Latín e Grego

Departamentos de Latín e Grego

Departamentos Didácticos de Latín e Grego

PROFESORES COMPOÑENTES

• Álvaro José Pérez Vilariño (Xefe do Departamento de Latín e Grego)

III Ludi Compostellani

O pasado mércores, os alumnos de Cultura Clásica, Latín e Grego, participaron nos III Ludi Compostelani na Facultade de Filoloxía de Santiago, organizados por SEECGalicia. O MGB participou coa organización dun obradoiro de microteatro, onde se representaron escenas da adaptación da Odisea que fixo o escritor estradense Xosé Luna.

Grupos gañadores de Odisea 2018 MGB

odiseamgb_2018-500bis.jpg
Na Odisea do MGB de este ano 2018, os grupos gañadores, e que hoxe recibiron os seus premios na MeGaBiblioteca, foron:
  1. ΣΕΛΗΝΗ (María Rozados, Adela Sánchez, Carlota Campos) 1ºBAC B
  2. STVLTVS QUI ID LEGIT, (Adrían Rodríguez, Pablo Fernánez, Nicolás Puente), 2ºBAC C
  3. RVRSVS RVRSVS, (Ángela Vinseiro, Aldara Baliño), 2ºBAC C

Premios MGB Odisea 2018 no 2º Recreo

odisea_2018_blogs.png

Mañá venres no 2º recreo, na Biblioteca do centro,  faremos entrega dos premios MGB aos 3 primeiros clasificados na Odisea 2018 .

Ven e dálles un merecido aplauso!

O MGB nos Ludi Compostellani

El Cártel de Roma (Romae Societas)

Hoxe presentamos aos gañadores do concurso de disfraces do Entroido MGB:

"El Cártel de Roma (Romae Societas)", protagonizado por Adrián Gago (Adrianus) como Gustavo, e Sebastián Eiras (Sebastianus) como Pablo.

Premios Odisea 2017

Hoxe no primeiro recreo tivo lugar a entrega de premios do concurso de Cultura Clásica Odisea 2017.

Catalilbros T1. EP-2 "Gloria Victis"

Festival de Teatro Grecolatino

O vindeiro mércores 13 de abril alumnado de Latín, Grego e Cultura Clásica de 3º e 4º de ESO e Bacharelato viaxará a Ourense ao Festival de Teatro Grecolatino no que asistirán ás seguintes representacións teatrais: Euménides de Esquilo e Gemelos de Plauto (Grupo Noite Bohemia, A Coruña). Estarán acompañados por Álvaro Pérez, Beatriz Mera, Miguel Bugallo e Teresa Filloy.

Entrega de premios de Odisea 2016

Hoxe no segundo recreo tivo lugar a entrega de premios do concurso de Cultura Clásica Odisea 2016. Os gañadores do MGB foron os equipos seguintes:

• 1º clasificado: VDECARBALLO (Lucía Vázquez, Lucía Sanmartín, Paula Durán 2º BAC C)
  • 2º clasificado: VITA MILITIA (Soraia Domínguez, Nerea Sanmartín, Carla Ferrero 2º BAC C)
  • 3º clasificado: εν τω κατω κοσμω (Ana Sayáns, María Somoza, Mariña Pena 1º BAC C)

Aínda que finalmente ningún equipo puido pasar ao desempate temos que salientar o gran traballo realizado, xa que só unha grafía incorrecta nos privou de estar entre os mellores de Galicia. Intentaremos mellorar o resultado para a próxima edición.

Concurso Odisea 2016

icono-barco.png

A partir das 9:20 da mañá do xoves 4 de febreiro e ata as 14:25 horas, dende a Biblioteca e as salas de informática, os alumnos de Cultura Clásica e Latín e Grego do MGB participarán na XI edición do concurso de Cultura Clásica Odisea 2016, xunto con outros centros de GaliciaValencia, CastellónAlacantCatalunyaAragónValladolidExtremaduraCádiz, Córdoba, Granada, MálagaSevillaLa Rioja e Canarias.

Organizado pola Sección Galega da Sociedade Española de Estudos Clásicos (SEECGalicia), a temática este ano xirará en torno a “A guerra en Grecia e Roma”

Obradoiro de escritura antiga sobre papiro na MeGaBiblioteca

Captura de pantalla 2015-12-17 18.44.04.png

Os alumnos de Grego de 1º de BAC realizarán mañá venres a 2ª hora e no 1º recreo, un obradoiro de escritura en grego antigo sobre papiro, empregando textos de Homero e a poetisa Safo. Se estades interesados podedes pasar no recreo a ver o resultado.

I Campionato mundial de Kahoot MGB

kahoot.png

Mañá venres no 2º recreo, na MeGaBiblioteca, terá lugar o I campionato Mundial MGB de Kahoot, no que participarán os alumnos de Latín, Grego e Cultura Clásica.

Dende os seus teléfonos móviles tentarán responder a unha serie de preguntas relacionadas coa Vías romanas, a Via Nova, o campamento de Aquis Querquennis e o exército romano.

Haberá podium con tres doces agasallos para os vencedores!

Visita cultural aos concellos de Bande e Lobios (Ourense)

6921604881_c9cc78b5f3.jpg

Dentro do programa de actividades extraescolares para o curso 2015-2016, terá lugar o vindeiro martes, 24 de novembro, unha saída organizada polo departamento de Latín, en colaboración co de Xeografía e Historia, destinada ao alumnado de Cultura Clásica, Latín e Grego (3º,4º de ESO e Bacharelato), co seguinte programa: Portela do Home, visita aos miliarios romanos e ruta a pé pola Vía Nova (5 km); Corga da Fecha, visita á pousada romana de Aquis Originis; campamento romano de Aquis Querquennis, visita e baño nas termas. A hora aproximada de regreso son as 20:30 h.

Excursión á via Nova 2015

Excursión á Via Nova e campamento de Aquis Querquennis (Lobios-Bande, Ourense)

Dirixida aos alumnos de Cultura Clásica de 3º e 4º de ESO e Latín e Grego de 4º de ESO, 1º e 2º de Bacharelato.

Organizada polo departamento de Latín e Grego en colaboración co de Xeografía e Historia.

Datas da viaxe

martes, 24 de novembro de 2015

Saída: 8:45 dende o Centro

Regreso: 20:30 horas, aproximadamente.

Programa

Chegada a Portela do Home, visita aos miliarios romanos e ruta a pé pola Vía Nova (5 km), pasando pola Corga da Fecha e a pousada romana de Aquis Originis (Lobios).

Traslado en autobús ata o centro de visitantes do campamento romano de Aquis Querquennis. Visita ao campamento, comida e baño nas termas naturais próximas.

Regreso á Estrada.

Prezo aproximado por alumno 10€

Inclúe autobús (a entrada ao centro de visitantes é gratuita)

A comida non vai incluída, así que todo o mundo deberá levar a súa.

Recoméndase roupa cómoda e calzado axeitado para a ruta a pé.

FORMULARIO DE INSCRICIÓN