinaria de xuño do curso 2016/17.

Datas de Matrícula Curso 17-18 . Convocatoria extraordinaria de Setembro

Acceso a datas de matrícula de setembro propostas para o curso 2017-18.

Acceso a datas de matrícula ABAU e depósitos de título de Bacharelato.

Fondo Libros e Vales de Material. Listaxes provisionais curso 2017/18.

Nos enlaces de abaixo poderá consultar os listaxes provisionais de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto e das axudas para material escolar para o curso 2017/2018.

Admitidos Fondo Libros

Vales de material concedidos

Referente aos vales de material teñan en conta que están vinculados á matricula, polo tanto os que teñan materias suspensas e lles corresponda entregaranse en setembro unhos días despois de formalizada a matrícula.

Os resultados dos nosos alumnos nas probas ABAU destacados na prensa entre os mellores de Galicia

A prensa recolle hoxe unha comparativa dos resultados ABAU para aqueles centros que presentan máis de 50 alumnos, e o MGB aparece nun memorable 7º posto. Parabéns a toda a comunidade educativa.

Accede á noticia neste enlace.

Calendario de setembro 2017: exames e entrega de notas

Nos enlaces podedes consultar o calendario de exames de setembro, así como as datas de entrega de boletíns e revisións de exames.

ESO e Bacharelato

Notas e revisión de exames

Datas de Matricula Curso 17-18 Convocatoria Ordinaria

Datas de matrícula propostas polo centro para o alumnado que aprobou tódalas materias en xuño.

Enlace ao documento.

Premio para "Produto do país"

O vídeo musical "Produto do país", elaborado pola profesora Marisa Otero en colaboración co alumnado da súa titoría de 1º ESO o curso pasado, vén de gañar un premio outorgado pola Asociación Xermolos.

Desfrutade deste magnífico traballo.

Campionato de Bádminton

Badm 2.jpg

Esta mañá foron disputadas as distintas finais do Campionato de Bádminton cos seguintes resultados:

1ª premio: Pablo Loureiro Reboredo (2º ESO B).

2º premio: Lois Rodríguez Moimenta (2º ESO B).

3º premio: Anxo Paz Carracedo (2º ESO C).

4º premio: José Comerón Lado (2º ESO A).

En hora boa!

O profesorado diríxese á opinión pública para amosar a nosa postura respecto aos acontecementos dos últimos días

O profesorado do IES Manuel García Barros diríxese á opinión pública para amosar a nosa postura respecto aos acontecementos dos últimos días.

Enlace ao comunicado.

X Xornadas dos Clubs de Lectura

ainoa-mans.jpg

O sábado 17 de xuño participamos nas X Xornadas dos Clubs de Lectura, reunímonos en Santiago máis de 1000 lectores de toda Galicia. Disfrutamos de charlas con autores, encontros entre clubs, obradoiros de grafiti, de manga, de poesía, de radio...

Tamén estivemos no escenario, Óscar López, o presentador de Página 2, e cinco rapaces de diferentes clubs (Ainhoa Vivel foi a nosa representante), propuxeron como elaborar un programa cultural para xoves. Ledicia Costas e Violeta Moon aportaron a súa experiencia.

Disfrutamos moito do día. Agardamos poder repetilo para o ano.