Presentación Titores e Familias o vindeiro martes 27 de setembro

O vindeiro martes 27 de setembro, teremos a presentación dos titores coas familias no centro. A reunión inicial será en Usos Múltiples co seguinte horario:

• 18:15 horas, 1º da ESO
  • 18:30 horas, 2º da ESO
  • 18:45 horas, 3º da ESO
  • 19:00 horas, 4º da ESO
  • 19:15 horas, 1º de bacharelato
  • 19:30 horas, 2º de bacharelato

Estatísticas avaliación xuño do curso 2015/2016

Estatísticas de resultados da avaliación ordinaria 2015/2016.

Datas de matrícula de setembro para o curso 2016-17

Premendo aquí  accédese ao calendario de matrícula de setembro para o curso 2016/2017.

Libros de Texto para o curso 2016/2017

Este enlace proporciona acceso ao listado dos libros de texto que se utilizarán neste centro para o vindeiro curso 2016/2017.

Campionato de Fútbol Sala

O mércores 22 de xuño disputáronse as dúas finais do Campionato de Fútbol Sala. Os resultados por categorías foron os seguintes:

- Categoría 1º-3º de ESO: Gañador o equipo "Los leones del Atlas".

- Categoría 4º-Bacharelato: Gañador o equipo "Bazaliños".

Parabéns!

Campionato de pimpón

Campiones Pimpón - 200px-2.jpg

Na final do Campionato de Pimpón disputada o mércores 22 de xuño resultou gañador Carlos Delgado Tejedor e en 2º lugar Pablo Diéguez Rebolo, alumnos de 2º de ESO. Parabéns!

Probas dos Premios Extraordinarios de Bacharelato

O vindeiro martes 12 de xullo no IES Sánchez Cantón de Pontevedra terán lugar as probas para a obtención dos Premios Extraordinarios de Bacharelato. As alumnas do IES MGB que acudirán son Paula Durán Ferrero, Andrea Durán Liñares e Cristina González Barreira.

Moita sorte ás tres!

Acto de recoñecemento aos mellores estudantes

O pasado xoves 30 de xuño tivo lugar no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia en Santiago un Acto de Recoñecemento aos mellores estudantes de Centros de Ensino Medio de Galicia. Foi organizado dende o programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC" para aqueles que acadaron unha media de 9 entre o bacharelato e a fase xeral das probas de acceso á Universidade.

Do noso centro foi recoñecida a alumna Laura López Rey.

Parabéns Laura!

Pintando coa luz

Xa temos en Flickr as fotos feitas polo alumnado de 4º de ESO da materia de Informática e realizadas coa técnica de Light Painting, que consiste en "pintar" con distintas fontes de luz en fotografías con velocidades de obturación lentas.

Resultados das PAUU na convocatoria ordinaria de xuño

O alumnado de 2º de Bacharelato do IES Manuel García Barros acadou unha media de aprobados nas Probas de Acceso á Universidade na convocatoria ordinaria de xuño  dun 98,39%.

Presentáronse ás probas 62 alumn@s e 61 aprobaron.  En Galicia a media de aprobados situouse no 92,68%.

Propostas de lectura para o verán

Captura de pantalla 2016-06-20 17.47.16.png

Entre os tres institutos estradenses elaboramos estas propostas de lectura para o verán.

Podedes descargar o arquivo aquí.

Martes 21, 2º recrero, entrega de diplomas axudantes MeGaBiblioteca

14036828140_3aedeeb6ce_n.jpg
martes 21 no segundo recreo, agardámosvos na biblio para agradecervos públicamente o voso traballo cun diploma.
Acudide tranquilos... Nese recreo deixarémosvos descansar.

P.D. A principios de curso entregaremos os diplomas que emite a Consellería.

Fotos do Acto de despedida de 2º de Bacharelato

Xa están dispoñibles as fotografías da Graduación de 2º de Bacharelato. Pódense consultar na nosa galería Flickr.

.

Calendario Escolar para o curso 2016/2017

Orde do 7 de xuño de 2016 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2016/17 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.