Secretaría, Certificados alumnos, Matrícula

Presentación de solicitudes de admisión para o curso 2017-2018

O prazo de presentación de solicitudes é do 1 ao 20 de marzo (ambos inclusive).

A solicitude de admisión de alumnado realizarase mediante o modelo anexo II da Orde de 25 de xaneiro de 2017, que se poderá cumprimentar na aplicación admisionalumnado, ou descargarse da Guía de procedementos e servizos da Comunidade Autónoma de Galicia (procedemento ED550B) e do que tamén se facilitará copia nos centros educativos ás persoas interesadas.

Máis información sobre o procedemento nesta ligazón.

NOTA: O día 1 de marzo as oficinas do centro só estarán abertas de 10:00h a 12:00h.

SECRETARÍA MGB

ATENCIÓN AO PÚBLICO

Período lectivo: De 9:00 horas a 14:00 horas.

Período non lectivo: De 10:00 horas a 13:00 horas.

secretaría do MGB

Solicitude de certificados dende a web

Actualmente pódense efectuar solicitudes en liña para os seguintes certificados:

• Certificado de galego (C.E.L.G.A.)
  • Certificado de estudos
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Medio
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Superior

Datas de matrícula de setembro para o curso 2016-17

Premendo aquí  accédese ao calendario de matrícula de setembro para o curso 2016/2017.

Nova convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar.

No DOG de hoxe, 10 de novembro publícase, (enlace) unha nova convocaria de axudas para a adquisición de material escolar destinada ao alumnado de ESO que non as solicitou na convocatoria anterior e a aqueles que as solicitaron pero resultaron excluídos por causas emendables. Premendo aquí, obtense información sobre prazos e requisitos da convocatoria.

Datas da matrícula extraordinaria de Setembro para o curso 2015-2016

Premendo aquí accédese ao calendario de matrícula proposto para a convocatoria extraordinaria de setembro para o curso 2015-2016.

Teñan en conta que o tempo entre a entrega de notas e a matrícula e moi limitado polo que,  o alumnado que xa sabe que vai pasar de curso independentemente do resultado dos exames,  debería ter recollido e cuberto o sobre de matrícula con antelación o que lle facilitará enormemente o cumprimento dos trámites requeridos, especialmente o pago do seguro escolar.

Datas de matrícula Ordinaria para o curso 2016-17

Pulsando aquí accédese ao calendario de matrícula ordinaria proposto para o curso 2016-2017 para o alumnado que aprobe todas as materias en xuño. O alumnado con algunha materia suspensa terá que matricularse nas datas que se propoñerán en setembro.

Admisión de alumnado 2014-2015

Todo o alumnado que fixo a solicitude de admisión dentro do prazo establecido está admitido no centro para o curso 2014-2015.

Recórdase que o alumnado deberá facer igualmente a matrícula dentro do prazo estipulado e no calendario que se publicará a finais deste curso.  Na última semana de xuño, recolleráse previamente o sobre de matrícula na conserxería no que estará a documentación explicativa de cando e como realizar o trámite.

Orde que regula a Admisión do alumnado en centros públicos.

No Diario Oficial de Galicia do venres 15 de marzo publicouse a Orde pola que se regula o procedemento para a admisión do alumnado en centros públicos.

Libros de texto 2016-2017

Na seguinte ligazón pódese consultar a lista de libros de texto para o presente curso 2016-2017:

SOLICITUDE CERTIFICADOS ALUMNOS

A secretaría do MGB recolle solicitudes enviadas dende a web para as seguintes certificacións:

• CELGA (Certificación Oficial Acreditativa do nivel de coñecemento da Lingua Galega) DOG 146, luns 30 de xuño de 2007.
  • Certificación oficial dos estudos realizados no MGB.
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Medio
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Superior

Cubra os campos seguintes cos datos requiridos.

Unha vez cubertos prema no botón enviar.

Poderá recoller o seu certificado na secretaría do centro ao día seguinte de facer a súa petición pola secretaría do MGB.