Datas de matrícula de Setembro para o curso 2019-2020

Premendo aquí terá acceso ao calendario de matrícula de setembro para o curso 2019-2020 para todo o alumnado que tiña algunha materia pendente.

Horario de verán

Durante o mes de agosto o centro permanecerá aberto de luns a mércores entre 10 e 12 horas. Fóra de ese horario, podedes contactar con nós no seguinte enderezo electrónico: ies.garcia.barros@edu.xunta.es ou no teléfono do centro (soamente xoves e venres no mesmo horario).

Bo verán!

Libros de texto para o curso 2019-2020

Lista de libros de texto para o curso 2019-2020

Calendario de setembro: exames, notas e revisión de probas

No enlace podes consultar o calendario das probas extraordinarias de setembro para a ESO e o Bacharelato: exames, entrega de notas e revisións de probas.

Calendario.

Fondo Libros e Axudas Material Escolar curso 2019-2020

Presentación de reclamacións á resolución provisional do 12 ao 16 de xullo.

Do 15 ao 19 de xullo,  de 10 a 13 h., os pais/nais ou titores/as  do alumnado, que xa está matriculado, con dereito a cheque de material, pode pasar a recollelo pola secretaría do centro. Se non poden recollelo neses días poderán pasar a recollelo a partir do 2 de setembro.

Mellores alumnas ABAU 2019

O pasado xoves 4 de xullo tivo lugar o acto de recoñecemento que a Universidade de Santiago de Compostela fai ao Mellor Alumnado das probas ABAU 2019. No noso centro foron seis alumnas as que obtiveron este recoñecemento:Alexandra Gambino Bouzada, María González Blanco, María Rozados Balboa, Patricia Riveira Magán, Paula Tejo Pereira e Uxía Silva Simoes.

Parabéns!

Podes ver o vídeo da entrega de diplomas na seguinte ligazón (minuto 47).

Calendario de matrícula ordinaria curso 2019-2020

Ábrese o  prazo de matrícula ordinaria para o alumnado que aprobou todo no mes de xuño.

Pinche neste enlace para ver as datas e os horarios propostos polo centro.

Os alumnos que suspenderon algunha materia en xuño terán que examinarse en setembro no calendario que posteriormente se publicará e matricularse, unha vez teñan as notas, nas datas que se propoñan para o prazo de matrícula extraordinario.

Parabéns ao noso alumnado polos excelentes resultados nas probas ABAU

Un ano máis, felicitamos orgullosos ao noso alumnado polos excelentes resultados nas probas ABAU. Con 55 matriculados, obtivemos un 98,2% de APTOS, fronte ao 91,5% da media galega.

Parabéns a toda a comunidade e especialmente aos futuros universitarios.

Calendario fin de curso: notas, revisións e reclamacións para todos os cursos

No calendario do enlace podes consultar todo o referido a entrega de notas, revisións de exames cos profesores e reclamacións aos departamentos.

Calendario fin de curso.

Reunión Clube de lectura, martes 18 de xuño

O martes 18 reunión do club de lectura NA Estrada-525. Xantaremos xuntos na Carballeira. lembra traer a autorización asinada polos teus pais, a comida e o libro que comentaremos. Agardámoste para pechar este curso.

Audiovisuais de Literatura Universal na MeGaBiblioteca

O mércores 19 no 2º recreo, gran pase dos traballos audiovisuais realizados polos alumnos de Literatura Universal. Ven a disfrutalos na biblioteca.

E recorda que a partir do martes 18, préstamo especial de verán, pero antes debes ter devoltos todos os teus préstamos. Estes libros, películas, etc., devolveránse na primeira semana de setembro.

Premios Aspamite para as alumnas Ainhoa Pereiras e Saleta Lueiro

As nosas alumnas, Ainhoa Pereiras e Saleta Lueiro, veñen de gañar respectivamente  o primeiro e o terceiro premio do XVI concurso de contos Somos capaces organizados pola asociación ASPAMITE. Ambas premiadas aceptaron compartir con nós os relatos. Parabéns.

Primeiro premio. Ainhoa.

Terceiro premio. Saleta.

No enlace podes ver a noticia na prensa.

Primeiro premio de poesía do concurso da Fundación Rosalía Castro para a nosa alumna Ainhoa Pereiras

A alumna de 3º da ESO Ainhoa Pereiras recibiu o sábado, no auditorio da Casa-Museo de Padrón, o primeiro premio de poesía do concurso que cada ano convoca a Fundación Rosalía Castro. Parabéns polo galardón.

Noticia na prensa.

Trailer da curtametraxe de animación " El Gran Corelli " realizada polo exalumno Abel Carbajal.

No enlace podedes ver o trailer da curtametraxe de animación " El Gran Corelli " realizada polo exalumno Abel Carbajal como guionista orixinal e como director. Parabéns e sorte!

Trailer.

A obra "Redes" de María Armada xa está no CEIP Foxo

A pinacoteca Paco Lareo do CEIP Foxo vén de ampliarse coa obra "Redes" da nosa compañeira María Armada. Parabéns.