Secretaría, Certificados alumnos, Matrícula

SECRETARÍA MGB

ATENCIÓN AO PÚBLICO

Período lectivo: De 9:00 horas a 14:00 horas.

Período non lectivo: De 10:00 horas a 12:00 horas.

Contacto: oficina@iesgarciabarros.org

secretaría do MGB

Solicitude de certificados dende a web

Actualmente pódense efectuar solicitudes en liña para os seguintes certificados:

• Certificado de galego (C.E.L.G.A.)
  • Certificado de estudos
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Medio
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Superior

Fondo de libros e Axudas material escolar

LIBROS DE TEXTO  - CURSO 2020/2021

Fondo Libros e Axudas Material Escolar - Curso 2020/2021

A Consellería publicou a Orde pola que se regulan as solicitudes para o Fondo de Libros e as Axudas de Material Escolar para o alumnado da ESO no curso 2020-2021.

O prazo de solicitude será do 20 de maio ao 19 de xuño (ambos inclusive).

Para poder cumplir coas normas de distanciamento social e garantir a seguridade das familias e do persoal do centro, estableceránse quendas por cursos e a atención será mediante solicitude de cita previa no teléfono 986590104:

Datas

Curso no que o alumnado se matricula no 2020/2021

20 ao 25 de maio

26 de maio ao 1 de xuño

2 ao 8 xuño

9 ao 15 de xuño

As solicitudes pódese presentar da seguinte forma:

• Realizar o trámite intregramente a través da sede electrónica da xunta (www.sede.xunta.gal - Procedemento ED330B). Opción recomendable para non ter que desprazarse ao centro ni manipular documentación. Nesta opción é necesario identificarse con algún dos mecanismos admitidos pola sede electrónica (DNI electrónico, certificado dixital, Chave365)

• Cubrir a solicitude a través da aplicación FondoLibros e presentala no rexistro do centro xunto coa documentación requerida .

• Imprimir a solicitude nesta ligazón, cubrila e presentala no centro xunto co resto da documentación requerida.

(Aconsellamos traer todo cuberto e preparado para axilizar os trámites e que poidan permanecer no centro o menor tempo posible)

Para máis información consultar:

DEVOLUCIÓN DE LIBROS DO CURSO 2019/2020

Recordamos que tedes que devolver todos os libros que tedes en préstamos do Fondo e os que mercastes coa Axuda, agás os das materias que teñades pendentes para setembro se non titulastes.

A devolución realizárase á secretaria do centro, Obdulia García, nas seguintes datas:

• A partir do lunes 29 de xuño, e ata o martes 7 de xullo, o alumnado deberá proceder á devolución dos libros de texto do Fondo Solidario de todas aquelas materias que superaron en xuño. Lembramos que o próximo martes, 23 de xuño, as familias recibirán as cualificación finais de curso a través de plataforma Abalar. Para poder cumplir coas normas de distanciamento social e garantir a seguridade das familias e do persoal do centro, será preciso solicitar cita previa no teléfono 986590104.
  • A devolución dos libros das materias que non superaron, e das que se poderán examinar en setembro, se realizará os días 3 e 4 de setembro.

Recordamos que a non devolución dos exemplares do curso 2019-2020 conleva a exclusión do Fondo Solidario para o curso 2020-2021.

Adxudicación de Axudas de Material e listaxe provisional de Fondo Solidario de Libros, está dispoñible no taboleiro interior do centro a partir do 13 de xullo. Publicaremos aviso na web.

A listaxe definitiva de asignación do Fondo Solidario de Libros se publicará o luns 14 de setembro.

A entrega de libros se realizará a partir do 16 de setembro. Coa listaxe definitiva se publicarán instruccións para a recollide dos libros.

SOLICITUDE CERTIFICADOS ALUMNOS

A secretaría do MGB recolle solicitudes enviadas dende a web para as seguintes certificacións:

• CELGA (Certificación Oficial Acreditativa do nivel de coñecemento da Lingua Galega) DOG 146, luns 30 de xuño de 2007.
  • Certificación oficial dos estudos realizados no MGB.
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Medio
  • Certificado para cursar Ciclo Grao Superior

Cubra os campos seguintes cos datos requiridos.

Unha vez cubertos prema no botón enviar.

Durante o curso escolar poderá recoller o seu certificado na secretaría do centro ao día seguinte de facer a súa petición.