2º de bacharelato: calendario fin de curso, notas, reclamacións, premios extraordinarios e probas ABAU 2017

Nesta ligazón podedes consultar todo o referido ao calendario fin de curso para o alumnado de 2º de Bacharelato e a convocatoria de premios extraodinarios.

Nesta outra ligazón podedes consultar o referente ao depósito do título de Bacharelato e a matrícula nas ABAU para ir á Universidade.

Notas de pendentes

Dende hoxe, luns 8, podedes consultar as notas finais das materias pendentes falando directamente cos respectivos xefes de departamento.

Acto despedida 2º Bacharelato

O Claustro de profesores, en reunión extraordinaria, vén de decidir non organizar o Acto de Despedida do alumnado de 2º Bacharelato previsto para o próximo venres, 26 de maio.

Volvendo a casa II

Salmón.png

Alumnado de 1º de Bacharelato, coordinado pola profesora Magaly Barreiro Ponte, acaba de elaborar a segunda parte do vídeo sobre a etioloxía do salmón e a súa relación co medio. Trátase dunha actividade enmarcada dentro do programa "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK", baixo o amparo do programa Erasmus+ da Unión Europea.

Pasapalabra sobre Carlos Casares na MeGaBiblioteca

Mañá venres 19 de maio, no 2º recreo, teremos un concurso tipo "Pasapalabra" sobre Carlos Casares, o protagonista do día das letras galegas 2017.

Será na MeGaBiblio, e con premios!!!

Mañá venres, hora de ler a 1ª hora

Recordámovos que o venres 19 de maio 1ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Campaña de distribución de froita fresca

campaña-froita2.png

Durante esta semana, do 8 ao 12 de maio, se está a repartir froita fresca de tempada, durante o 1º recreo, ao alumnado da ESO.

Esta iniciativa forma parte da campaña de distribución de froita fresca convocada polo Fondo Galego de Garantía Agraria.

Teresa Iglesias gañadora do María Mariño de poesía

A profesora Teresa Iglesias Yugat acaba de gañar o primeiro premio de poesía María Mariño convocado pola asociación Teenses pola Igualdade. A obra premiada é "Nos arrabales do tempo".

Parabéns!

Máis información nesta ligazón.

Listaxe definitivo de admitidos en 1º de Bacharelato para o curso 2017/18

Unha vez transcurridos os prazos legais para a interposicion de reclamacións á listaxe provisional de admitidos, procedemos a publicación da listaxe definitiva de admitidos en 1º de bacharelato para o vindeiro curso e que non sufre variacións con respecto á anterior.

LISTAXE DEFINITIVO

Visita ao Museo de Historia Natural

MHN2_0.JPG

O pasado xoves 4 de maio o alumnado de 1º de ESO viaxou a Santiago a visitar o Museo de Historia Natural da USC. Realizaron distintas actividades no propio museo e aprenderon sobre as árbores do xardín que o rodea. Estiveron acompañados pol@s profesor@s Dolores Catro, Marisa Otero e Ramón Aller.

O MGB nos Ludi Compostellani

Éxito do alumnado do IES Manuel García Barros na III competición de robots da Universidade de Vigo

P70428-141231_0.jpg

Podemos estar ben orgullosos do alumnado de 1º de BAC que cursa as materias de Tecnoloxía Industrial I e TIC I e que participou na III competición de robots da Universidade de Vigo o pasado venres 28 de abril.

Concurso "Coida a túa lingua" (2ª temporada). A televisión.

Castrapo.3.PNG

O Equipo de Normalización acaba de convocar o concurso, destinado este curso a recoñecer e corrixir erros lingüísticos cometidos nalgúns dos programas máis populares da nosa televisión pública. Podes acceder ás bases e á ficha de participación desde esta ligazón.

Estatísticas da 2ª avaliación do curso 2016-17

Gráfica de resultados da 2ª avaliación do curso 2016/17.

Minisagas

Minisagas Winners

Co gallo da celebración do día do libro no centro, o departamento de inglés aproveitou a ocasión para facer entrega dos premios do concurso de Minisagas.

Noraboa aos gañadores e grazas a todos os participantes e ao xurado de profesores colaboradores dos outros departamentos.

Podes ler as historias gañadoras picando AQUI.