Lingua Castelá e Literatura

Departamento de Lingua Castelá e Literatura

• José Luís Capón García (Xefe do departamento)
  • María Teresa Leis Rey
  • Mónica Varela Gestoso
  • Consuelo Vázquez Rozas

Vídeos de 1º BACH. sobre mulleres escritoras III

Terceira entrega dos vídeos elaborados polo alumnado de 1º Bacharelato de Literatura Universal:

Vídeos de 1º Bach sobre mulleres escritoras II

Segunda entrega dos vídeos elaborados polo alumnado de 1º de Bacharelato de Literatura Universal:

Beatriz, Condesa de Día (Francia, trobadora do século XII), realizado por Xián CaamañoYago LópezÁngela Pérez e Patricia Riveira.

Vídeos de 1º BACH. sobre mulleres escritoras

Un ano máis, en Literatura Universal de 1º de Bacharelato investigamos na 2ª avaliación sobre escritoras de diferentes culturas (dende o inicio da escrita até o século XVIII). Moitos dos traballos foron realizados en vídeo; aquí vos iremos mostrando algúns deles:

Murasaki Shikibu (Xapón, ss. X-XI).  Realizado por Carlota Campos e Alexandra Gambino:

Os xoves fóra da aula

O xoves 21 de abril comeza "Os xoves fóra da aula". Nos segundos recreos dos xoves poderemos presenciar algunhas actividades desenvolvidas nas aulas. Este xoves o alumnado de Literatura Universal de 1º de Bacharelato mostrará minirrepresentacións (unhas en vídeo e outras en directo) sobre escritoras anteriores ao século XVIII, realizadas por eles na aula baixo a coordinación de Chelo Vázquez.

Premio para o proxecto "Axencia literaria"

O proxecto "Axencia literaria", realizado polos alumnos de Lingua Castelá e Literatura de 4º da ESO (curso 2014-2015) e coordenado pola profesora Mayte Leis, vén de ser premiado no II Concurso de Traballos por Proxectos, que convoca a Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (resolución da Consellería)
Os premiados reuníronse onte na biblioteca, colaboradora no proxecto, para celebrar a noticia. Podedes ver todas as fotos neste álbum.

Deslenguados, novo blog no MGB

deslenguados_500.png

Os alumnos de 1º de ESO do IES Manuel García Barros presentan neste blog, "Deslenguados", os traballos de aula redactados na materia de Lingua Castelá e Literatura.

Conferencia de Gonzalo Moure

O vindeiro venres 21 de novembro na Aula de Usos Múltiples haberá unha conferencia de Don  Gonzalo Moure destinada aos alumnos/as de 3º ESO. Comezará ás 9:00 horas

INFORMACIÓN PARA EL ALUMNADO CON LA LENGUA CASTELLANA PENDIENTE

Lengua castellana pendiente de 1º de ESO

Lengua castellana pendiente de 2º de ESO

Lengua castellana pendiente de 3º de ESO

Lengua castellana pendiente de 1º de bachillerato

Teatro en Santiago " Don Juan Tenorio"

O vindeiro xoves 30 de outubro os alumnos/as de 4º ESO asistirán a obra de teatro "Don Juan Tenorio" no Teatro Principal de Santiago. Sairán ás 10:30 horas e voltarán ás 14:25 horas.

Fin de tempada do clube de lectores

libro+y+mar.jpg
O pasado mércores 4 de xuño o Clube de Lectores do MGB NA ESTRADA-525 reuniuse para despedir esta tempada, onde compartiron lecturas, risas e fotos (e tamén pasteis e agasallos). E fixérono falando de literatura hispanoamericana, "América, América... máis ao Sur", como podedes ler no seu blog.
E agora que empeza o verán e con el o tempo de lectura para moitos, é máis que aconsellable unha visita a este blog na busca de "Letras frescas"...