MeGaBiblio: unha minisemana chea de actividades

solidaridad-2.jpg

Martes 4 de decembro:

• Hora de ler á 3ª hora. Disfruta dos 20 minutos de lectura silenciosa.
  • Reunión do club de lectura. O grupo de "Corredoiras" comentará O misterio das badaladas de Xavier Docampo , o grupo de "Autoestradas" dialogará sobre Farenheit 451, de Ray Bradbury. Comeremos xuntos na biblio e compartiremos a charla cuns dóces. Ás 16,30 marchamos correndo para as aulas.

Mércores 5:

• no 1º recreo, empeza a nova proposta da biblioteca: un obradoiro. Nesta ocasión "Construímos un bosque de libros". Os que desexen participar vinde á biblioteca cunhas tixeiras (se non tendes, xa buscaremos solucións).Os voluntarios que queiran, guiados por María Armada, construirán as árbores dun bosque especial. Non andes polas ramas e vén a deixar a túa pegada.

pd: a prensa fíxose eco do noso Bingo contra a violencia machista para conmemorar o 25-N. Podes lelo nesta ligazón.

Baile tradicional no MGB

Ao longo deste trimestre o noso alumnado de 1º ESO recibe clases de baile tradicional nalgundas clases de Educación Física. Son impartidas pola Agrupación Folclórica estradense Tequexetéldere.

Máis información nesta ligazón.

Actividades para o "Día contra a violencia de xénero"

violen.jpg

Mañá venres 23 empezaremos unha serie de actividades para conmemorar o 25 de novembro, Día Contra a Violencia de Xénero.

• Venres 23: No segundo recreo haberá un photocall na biblioteca ou no vestíbulo.
  • O luns 26 alumnos de 2ESO e 3ESO irán ás 12:30 ao teatro principal a ver "A princesa que non quería comer perdices". Os alumnos de 1ESO acudirán á charla de Sara Vierna sobre "Bo trato", na Academia de policía. Ambas actividades están organizadas polo CIM do Concello dd A Estrada e acudirán alumnos dos tres institutos.
  • O martes 27 nos dous recreos xogaremos ao bingo do machismo. Participa. Haberá premios!

Presentación de obradoiros

Onte tivo lugar a presentación dos diferentes obradoiros que este ano se realizarán no MGB e en cinco centros máis da Estrada. Serán impartidos nas horas de titoría por profesionais da asociación Acrofam en colaboración co concello.

Máis información no Faro de Vigo ou na Voz de Galicia.

A violencia de xénero na rede

Son moitos os recursos que podemos atopar na rede sobre a violencia de xénero. Dende a MeGaBiblioteca seleccionamos os seguintes:

Magosto 2018

DSC_0420.JPG

Hoxe celebramos o Magosto no MGB: comimos castañas, participamos nas Magostolimpíadas e desfrutamos da música en vivo. Nesta ligazón podedes atopar todas as fotos da festa.

Visita á Biblioteca América

fonseca_2018-2 500pix1_0.jpeg

O pasado xoves 8 de novembro, os alumnos de latín de 2BAC do MGB estiveron visitando as dependencias da Biblioteca América da USC no Pazo de Fonseca, onde puideron admirar a edición facsímil do Libro de Horas de Fernando I de León, un códice de 1055, anterior ao códice Calixtino.

Visita ao Parlamento de Galicia

IMG_20181106_120305.jpg

O día 6 de novembro os alumnos de 1º Bacharelato da materia de Economía acudiron ao Parlamento de Galicia. A visita iniciouse cunha explicación dos órganos, funcións e composición do Parlamento, a continuación detivémonos no Salón dos Reis, as bibliotecas, as dependencias dos grupos parlamentarios, patios interiores e o Hemiciclo, onde os alumnos puideron presenciar unha sesión plenaria.

A actividade foi organizada polo Dpto. de Economía e acompañaron aos alumnos as profesoras Raquel Carballo e Sonia Iglesias.

Visita ás Fragas do Eume

IMG-20181106-WA0019.jpg

Os días 25 e 26 de outubro o noso alumnado de 1º ESO viaxou ás Fragas do Eume onde realizaron numerosas actividades físicas en contacto coa natureza. Estiveron acompañad@s polas profesoras Loly Castro e Norma Pillado.

Podedes ver tódalas fotos nesta ligazón.

O vindeiro 2 de novembro non haberá clases no MGB

Lembrade que o día 2 de novembro non haberá clases no noso instituto ao ser autorizado como non lectivo polas autoridades educativas.

Triunfo de Mehdi El Nabaoui

Mehdi.jpg

O noso alumno de 3º PMAR Mehdi El Nabaoui vén de gañar por terceiro ano consecutivo a Carreira Pedestre de Santiago na categoría sub 18.

Parabéns!

Máis información nesta ligazón.

Entrega de diplomas aos axudantes de Biblioteca

axundantes_2018_500pix2.png

Hoxe mércores 24 de outubro, tivo lugar na MeGaBiblioteca a entrega de diplomas aos axudantes de cursos anteriores e do curso actual. A entrega foi realizada por Pilar Sampedro.

Mércores 24 de outubro, día da biblioteca escolar

Cartel Marisa Día BE_ Nota_20160812_191634_02(5)(1).jpg

Este mércores, 24 de outubro, é o Día da Biblioteca Escolar. Haberá 2 eventos nos recreos: no primeiro recreo, a entrega de diplomas (a cargo de Pilar Sampedro) aos ex axudantes da biblioteca, e a entrega das identificacións, horario e libreta, para os novos.

No 2º recreo, coa axuda de Pepe, intentaremos cumprir ao pé da letra o lema "Enróscate na lectura". Estades todos invitados!

Exposición sobre Especies Invasoras

Do 8 ao 19 de outubro teremos no noso centro a exposición "UNHA INVASIÓN SILENCIOSA. A BIODIVERSIDADE BAIXO AMEAZA". Trátase dunha iniciativa da asociación ecoloxista ADEGA que nos presenta a realidade das especies invasoras de flora e fauna que existen en Galicia e a problemática asociada ás mesmas.

Asemblea xeral ordinaria da ANPA o vindeiro 16 de outubro

A ANPA do centro celebrará unha asemblea xeral ordinaria o vindeiro 16 de outubro.

Convocatoria.