Convocatoria de bolsas de estudos (becas) para o curso 2024-2025

Está xa aberta a convocatoria do Ministerio de Educación.  Só pode solicitala o alumnado que para o curso 2024-25, vaia cursar bacharelato, un ciclo formativo ou unha carreira universitaria. (É dicir, o alumnado que agora mesmo está cursando 4º de ESO, 1º ou 2º de Bacharelato).

Atento/a, porque o prazo para solicitar bolsas de estudos (becas) para o curso 2024-2025  é do 19 de marzo ao 10 de maio de 2024.

Debes solicitar a túa beca dentro deste prazo, aínda que non sepas qué vas a estudar, ou incluso se non sabes con seguridade se vas a estudar ou non. Pon os estudos que consideres máis probables e máis adiante poderás cambialos.

Toda a tramitación tense que facer obrigatoriamente online na sede electrónica do Ministerio de Educación,

(no centro non hai que facer nada)

Tes toda a información necesaria neste enlace.