Fin de curso: entrega de notas e revisión de exames

A Consellería vén de publicar as instrucións para revisión e reclamación de notas finais de ESO e 1º de Bacharelato:

• Entrega de notas: Xoves 29, ás 9:30 nas respectivas aulas
  • Revisión de notas cos profesores da materia: Xoves 29 entre 9:45 e 12:00
  • Reclamación aos Departamentos: Xoves 29 de 10 a 13 horas, e venres 30 de 10 a 12:00 *
  • Resolución ás reclamacións presentadas ante os Departamentos: Venres 30, ás 13 horas, en Secretaría*

Consultar Lexislación e instrucións.

* As reclamacións aos Departamentos serán presentadas e recollidas en Secretaría polos pais ou titores no caso de alumnos menores de idade.

O profesorado diríxese á opinión pública para amosar a nosa postura respecto aos acontecementos dos últimos días

O profesorado do IES Manuel García Barros diríxese á opinión pública para amosar a nosa postura respecto aos acontecementos dos últimos días.

Enlace ao comunicado.

X Xornadas dos Clubs de Lectura

ainoa-mans.jpg

O sábado 17 de xuño participamos nas X Xornadas dos Clubs de Lectura, reunímonos en Santiago máis de 1000 lectores de toda Galicia. Disfrutamos de charlas con autores, encontros entre clubs, obradoiros de grafiti, de manga, de poesía, de radio...

Tamén estivemos no escenario, Óscar López, o presentador de Página 2, e cinco rapaces de diferentes clubs (Ainhoa Vivel foi a nosa representante), propuxeron como elaborar un programa cultural para xoves. Ledicia Costas e Violeta Moon aportaron a súa experiencia.

Disfrutamos moito do día. Agardamos poder repetilo para o ano.

Libros de texto para o curso 2017-2018

Nesta ligazón pódese consultar a listado dos libros de texto que se empregarán no centro para o próximo curso 2017-2018.

Lembramos que toda a información sobre os libros de texto e o Fondo Solidario de Libros está dispoñible no apartado Familias-Libros de texto.

Charla sobre a Antártida

Deshielo-punto-de-no-retorno-Antartida-5.jpg

Hoxe mércores 21 de xuño o alumnado de 1º de ESO asistíu a unha charla sobre a Antártida da profesora Magaly Barreiro Ponte.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias viaxeiras con nós!

Vídeo despedida alumnado de 2º Bacharelato

Vídeo de despedida a alumnado de 2º de Bacharelato, realizado polos alumnos/as de Cultura Audiovisual de 1º de Bacharelato.

Resultados das ABAU na convocatorio ordinaria de xuño

Do IES Manuel García Barros presentáronse 65 alumnos/as, o resultado foi o 100% de aprobados.

En Galicia a media de aprobados foi do 93%.

Noraboa ao noso alumnado!

Premios Aspamite

Aspamite7.jpg

O pasado sábado 17 de xuño foron entregados os premios do XIV Concurso de Contos Aspamite. Dous alumn@s do noso centro estaban entre @s premiad@s na categoría de Educación Secundaria: Ainhoa Pereiras Mosquera de 1º ESO C obtivo o terceiro premio e Marcos Couceiro Aller de 3º ESO A o segundo premio.

Parabéns aos premiad@s!

Máis información nesta ligazón.

Circular Informativa nº 5 - Curso 2016/2017

No día de hoxe, a través do alumnado, faise chegar ás familias a Circular Informativa nº 5 do curso, coa información relativa ao final do curso 2016/2017.

Recordamos que o prazo para solicitar ás Axudas de Material e o Fondo de Libros remata o día 23 de xuño.

Préstamos de verán na Megabiblioteca

Captura de pantalla 2017-06-14 19.30.43.png

Con respecto ao sistema de préstamos para o verán, queremos recordar o seguinte:

• COMEZA O LUNS 19 DE XUÑO
  • PARA PODER LEVAR DOCUMENTOS NON PODES TER NINGUNHA DEVOLUCIÓN PENDENTE
  • PODERAS DISFRUTAR DE LECTURAS E PELÍCULAS DURANTE TODO O VERÁN
  • CHEGARON MOITAS NOVIDADES!
  • LEMBRA DEVOLVELOS A PRINCIPIOS DE SETEMBRO

Bota unha ollada á lista de recomendacións!

Inauguración no MGB

18922682_467573993588038_8649374270586067857_o.jpg

O pasado xoves inagurouse o moai que o alumnado de 1º de Bacharelato de Artes, baixo a dirección do profesor Mariano Casas, instalou no xardín traseiro do noso centro. Esta obra foi elaborada con materiais de refugallo e con cemento.

Moitas grazas a tod@s e parabéns por este traballo!

Máis información nesta ligazón.

Gañadores nos concursos de relatos e carteis

Vari@s alumn@s do MGB foron premiad@s nos concursos de relatos curtos e carteis convocados polo Centro de Información á Muller do concello e pola asociación Acrofam no marco das charlas de prevención de violencia de xénero realizadas en distintos centros educativos da Estrada. Os premiados son os seguintes:

- Relato curto (categoría feminina):

1º premio: Marta Troitiño Cora de 2º ESO C.

2º premio: Carla Rey Brey de 2º ESO B.

- Relato curto (categoría masculina):

2º premio: Eloy Mosteiro de 2º ESO C.

3º premio: Jonathan Ameijeiras de 2º PMAR.

- Concurso de carteis (categoría de grupo):

1º premio: Sara Brea, David Barbeito, Jorge Barbeito e Elías Brea de 2º ESO A.

Parabéns para tod@s!

Gañadores do concurso Coida a túa lingua (2ª temporada). A televisión.

gañadoresph.jpg

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega do centro acaba de facer públicos os nomes dos gañadores do concurso:

Categoría A (1º, 2º e 3º da ESO): Jonathan Ameijeiras López.

Categoría B (4º da ESO e Bacharelato): Marcos Suárez Vázquez.

Categoría C (Profesorado e persoal non docente): Chelo Vázquez Rozas.

Parabéns para eles a grazas a todos/as os/as que perticiparon.

Novo Catalibros: "Huye sin mirar atrás"

A alumna María González Blanco, de 4ESO, fálanos da novela "Huye sin mirar atrás", de Luis Leante.

Lecturas recomendadas para o verán 2017

Estas son as recomendacións de lectura para este verán, consensuadas polos tres institutos da Estrada.