Catalibros e "Historia do libro", o mércores na MeGaBiblio (2º recreo)

Captura de pantalla 2019-04-23 08.29.59.png

Mañá mércores no 2º recreo, visualizaremos os Catalibros realizados polos alumnos de 1º de Bacharelato na materia de Lingua Castelá coa profesora Sonia Iglesias.

Logo faremos pública a presentación sobre a historia do libro realizada polos nove centros educativos de A Estrada.

Durante estes días veredes unha estantería na que colocamos libros que podedes levar para as vosas casas se son do voso interese. Estes materiais foron doados por profesorado e alumnado do centro, e agradecémosllelo ofertándolles aos libros unha nova andaina.

Maqueta do IES do alumnado de Volume de 1º de Bacharelato

A maqueta do noso centro que dende hai uns días podedes ver suspendida na entrada do edificio foi realizada en cartón pluma a escala 1/50 polo alumnado de Volume do Bacharelato de Artes.

Programa CORES

O alumnado de 4º ESO de Economía participou o día 10 de abril no programa CORES nas instalacións da Escola Galega de Consumo en Santiago. A sesión desenvolveuse en tres obradoiros: Etiquetado dos alimentos, Marcas e Consumo responsable. A actividade foi organizada polo Dpto. de Economía.

O ex-alumno Abel Carbajal ficha polo estudio de animación Laika

Parabén no nome de toda a Comunidade educativa.

A nova na prensa:

La Voz de Galicia

Faro de Vigo

Olimpíada de tradución de textos clásicos

IMG_5813.jpeg

O pasado xoves 4 de abril, na facultade de Filoloxía da USC, as alumnas de 2BAC Patricia Riveiro, Alexandra Gambino e Carlota Goldar, participaron nas probas de tradución de grego, dentro da V Olimpíada de tradución de textos clásicos organizada por SEECGalicia. A festa de entrega solemne de diplomas a todos os participantes e de premios aos tres primeiros clasificados en cada modalidade terá lugar o próximo 15 de maio na mencionada Facultade de Filoloxía.

Contido da charla da ABAU 2019

Logo da charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida polo profesor Augusto Otero (4 de abril) para o alumnado de 2º Bacharelato sobre a normativa vixente e aspectos prácticos da ABAU 2019, adxuntamos ficheiro do contido da mesma que pode ser consultado neste documento.

Reunión da ANPA o mércores 10 ás 20:30

No enlace podedes consultar a convocatoria de reunión da ANPA.

Convocatoria.

A exposición do alumnado de Artes do MGB na prensa de hoxe

Podedes ler a información sobre a exposición do alumnado de Artes na prensa de hoxe.

La Voz de Galicia.

Faro de Vigo.

Charla martes 2 de abril de 12.45 a 14.25. "Invisibles: mulleres represaliadas na Guerra Civil", por Montse Fajardo

Mañá martes martes 2 de abril, nas dúas últimas horas (de 12.45 a 14.25), terá lugar na sala de usos múltiples unha charla impartida por Montse Fajardo que leva por título "Invisibles: mulleres represaliadas na Guerra Civil".

Asistirán 4º ESO A, 4º ESO C e 3º PMAR.

Todo o profesorado que desexe acudir esá invitado.

Reunión Clube de lectura, martes 2 de abril

Mañá martes 2 de abril o Club de lectura NA Estrada-525 reunirase na hora de xantar para compartir lecturas monstruosas:

Escarlatina, a cociñeira difunta e Frankenstein.

Exposición sobre a "Guerra Civil" na MeGaBiblioteca

militantes-guerra-civil-660x330.jpg

O día 1 de abril cúmprense os 80 anos do final da Guerra Civil, na biblioteca temos unha exposición de materiais  sobre a temática para axudar ao profesorado que desexe traballar sobre ese tema esta semana.

Alumnos de MGB na Masterclass Europea de Física de Partículas

Os alumnos de 2º Bacharelato-A do noso centro: Aarón Cela Riveiro,  Breogán Fontenla Rosende,  José Lamiño Rosende, Alberto López Constenla e Borja Ferreiro Torres participarán o venres 5 de abril na MASTERCLASS EUROPEA de FÍSICA (“Física de Partículas coas mans”), organizada pola Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. É unha xornada na que profesores do Dpto.

Charla ABAU 2019 impartida polo profesor Augusto Otero o vindeiro 4 de abril

XOVES 4 de ABRIL todo o alumnado de 2º Bacharelato deberán asistir a unha charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Augusto Otero, ás 10:45 horas en Usos Múltiples (duración: 3ª y 4º horas), sobre “ABAU 2019: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

O alumnado de 2º de Bacharelato Artístico inaugura exposición

O alumnado de segundo de bacharelato de artes do IES Manuel García Barros presenta a súa primeira exposición no concello de A Estrada, baixo o nome de "Arte Z". Levarase a cabo dende o luns día 1 de abril até o sábado 13 de 18:00 a 20:00 abrindo os sábados de 11:00 a 13:00 (con excepción dos domingos).

21 de marzo: día Mundial do Síndrome de Down

Con motivo do Día Mundial das Persoas con Síndrome de Down a Federación Down Galicia  lanzou a campaña de visibilización e sensibilización Tan diferentes como iguais. Con esta proposta, o movemento Down, en Galicia, pretende poñer en valor o concepto da diferenza e tamén dar visibilidade á idea de que ningunha persoa é igual a outra e que, precisamente, esa diferenza é a que nos