21 de marzo: día Mundial do Síndrome de Down

Con motivo do Día Mundial das Persoas con Síndrome de Down a Federación Down Galicia  lanzou a campaña de visibilización e sensibilización Tan diferentes como iguais. Con esta proposta, o movemento Down, en Galicia, pretende poñer en valor o concepto da diferenza e tamén dar visibilidade á idea de que ningunha persoa é igual a outra e que, precisamente, esa diferenza é a que nos

Viaxe cultural a Italia

O alumnado do MGB e as profesoras acompañantes xa están de volta da súa intensa viaxe cultural polo norte de Italia.

Fridays for future

Un grupo de alumnos do Bacharelato de Artes fixeron onte unha pintada na entrada do centro como mostra de apoio ao movemento polo cambio climático. Podes ler a noticia que recolle a prensa.

Faro de Vigo.

Finanzas para mortais

O alumnado de Economía da Empresa de 2ª de bacharelato participou os días 7 e 13 de marzo en dúas charlas formativas dentro do Programa Finanzas para Mortais en colaboración co Banco Santander e coordinado polo Dpto. de Economía. A actividade completouse coa visita á oficina Smart Red de A Estrada.

Alumnado de Bioloxía do MGB no Unistem Day

O alumnado de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de bacharelato asistiu hoxe á xornada Unistem Day celebrada da facultade de Medicina da USC. A actividade foi organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía.

Saída cultural a París organizada polo departamento de Francés

Un grupo de alumnos e alumnas do MGB están estes días disfrutando dunha viaxe cultural a París organizada polo departamento de Francés, acompañados polas profesoras Lorena Cambón e Rosa Mato.

Reto Lector, venres 15 de marzo

Captura de pantalla 2019-03-14 a las 8.39.47.png

Como cada día 15, ven mañá venres a cuñar o teu carné do reto lector e leva a seguinte proposta!

Agardámoste o venres 15 no 2º recreo.

Programa especial de nutrición literaria (xoves 2º recreo)

Os xoves no 2º recreo ven disfrutar do programa especial de nutrición literaria. Le, recita, declama en voz alta un poema propio ou alleo e comprobarás como alimenta o espíritu.

Comeza este xoves 14 de marzo. Estamos a celebrar o Día da poesía, o 21 de marzo .

Día da muller. Charla e documental.

Captura de pantalla 2019-03-12 08.56.23.png

Hoxe, 12 de marzo, para conmemorar o Día da Muller, as bibliotecas escolares dos tres IES da Estrada organizamos, no auditorio da AGASP, dúas actividades:

• Charla de Aurora Marco para 4º de ESO e 1º de Bacharelato de 10.30 a 12.00 horas e
  • Proxección do documental Tecido resistente e, posterior coloquio coa directora do mesmo, Marina Chiavegatto; para 3º de ESO de 12.30 a 14.00.

** Hoxe, ademais, xantamos xuntos os membros do club de lectura (os corredoiras e as autoestradas). Agardámoste!

Itinerario da viaxe cultural polo norte de Italia

Un grupos de alumnos e alumnas do noso centro están nestes días de viaxe cultural polo norte de Italia acompañados polas profesoras Beatriz M., Esther S. e María V. Podes consultar o itinerario no enlace.

Enquisas de convivencia (circular nº3)

Durantes estes días e ata o 17 de marzo como data límite, a comunidade educativa do MGB realizará unhas enquisas de convivencia da Consellería como parte da Estratexia Galega de Convivencia Escolar 2015-2020 . As instruccións para a realización das enquisas ás familias serán distribuídas estes días mediante a circular nº3. Calquera dúbida, poñédevos en contacto co equipo directivo de centro.

CIRCULAR Nº3

Alumnado de xeografía do MGB na V Olimpíada Xeográfica de Galicia.

O pasado venres 22 os alumnos de xeografía do centro, coordinados pola profesora Esther Sánchez Recio, participaron na V Olimpíada Xeográfica de Galicia.

Entroido 2019 no MGB

Xa temos o programa de Entroido para o vindeiro venres 1 de marzo. O cartel anunciador foi realizado por Miriam Núñez López. Grazas a todos os participantes no concurso de carteis e, por suposto, a María Armada pola súa colaboración.

Our handmade books

Un curso máis, o alumnado de 2º ESO elaborou os seus propios libros de Inglés. Están na Biblioteca... Have a look!

Odisea 2019 - Grupos gañadores no MGB

507B4B08-8B08-4129-BDD3-5A85F5C0EB47.JPEG

Onte xoves no segundo recreo fixemos entrega na MeGaBiblio dos premios correspondentes á edición 2019 do concurso de Cultura Clásica Odisea.

Os grupos gañadores foron os seguintes:

1. FAMILY FRIENDLY, de  3ESO (Jesús Silva, Mauro Iglesias e Brais Vinseiro)
  2. RAPSODAS ESTRADENSES, de 1BAC C (Victoria Pazos, Ana Quintela e Lucía Rey)
  3. MI FAMILIA ADOPTADA, de 3ESO (María Porto, Carla Viqueira, Laura Salgueiro)