Adxudicación provisional do Fondo Libros

A adxudicación provisional do Fondo Solidario de Libros publicarase o vindeiro luns, 13 de xullo, única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do centro (tal e como se recolle no artigo 13 bis da Orde).

Recordamos que as persoas solicitantes poderán consultar por vía electrónica o seu expediente, a través da aplicación Fondolibros, empregando a Chave 365 ou o certificado dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

Devolución dos libros de Bacharelato do Fondo da ANPA

O alumnado de 1º de Bacharelato deberá devolver os libros que ten en préstamo do Fondo da ANPA os días 1 e 2 de xullo, en horario de maña. Os libros das materias suspensas poderán esperar a setembro.

Para alumnado de 2º de Bacharelato anunciaremos nesta web os días de recollida dos libros, que será despois da celebración das EBAU.

Despedida do alumnado de 2º de Bacharelato - Curso 2019-2020

O venres 10 de xuño tivo lugar, no patio do centro, a despedida ao alumnado de 2º de Bacharelato.

Na seguinte ligazón podedes acceder á galería de imaxes:

Despedida 2º Bac

Vídeo do alumnando, traballo coordinado polo profesor Xoán Xosé Pérez:

Parabéns a todas e todos!

Monstros a nós

Vídeo realizado pola profesora Marisa Otero sobre o breve que foi o curso e da resolución do confinamento.

Matricula ordinaria para o curso 2020-2021

A matricula ordinaria para o curso 2020-2021 realizárase os primeiros días de xullo segundo o seguinte calendario:

Curso Días de matricula Impreso de matricula
2º Bacharelato 1 e 2 de xullo

Impreso 2º Bac-Artes / Impreso 2º Bac-Ciencias ou Humanidades

1º Bacharelato 3 e 6 de xullo

Impreso 1º Bac-Artes / Impreso 1º Bac-Ciencias ou Humanidades

4º ESO 7 de xullo Impreso 4º ESO
3º ESO 8 de xullo Impreso 3º ESO / Impreso 3º PMAR
2º ESO 9 de xullo Impreso 2º ESO
1º ESO 10 de xullo Impreso 1º ESO

As solicitudes deben presentarse na secretaría do centro seguindo as normas de hixiene que a situación actual obriga. Para poder cumplir co distanciamento social e garantir a seguridade das familias e do persoal do centro, será preciso solicitar cita previa no teléfono 986590104.

O alumnado que veña doutro centro, agás os procedentes do CEIP "Pérez Viondi" ademais da documentación que figura relacionada abaixo deberán meter no sobre branco unha certificación académica oficial dos estudos realizados anteriormente.

O alumnado no momento da matricula presentará:

Os impresos deberán descargarse das ligazóns sinaladas en azul. O sobre blanco deberá mercarse.

As dúbidas sobre a materias ou itinerarios serán atendidas nos seguintes enderezos:

  • pilmeijome@iesgarciabarros.org (orientadora)
  • direccion@iesgarciabarros.org (directora)

Aberto o servizo de préstamo para o verán da MeGaBiblio!

Se queredes levar un libro este verán podedes acceder ao servizo de préstamo da MeGaBiblio neste horario:

Luns 22: de 10:30 a 12:00 horas.

Martes 23: de 10:30 a 14:00 horas.

Xoves 25: de 11:00 a 12:00 horas.

Luns 29: de 11:00 a 12:00 horas.

Martes 30: de 10:00 a 11:45 horas.

Para devolver libros podedes entregalos en conserxería, no horario de atención ao público.

Fin de curso: entrega de notas, revisións e consello orientador

No enlace podedes consultar toda a información referida ao fin de curso para a ESO e 1º de bacharelato.

Enlace ao calendario detallado.

Datas clave:

  • Día 23 ás 17 horas. Publicación das notas na plataforma Abalar Móbil.
  • Día 25 entre 10 e 14 horas. Revisións co profesorado da materia.
  • Días 25 e 29 entre 10 e 14 horas. Solicitudes de revisión ante os departamentos.
  • Día 30. Envío dos consellos orientadores.

Devolución de libros do Fondo de Libros Solidario da ESO

A partir do lunes 29 de xuño, e ata o martes 7 de xullo, o alumnado deberá proceder á devolución dos libros de texto do Fondo Solidario de todas aquelas materias que superaron en xuño. Lembramos que o próximo martes, 23 de xuño, as familias recibirán as cualificación finais de curso a través de plataforma Abalar.

Para poder cumplir coas normas de distanciamento social e garantir a seguridade das familias e do persoal do centro, será preciso solicitar cita previa no teléfono 986590104.

A devolución dos libros das materias que non superaron, e das que se poderán examinar en setembro, se realizará os días 3 e 4 de setembro.

Recordamos que a non devolución dos exemplares do curso 2019-2020 conleva a exclusión do Fondo Solidario para o curso 2020-2021.

Fin dunha etapa para o noso alumnado de 2º de Bacharelato

Realizada a avaliación final de 2º de Bacharelato, titularon 82 dos 87 alumnos/as matriculados este curso.

E acadaron Matricula de Honra, cos catro mellores expedientes: Nuria Sanmartín Figueira, María Mato Requeijo, Mencía Vidal Obelleiro e Ana Quintela Mato.

A todas e todos queremos trasmitirlle a nosa noraboa e os nosos mellores desexos na nova etapa que comezan.

En recordo dos tempo que pasaron no centro, a profesora Marisa Otero elaborou o seguinte video:

Nova en La Voz de Galicia.

Calendario fin de curso para o alumnado de 2º de bacharelato: entrega e prazos de revisión das cualificacións

O vindeiro luns 8, ás 18 horas, publicaremos as notas finais de 2º de bacharelato na plataforma Abalar Móbil. No enlace podedes consultar a información referida a revisión das cualificacións co profesorado da materia e cos departamentos.

Para o alumnado que así o desexe, poderá recoller o boletín no centro o martes 9, entre 9 e 11 horas da mañá, concertando antes a entrega no teléfono do centro, o 986 590104.

Calendario.

AVISO IMPORTANTE: Alumnado 2º Bacharelato

Trámites que debe realizar o alumnado de 2º de Bacharelato que supera o curso na avaliación ordinaria do 8 de xuño:

Depósito do Titulo de Bacharelato (obrigatorio), documentación a presentar:

Matrícula para a ABAU, documentación a presentar:

  • Impreso de matrícula cuberto e asinado. Lembrar que o enderezo electrónico para futuros trámites coa CIUG debe ser diferente ao do MGB.
  • Fotocopia do DNI.
  • Impreso de taxas   (deberá levar tres copias o banco, e no centro entregar unha selada pola entidade bancaria onde se realizou o pago (*).

Os impresos pódense descargar das ligazóns e tamén estarán dispoñibles para recoller na entrada do centro.

Maís información sobre as taxas. (*) Recordamos que no caso de ter dereito á reducción nas taxas deberá acompañar da documentación xustificativa correspondente).

PRAZO: do 10 ao 16 de xuño.

As solicitudes deben presentarse na secretaría do centro seguindo as normas de hixiene que a situación actual obriga.

Charla ABAU 2020 impartida polo profesor Augusto Otero

A próxima semana o profesor Augusto Otero impartirá unha charla destinada ao alumnado de 2º de Bacharelato: "ABAU 2020: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

Planificáronse dúas sesións (co aforo limitado):

  • Xoves 11, ás 12:15h, en Usos Múltiples (prazas agotadas).
  • Venres 12, ás 12:15h, en Usos Múltiples (prazas agotadas).
  • Luns 15, ás 12:25, na Aula de 2º de Bacharelato C

O alumnado interesado en asistir deberá anotarse cubrindo un formulario que recibirán por correo electrónico.

ABAU 2020: Normativa e organización. Aspectos prácticos.

Na seguinte ligazón pódese acceder a toda a información que o alumnado debe coñecer sobre a normativa-organización que regula a ABAU e os seus aspectos máis prácticos:

PRESENTACION CHARLA ABAU 2020

Respectando todas as medidas de prevención establecidas, programaranse varias datas para a celebración presencial da charla impartida polo profesor Augusto Otero, en varias quendas e con aforo limitado. Informoremos nos próximo días.

Admisión alumnado curso 2020-2021

Finalizado o prazo de presentación de solicitudes de admisión para o próximo curso informámoslles que todo o alumnado que solicitou praza no IES Manuel García Barros está admitido para o curso 2020-2021.

A matrícula para o alumnado que supere todas a materias en xuño formalizárase nos primeiros días do mes de xullo. Nas próximas semanas publicaremos instrucións máis detalladas.

Recordámoslles que está aberto o prazo de presentación de solicitudes para o Fondo de Libros e Axudas de material, máis información nesta ligazón.

Clases presenciais para o alumnado de 2º de bacharelato a partir do 25 de maio

A partir do luns 25 de maio retomamos as clases presenciais para 2º de bacharelato segundo o calendario do enlace. Lembra que seguimos en estado de alarma:

1. Non esquezas a túa mascarilla.

2. Mantén a distancia de seguridade (2 metros).

3. Desinfecta as túas mans ao entrar no centro e sigue estrictamente as indicacións que atoparás na entrada.

Enlace ao horario!

Enlace ás instrucións!

Distribuir contido