2º de bacharelato: calendario fin de curso, notas, reclamacións, premios extraordinarios de Bacharelato e probas ABAU 2018

Nesta ligazón podedes consultar todo o referido ao calendario fin de curso para o alumnado de 2º de Bacharelato e a convocatoria dos Premios Extraodinarios de Bacharelato (enlaces máis abaixo).

"Fe ou Ciencia"

fotografia.jpeg

A curtametraxe "Fe ou Ciencia" vén de proclamarse finalista no Certame Internacional de Cinema de Valencia, na sección Cinema Jove.

O traballo foi realizado por catro alumn@s do bacharelato artístico (Andrea González, Jacqueline Reimúndez, Marcos Puente e Míriam Núñez) coordinados polo profesor Miguel Carbajal.

Viaxarán a Valencia do 26 ao 28 de xuño para participar na final.

Charla de David Otero

Charla.jpg

O pasado luns 14 de maio visitou o noso centro o escritor David Otero para falar sobre Mª Victoria Moreno ao noso alumnado de 4º ESO e de Literatura Galega do século XX de 2º Bacharelato.

Lista definitiva de admitidos ou en lista de espera para 1º de Bacharelato 2018/19

Transcurridos os prazos legais pertinentes sen a existencia de ningunha reclamación á listaxe provisional, elévase a definitiva a listaxe  de admitidos ou en lista de espera en 1º de Bacharelato  para o vindeiro curso.

Alumnado de 4º ESO en Roma

Roma.jpg

O pasado luns 7 de maio alumnado de 4º ESO viaxou a Roma acompañad@ pol@s profesores María Paz, Norma Pillado e Mariano Casas. Estarán de volta este venres. Agardamos que desfruten a viaxe!

Mini-Saga Contest II

O departamento de Inglés xa ten os gañadores do Mini-Sagas Contest II, son os seguintes:

Hora de ler, xoves a 5ª hora

Recordámovos que o xoves 3 de maio a 5ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

III Ludi Compostellani

O pasado mércores, os alumnos de Cultura Clásica, Latín e Grego, participaron nos III Ludi Compostelani na Facultade de Filoloxía de Santiago, organizados por SEECGalicia. O MGB participou coa organización dun obradoiro de microteatro, onde se representaron escenas da adaptación da Odisea que fixo o escritor estradense Xosé Luna.

Vídeos de 1º BACH. sobre mulleres escritoras III

Terceira entrega dos vídeos elaborados polo alumnado de 1º Bacharelato de Literatura Universal:

Lista provisional de Admitidos ou en lista de espera para o curso 2018/2019

Finalizado o proceso de baremación publícase o listado provisional de admitidos  e  en lista de espera de 1º de Bacharelato para o vindeiro curso coas puntuacións correspondentes.

Segundo a Orde do 12 de marzo de 2013 que regula o procedemento de admisión do alumnado en centros públicos, contra esta resolución provisional poderán formular reclamación no prazo de 5 días hábiles, a partir de hoxe, ante o Consello Escolar do centro.

Entrega de premios da II Mini Saga Contest

Hoxe, no 2º recreo, terá lugar na MeGaBiblio a entrega de premios da segunda edición da Mini-Saba Contest, organizada polo Departamento de Inglés.

Im-perdibles

1200px-Safety_Pin.jpg

Cal é o teu "Im-perdible"? Pásate pola MeGaBiblio durante esta semana e recomenda ese libro que levarías a unha illa deserta!

Adopta un libro

banner1imagen.png

Vente hoxe no 2º recreo pola MeGaBiblioteca e adopta un libro! Terás unha doce recompensa!

pd: e se levas un préstamo tamén!

Imaxe | adoptaunlibro.org

Calendario de exames finais de pendentes (maio)

No enlace podedes consultar data e hora dos exames finais de pendentes, tanto para a ESO como para o Bacharelato.

Calendario.