Odisea 2019 - Grupos gañadores no MGB

507B4B08-8B08-4129-BDD3-5A85F5C0EB47.JPEG

Onte xoves no segundo recreo fixemos entrega na MeGaBiblio dos premios correspondentes á edición 2019 do concurso de Cultura Clásica Odisea.

Os grupos gañadores foron os seguintes:

1. FAMILY FRIENDLY, de  3ESO (Jesús Silva, Mauro Iglesias e Brais Vinseiro)
  2. RAPSODAS ESTRADENSES, de 1BAC C (Victoria Pazos, Ana Quintela e Lucía Rey)
  3. MI FAMILIA ADOPTADA, de 3ESO (María Porto, Carla Viqueira, Laura Salgueiro)

Olimpiada española de Física

O vindeiro vernes, 22 de febreiro, o alumno Aarón Cela Riveiro de 2º Bacharelato  A, dirixido por Augusto Otero, participará na  XXX Olimpiada Española de Física na súa fase autonómica na Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. Moita sorte!!!

Reunión "Reto lector"

O vindeiro venres no 2º recreo celebrarase na MeGaBiblio unha reunión con todos os participantes do "Reto Lector". Neste doc en *.pdf podedes atopar a listaxedos libros de matemáticas nun fermosos díptico.

Títulos de ESO e Bacharelato

O alumnado que rematou os estudos neste centro no curso académico 2016/2017 ou anteriores pode pasar pola SECRETARÍA do centro  a recoller os títulos da ESO ou BACHARELATO que lle correspondan.

Andorra 2019

A semana pasado os alumnos de 1º e 2º de BAC estiveron na estación de esquí de GrandValira, en Andorra, realizando unha actividade organizada polo Departamento de Educación Física, acompañados polos profesores Alejandra Pérez, Rosa Mato e Álvaro P. Vilariño.

Hora de ler, mércores 6 de febreiro a 2ª hora

Mañá mércores 6 de febreiro a 2ª hora, 9:35 h., temos Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recorda que a próxima semana terás outros 20 minutos. Consulta o calendario, porque sempre cambia.

Hoxe reunión do clube de lectura

Hoxe, martes 5 de febreiro, o clube de lectura da MeGaBiblio reunirase de 14.10 a 16.30.

Visita a Porto organizada polo departamento de Música

O pasado fin de semana alumnado de Música do noso centro visitou a cidade de Porto acompañado polas profesoras María Varela e Esther Sánchez para participar en diferentes actividades na Casa da Música.

Visita do alumnado de 2º de Bacharelato á empresa Iberluffa

O xoves 24 de xaneiro, o alumnado de 2º de Bacharelato da materia de Economía e FUAX acudiron á empresa IBERLUFFA, fábrica de exponxas vexetais, en Caldas de Reis.

A visita iniciouse na área de cultivo cas explicacións do proceso produtivo dende a plantación das semillas, recoleción do froito, secado e transformación do mesmo, rematando ca organización da empresa, comercialización e distribución do produto.

Actividades da MeGaBiblio

lercdu.png

No primeiro andar temos a exposición "As pontes do río Ulla, natureza e cultura", elaborada pola asociación Raiceiros. Estará dende o 23 de xaneiro ata o 5 de febreiro. Os profesores poden acompañar aos alumnos e recoller unha pequena guía didáctica.

Comeza o reto lector, "Lemos pola CDU". A primeira proposta ata o día 15 de febreiro é "Contos con Contas" (libros vencellados coas matemáticas). Apúntate na Biblio!

A ex alumna Xoana Barcala Gosende fala do seu libro "Descubriendo la luz"

No seguinte enlace podedes ver á nosa ex-alumna presentado en televisión o libro Descubriendo la luz do que é coautora. Parabéns.

Álbum do concerto do alumnado de Música de Bacharelato o pasado 21 de decembro

Xa podedes ver na nosa galería Flickr as imaxes do concerto-audición que o pasado 21 de decembro ofreceu o alumnado de Música de Bacharelato. As fotografías son de Míriam Núñez e Marcos Puente.

Presenza do noso centro na XIV Olimpiada de Bioloxía

O Faro de Vigo recollle a participación da alumna Nerea Neira, acompañada da profesora Irene Portas, na XIV Olimpiada de Bioloxía.

Reunión do clube de lectura o próximo martes

O proximo martes 15 de xaneiro,  o clube de lectura da MeGaBiblio reunirase de 14.10 a 16.30.

Vacacións de Nadal 2018

Dende o MGB queremos desexar a toda a Comunidade Educativa un Bo Nadal. O centro permanecerá aberto, agás os días 24 e 31, dende as 10 ás12 horas.