Datas de Matrícula Curso 17-18 . Convocatoria extraordinaria de Setembro

Acceso a datas de matrícula de setembro propostas para o curso 2017-18.

Acceso a datas de matrícula ABAU e depósitos de título de Bacharelato.

Calendario de setembro 2017: exames e entrega de notas

Nos enlaces podedes consultar o calendario de exames de setembro, así como as datas de entrega de boletíns e revisións de exames.

ESO e Bacharelato

Notas e revisión de exames

Fondo Libros e Vales de Material. Listaxes provisionais curso 2017/18.

Nos enlaces de abaixo poderá consultar os listaxes provisionais de admitidos no Fondo Solidario de Libros de Texto e das axudas para material escolar para o curso 2017/2018.

Admitidos Fondo Libros

Vales de material concedidos

Referente aos vales de material teñan en conta que están vinculados á matricula, polo tanto os que teñan materias suspensas e lles corresponda entregaranse en setembro unhos días despois de formalizada a matrícula.

Os resultados dos nosos alumnos nas probas ABAU destacados na prensa entre os mellores de Galicia

A prensa recolle hoxe unha comparativa dos resultados ABAU para aqueles centros que presentan máis de 50 alumnos, e o MGB aparece nun memorable 7º posto. Parabéns a toda a comunidade educativa.

Accede á noticia neste enlace.

Datas de Matricula Curso 17-18 Convocatoria Ordinaria

Datas de matrícula propostas polo centro para o alumnado que aprobou tódalas materias en xuño.

Enlace ao documento.

Premio para "Produto do país"

O vídeo musical "Produto do país", elaborado pola profesora Marisa Otero en colaboración co alumnado da súa titoría de 1º ESO o curso pasado, vén de gañar un premio outorgado pola Asociación Xermolos.

Desfrutade deste magnífico traballo.

Campionato de Bádminton

Badm 2.jpg

Esta mañá foron disputadas as distintas finais do Campionato de Bádminton cos seguintes resultados:

1ª premio: Pablo Loureiro Reboredo (2º ESO B).

2º premio: Lois Rodríguez Moimenta (2º ESO B).

3º premio: Anxo Paz Carracedo (2º ESO C).

4º premio: José Comerón Lado (2º ESO A).

En hora boa!

O profesorado diríxese á opinión pública para amosar a nosa postura respecto aos acontecementos dos últimos días

O profesorado do IES Manuel García Barros diríxese á opinión pública para amosar a nosa postura respecto aos acontecementos dos últimos días.

Enlace ao comunicado.

X Xornadas dos Clubs de Lectura

ainoa-mans.jpg

O sábado 17 de xuño participamos nas X Xornadas dos Clubs de Lectura, reunímonos en Santiago máis de 1000 lectores de toda Galicia. Disfrutamos de charlas con autores, encontros entre clubs, obradoiros de grafiti, de manga, de poesía, de radio...

Tamén estivemos no escenario, Óscar López, o presentador de Página 2, e cinco rapaces de diferentes clubs (Ainhoa Vivel foi a nosa representante), propuxeron como elaborar un programa cultural para xoves. Ledicia Costas e Violeta Moon aportaron a súa experiencia.

Disfrutamos moito do día. Agardamos poder repetilo para o ano.

Libros de texto para o curso 2017-2018

Nesta ligazón pódese consultar a listado dos libros de texto que se empregarán no centro para o próximo curso 2017-2018.

Lembramos que toda a información sobre os libros de texto e o Fondo Solidario de Libros está dispoñible no apartado Familias-Libros de texto.

Charla sobre a Antártida

Deshielo-punto-de-no-retorno-Antartida-5.jpg

Hoxe mércores 21 de xuño o alumnado de 1º de ESO asistíu a unha charla sobre a Antártida da profesora Magaly Barreiro Ponte.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias viaxeiras con nós!

Vídeo despedida alumnado de 2º Bacharelato

Vídeo de despedida a alumnado de 2º de Bacharelato, realizado polos alumnos/as de Cultura Audiovisual de 1º de Bacharelato.

Resultados das ABAU na convocatorio ordinaria de xuño

Do IES Manuel García Barros presentáronse 65 alumnos/as, o resultado foi o 100% de aprobados.

En Galicia a media de aprobados foi do 93%.

Noraboa ao noso alumnado!

Premios Aspamite

Aspamite7.jpg

O pasado sábado 17 de xuño foron entregados os premios do XIV Concurso de Contos Aspamite. Dous alumn@s do noso centro estaban entre @s premiad@s na categoría de Educación Secundaria: Ainhoa Pereiras Mosquera de 1º ESO C obtivo o terceiro premio e Marcos Couceiro Aller de 3º ESO A o segundo premio.

Parabéns aos premiad@s!

Máis información nesta ligazón.

Fin de curso: entrega de notas e revisión de exames

A Consellería vén de publicar as instrucións para revisión e reclamación de notas finais de ESO e 1º de Bacharelato:

• Entrega de notas: Xoves 29, ás 9:30 nas respectivas aulas
  • Revisión de notas cos profesores da materia: Xoves 29 entre 9:45 e 12:00
  • Reclamación aos Departamentos: Xoves 29 de 10 a 13 horas, e venres 30 de 10 a 12:00 *
  • Resolución ás reclamacións presentadas ante os Departamentos: Venres 30, ás 13 horas, en Secretaría*

Consultar Lexislación e instrucións.

* As reclamacións aos Departamentos serán presentadas e recollidas en Secretaría polos pais ou titores no caso de alumnos menores de idade.