Calendario de exames de materias pendentes

No seguinte enlace podes descargar o calendario de exames de materias pendentes:

BACHARELATO

Para calquera dúbida sobre o tema, poñédevos en contacto cos correspondentes xefes de departamento.

Viaxe cultural a Roma-Nápoles

Como xa anunciamos, do 24 de febreiro ao 2 de marzo trinta e seis alumn@s de 1º de Bacharelato viaxarán ás cidades de Roma e Nápoles. Neste arquivo as familias teñen toda a información sobre horarios e itinerarios.

Festival de Entroido

Cartel Entroido.gif

O vindeiro venres 24 de febreiro a partir das 12:45 horas terá lugar no noso centro a festa do Entroido. Teremos concurso de disfraces, baile con música en directo e venda de diversos produtos que o alumnado de 4º de ESO elaborará para costear a súa excursión.

Os actos serán presentados polas alumnas de 2º PMAR, Andrea Cagide e Diana Janza e de 3º PMAR, Andrea Iglesias e Beatriz Servide. No apartado musical contaremos coa selección realizada polo alumno de 2º de Bacharelato Sebastián Eiras.

O deseño do cartaz foi realizado pola alumna María Brea Chao de 2º BAC. B.

María Reimóndez no MGB

P21701925.JPG

O pasado venres 17 a escritora María Reimóndez compartiu co noso alumnado a súa actividade literaria, social e tamén o mundo da tradución.

Entrega de premios "Lector de mes" e premio "Castelao e A Estrada"

O venres 17 de febreiro, no 2º recreo, recibirán os premios "lector do mes" María González Blanco, Guaire Fernández Amil, Paula Darriba Botana e Ainhoa Vivel Couso.

Ademais premiaremos a Alberto López Constenla, gañador do concurso "Castelao e A Estrada".

Agardámosvos na MeGaBiblio!

Premios Odisea 2017

Hoxe no primeiro recreo tivo lugar a entrega de premios do concurso de Cultura Clásica Odisea 2017.

Os gañadores do MGB foron os equipos seguintes:

• 1º clasificado: RURSUS (Aldara Baliño e Ángela Vinseiro 1º BAC C)
  • 2º clasificado: EL CÁRTEL DE ROMA (Adrián Gago e Sebastián Eiras 2º BAC C)
  • 3º clasificado: ΕΝ ΤΩ ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ (Iria Señoráns, Alba Carballeda 2º BAC C)

Aínda que finalmente ningún equipo puido pasar ao desempate temos que salientar o gran traballo realizado, xa que só resposta con máis dunha palabra (algo non permitido nas bases) nos privou de estar entre os mellores de Galicia.

Intentaremos facelo mellor a próxima edición.

Flag Football no MGB

IMG-20170215-WA0001.jpg

Durante os meses de febreiro e marzo o club "A Estrada Bestas" impartirá clases de fútbol americano, na súa modalidade de Flag Football, ao alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato durante as clases de Educación Física. Está resultando unha experiencia moi interesante.
Moitas grazas a tod@s aquel@s que o facedes posible.

Contidos da charla sobre a Universidade de Santiago de Compostela

O pasado 27 de xaneiro o alumnado de 2º Bacharelato asistíu a unha charla sobre a Universidade de Santiago de Compostela. Foi organizada polo Departamento de Orientación e impartida polo profesor Celso Rodríguez da Facultade de Matemáticas da USC.

Neste ficheiro podedes consultar o contido da charla.

Medallas para Diego Couto e Alicia López

thumb.jpeg

Os nos@s alumn@s Diego Couto Solla (2º ESO C) e Alicia López Peón (1º ESO B) acaban de gañar as medallas de ouro e prata respectivamente na categoría infantil de judo no trofeo Concello de Oleiros. Máis información nesta ligazón.
En hora boa!

Visita á catedral de Santiago

Cubertas.jpg

O pasado venres 10 de febreiro o alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato viaxou a Santiago a visitar a catedral e as súas cubertas. Estiveron acompañad@s pola profesora Asunción Méndez.

Viaxe a Ourense

IMG-20170208-WA0001.jpg

O pasado martes 7 de febreiro cincuenta e un alumn@s de 4º de ESO e do Bacharelato de Artes viaxaron a Ourense a visitar a Escola de Arte Antonio Faílde e a exposición Pop Art Icons no Centro Cultural Marcos Valcárcel. Estiveron acompañad@s pol@s profesor@s María Armada, Xoán Xosé Pérez e Mariano Casas.

Medallas de Ouro e Bronce no Campionato Galego de Cros en categoría Cadete

thumb.jpg

Os alumnos do noso centro El Mehdi Nabaoui e Amine Bensoultana acadaron as medallas de ouro e bronce no Campionato Galego de Cros na categoría de cadete.

Enlace á noticia do "Faro de Vigo"

Parabéns!

Contos populares da tradición oral en inglés e galego

contacontos3.jpg

Hoxe os alumnos de 1º de Bacharelato e 4º da ESO tiveron o pracer de coñecer a Charo Pita, narradora galega profesional e escritora e a Sophie Heydel, actriz londinense afincada en Barcelona con ampla experiencia narrando historias por centros educativos da península. Foron invitadas polo departamento de inglés, en colaboración coa ANPA, para que nos animaran as primeiras sesións da mañá con contos populares da tradición oral en inglés e galego.

Medallas de ouro e bronce no Campionato Galego Cadete de pista cuberta

mehdi.jpg

Os nosos alumnos de 1º de ESO Mehdi Nabaoui e Amine Bensoultana acaban de gañar as medallas de ouro e bronce nos 3.000 metros do Campionato Autonómico de Pista Cuberta. Máis información nesta ligazón.

Moitas felicidades!

Viaxe a Roma e Nápoles

Do 24 de febreiro ao 2 de marzo trinta e cinco alumn@s de 1º de Bacharelato viaxarán ás cidades de Roma e Nápoles nunha actividade organizada polo departamento de Xeografía e Historia. Estarán acompañad@s polas profesoras Beatriz Mera, Esther Sánchez e Teresa Filloy.
Tendes toda a información sobre esta viaxe no seguinte enlace.