Grafiti no ximnasio

Premios Aspamite

IMG-20180616-WA0006.jpg

O pasado sábado a asociación Aspamite entregou os seus premios do XV Concurso de Contos "Somos capaces", resultando gañadoras do 1º e 3º premio de Educación Secundaria as nosas alumnas de 2º ESO Julia García Madriñán (1ª premio) e Lorena Cabezas Barreiro (3º premio).

Moitas felicidades ás dúas!

Lecturas para o verán dende a MeGaBiblio!

Como vimos facendo nestes últimos anos, os 3 Institutos da Estrada elaboramos un doc coas recomendacións de lectura para o verán: narrativa, poesía, banda deseñada e mesmo películas.

Circular Informativa nº 6 - Curso 2017/2018

Circular informativa nº6 do curso 2017-2018, coa información relativa ao comezo do curso.

Premio para Ainhoa Pereiras

Ainhoa111_0.jpg

A nosa alumna de 2º ESO B Ainhoa Pereiras Mosquera vén de gañar o primeiro accésit do IV Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro convocado polo Corte Inglés coa súa obra "Quen sabe?".

Parabéns!

Calendario Escolar 2018/2019

No DOG de hoxe, 8 de xuño, sae publicado o calendario escolar para o vindeiro curso 2018/2019.

Pódese consultar neste enlace.

O noso "Buda Rocher"

IMG-20180606-WA0008.jpg

Temos novo compañeiro no centro, o "Buda Rocher", creado polas alumnas de 1º Bacharelato Uxía Silva, Tatiana Fonseca, Paula Pereiras, Alba Bugallo e Jacqui Reimúndez. É unha escultura feita de cemento, malla de galiñeiro e material escolar reciclado (caixas, libros de texto, sacos da cafetería, etc.).

Vídeos da despedida do alumnado de 2º Bacharelato

Charla de Marcos Rodríguez Pantoja

DSC_0030.jpg

Este mércores visitounos Marcos Rodríguez Pantoja (Entrelobos) e compartiu co noso alumnado a súa interesantísima experiencia vital de supervivencia e contacto coa natureza.

Podedes ver algunhas fotos na nosa galería Flickr e a noticia na seguinte ligazón.

Despedida do alumnado de 2º Bacharelato

O pasado venres 25 de maio a partir das oito da tarde despedimos ao noso alumnado de 2º de Bacharelato. Queremos dexesarvos a tod@s o mellor nesta nova etapa das vosas vidas.

Parabéns!

Podedes acceder ás fotos do evento nesta ligazón.

Premio para Carlota Torrado

ganadores_certame_poesia_2018.jpg

O pasado 17 de maio a nosa alumna Carlota Torrado, de 1 B ESO resultou premiada cun accesit no XII Certame de Poesía Francisco Añón. O certame é un dos máis prestixiosos premios de poesía galega e é a primeira vez que o noso Centro acada un premio neste concurso. Parabéns, Carlota.

"Fe ou Ciencia"

fotografia.jpeg

A curtametraxe "Fe ou Ciencia" vén de proclamarse finalista no Certame Internacional de Cinema de Valencia, na sección Cinema Jove.

O traballo foi realizado por catro alumn@s do bacharelato artístico (Andrea González, Jacqueline Reimúndez, Marcos Puente e Míriam Núñez) coordinados polo profesor Miguel Carbajal.

Viaxarán a Valencia do 26 ao 28 de xuño para participar na final.

Charla de David Otero

Charla.jpg

O pasado luns 14 de maio visitou o noso centro o escritor David Otero para falar sobre Mª Victoria Moreno ao noso alumnado de 4º ESO e de Literatura Galega do século XX de 2º Bacharelato.

Lista definitiva de admitidos ou en lista de espera para 1º de Bacharelato 2018/19

Transcurridos os prazos legais pertinentes sen a existencia de ningunha reclamación á listaxe provisional, elévase a definitiva a listaxe  de admitidos ou en lista de espera en 1º de Bacharelato  para o vindeiro curso.