Resolución ás revisións das reclamacións presentadas aos Departamentos

As resolución ás reclamacións presentadas ante os Departamentos Didácticos serán entregadas o venres 29 ás 10:00h na Secretaría do Centro.

Campionato de pimpón

Pimpon2.JPG

O pasado xoves 21 de xuño xogouse a final do Campionato de Pimpón. Resultou gañador o alumno de 4º ESO Carlos Delgado e 2º clasificado Pablo Diéguez do mesmo curso.

Resultados da ABAU-2018 na convocatoria ordinaria de xuño

O alumnado de 2º Bacharelato do IES Manuel García Barros acadou un 100 % de aprobados na Avaliación do Bacharelato para o Acceso a Universidade na convocatoria ordinaria de xuño.

XXXIX Certame Terra Cha

Varios alumnos de 1º de ESO resultaron premiados en distintas modalidades no XXXIX Certame Terra Cha. Os premios entregaránse o día 5 de agosto, ás 6 da tarde, durante o Festival de Pardiñas. Os premios, que outorga a Asociación Xermolos, foron para:

- Poesía: Carlota Torrado, Paula Rodríguez e Pablo Sanmartín.

Grafiti no ximnasio

Premios Aspamite

IMG-20180616-WA0006.jpg

O pasado sábado a asociación Aspamite entregou os seus premios do XV Concurso de Contos "Somos capaces", resultando gañadoras do 1º e 3º premio de Educación Secundaria as nosas alumnas de 2º ESO Julia García Madriñán (1ª premio) e Lorena Cabezas Barreiro (3º premio).

Moitas felicidades ás dúas!

Lecturas para o verán dende a MeGaBiblio!

Como vimos facendo nestes últimos anos, os 3 Institutos da Estrada elaboramos un doc coas recomendacións de lectura para o verán: narrativa, poesía, banda deseñada e mesmo películas.

Circular Informativa nº 6 - Curso 2017/2018

Circular informativa nº6 do curso 2017-2018, coa información relativa ao comezo do curso.

Premio para Ainhoa Pereiras

Ainhoa111_0.jpg

A nosa alumna de 2º ESO B Ainhoa Pereiras Mosquera vén de gañar o primeiro accésit do IV Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro convocado polo Corte Inglés coa súa obra "Quen sabe?".

Parabéns!

Calendario Escolar 2018/2019

No DOG de hoxe, 8 de xuño, sae publicado o calendario escolar para o vindeiro curso 2018/2019.

Pódese consultar neste enlace.

O noso "Buda Rocher"

IMG-20180606-WA0008.jpg

Temos novo compañeiro no centro, o "Buda Rocher", creado polas alumnas de 1º Bacharelato Uxía Silva, Tatiana Fonseca, Paula Pereiras, Alba Bugallo e Jacqui Reimúndez. É unha escultura feita de cemento, malla de galiñeiro e material escolar reciclado (caixas, libros de texto, sacos da cafetería, etc.).

Vídeos da despedida do alumnado de 2º Bacharelato

Charla de Marcos Rodríguez Pantoja

DSC_0030.jpg

Este mércores visitounos Marcos Rodríguez Pantoja (Entrelobos) e compartiu co noso alumnado a súa interesantísima experiencia vital de supervivencia e contacto coa natureza.

Podedes ver algunhas fotos na nosa galería Flickr e a noticia na seguinte ligazón.

Despedida do alumnado de 2º Bacharelato

O pasado venres 25 de maio a partir das oito da tarde despedimos ao noso alumnado de 2º de Bacharelato. Queremos dexesarvos a tod@s o mellor nesta nova etapa das vosas vidas.

Parabéns!

Podedes acceder ás fotos do evento nesta ligazón.

Premio para Carlota Torrado

ganadores_certame_poesia_2018.jpg

O pasado 17 de maio a nosa alumna Carlota Torrado, de 1 B ESO resultou premiada cun accesit no XII Certame de Poesía Francisco Añón. O certame é un dos máis prestixiosos premios de poesía galega e é a primeira vez que o noso Centro acada un premio neste concurso. Parabéns, Carlota.