2º de bacharelato: calendario fin de curso, notas, reclamacións, premios extraordinarios e probas ABAU 2017

Nesta ligazón podedes consultar todo o referido ao calendario fin de curso para o alumnado de 2º de Bacharelato e a convocatoria de premios extraodinarios.

Nesta outra ligazón podedes consultar o referente ao depósito do título de Bacharelato e a matrícula nas ABAU para ir á Universidade.

Acto despedida 2º Bacharelato

O Claustro de profesores, en reunión extraordinaria, vén de decidir non organizar o Acto de Despedida do alumnado de 2º Bacharelato previsto para o próximo venres, 26 de maio.

Volvendo a casa II

Salmón.png

Alumnado de 1º de Bacharelato, coordinado pola profesora Magaly Barreiro Ponte, acaba de elaborar a segunda parte do vídeo sobre a etioloxía do salmón e a súa relación co medio. Trátase dunha actividade enmarcada dentro do programa "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK", baixo o amparo do programa Erasmus+ da Unión Europea.

Pasapalabra sobre Carlos Casares na MeGaBiblioteca

Mañá venres 19 de maio, no 2º recreo, teremos un concurso tipo "Pasapalabra" sobre Carlos Casares, o protagonista do día das letras galegas 2017.

Será na MeGaBiblio, e con premios!!!

Mañá venres, hora de ler a 1ª hora

Recordámovos que o venres 19 de maio 1ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Campaña de distribución de froita fresca

campaña-froita2.png

Durante esta semana, do 8 ao 12 de maio, se está a repartir froita fresca de tempada, durante o 1º recreo, ao alumnado da ESO.

Esta iniciativa forma parte da campaña de distribución de froita fresca convocada polo Fondo Galego de Garantía Agraria.

Teresa Iglesias gañadora do María Mariño de poesía

A profesora Teresa Iglesias Yugat acaba de gañar o primeiro premio de poesía María Mariño convocado pola asociación Teenses pola Igualdade. A obra premiada é "Nos arrabales do tempo".

Parabéns!

Máis información nesta ligazón.

Listaxe definitivo de admitidos en 1º de Bacharelato para o curso 2017/18

Unha vez transcurridos os prazos legais para a interposicion de reclamacións á listaxe provisional de admitidos, procedemos a publicación da listaxe definitiva de admitidos en 1º de bacharelato para o vindeiro curso e que non sufre variacións con respecto á anterior.

LISTAXE DEFINITIVO

Notas de pendentes

Dende hoxe, luns 8, podedes consultar as notas finais das materias pendentes falando directamente cos respectivos xefes de departamento.

Visita ao Museo de Historia Natural

MHN2_0.JPG

O pasado xoves 4 de maio o alumnado de 1º de ESO viaxou a Santiago a visitar o Museo de Historia Natural da USC. Realizaron distintas actividades no propio museo e aprenderon sobre as árbores do xardín que o rodea. Estiveron acompañados pol@s profesor@s Dolores Catro, Marisa Otero e Ramón Aller.

O MGB nos Ludi Compostellani

Éxito do alumnado do IES Manuel García Barros na III competición de robots da Universidade de Vigo

P70428-141231_0.jpg

Podemos estar ben orgullosos do alumnado de 1º de BAC que cursa as materias de Tecnoloxía Industrial I e TIC I e que participou na III competición de robots da Universidade de Vigo o pasado venres 28 de abril.

Concurso "Coida a túa lingua" (2ª temporada). A televisión.

Castrapo.3.PNG

O Equipo de Normalización acaba de convocar o concurso, destinado este curso a recoñecer e corrixir erros lingüísticos cometidos nalgúns dos programas máis populares da nosa televisión pública. Podes acceder ás bases e á ficha de participación desde esta ligazón.

Estatísticas da 2ª avaliación do curso 2016-17

Gráfica de resultados da 2ª avaliación do curso 2016/17.

Minisagas

Minisagas Winners

Co gallo da celebración do día do libro no centro, o departamento de inglés aproveitou a ocasión para facer entrega dos premios do concurso de Minisagas.

Noraboa aos gañadores e grazas a todos os participantes e ao xurado de profesores colaboradores dos outros departamentos.

Podes ler as historias gañadoras picando AQUI.