Lingua Galega e Literatura

4º ESO Lingua Galega e Literatura Anaya 978-84-143-2483-7 GALEGO
1º BAC Lingua Galega e Literatura BAÍA 978-84-9995-364-4 GALEGO

Quen puidera namoralas!

Emotiva despedida ás profesoras Teresa Filloy  e  Marisa Otero. Alumnos e profesores do IES García Barros homenaxearon o pasado mércores 21 de xuño a estas dúas profesoras, agradecendo a súa dedicación e o seu exemplo ó longo destas décadas. O centro deséxalles un moi bo xubileo recordándolles que sempre serán benvidas nesta súa casa.

Festa das Palabras, xuño do 2023

O martes, 6 de xuño, celebrouse noTeatro Principal da Estrada a X edición da Festa das Palabras. Neste acto, o alumnado gañador do Concurso de Micropoemas e Microrrelatos recibiu os exemplares que recompilan os seus textos. Exerceu de madriña escritora Charo Goldar, que puxo en valor os traballos dos rapaces e rapazas e fixo fincapé na importancia de empregar a nosa lingua para "crear unha obra única”.

Grazas a todas as persoas participantes, e parabéns ao alumnado gañador, en especial ao do noso centro:  Noa Rico, Estela Riera, Iago Durán, Elías Pérez e Soledad Zixia Chedas.

Visita a Padrón do alumnado de 1º de Bacharelato

O pasado martes 28 de febreiro o alumnado de 1º de bacharelato realizou unha saída didáctica cos departamentos de LLG e de Bioloxía. Puideron visitar a Casa Museo de Rosalía Castro, onde recibiron unha breve explicación e realizaron unha visita guiada e lectura de textos. Tamén fixeron unha visita ao Xardín Botánico situado dentro da alameda padronesa. Este punto de conservación de especies particulares vén de recibir a cualificación de Destino Observer pola súa riqueza como patrimonio científico e cultural.

Homenaxe a Rosalía de Castro

O xoves 23 de febreiro (186 aniversario do seu nacemento) celebrouse a homenaxe a Rosalía de Castro no Teatro Principal.
   Como vén sendo habitual, neste acto participou alumnado representante de todos os centros da Estrada recitando poemas da escritora. Por parte do noso instituto colaboraron Noa de Oliveira e Manuel Verde (ambos de 2º ESO), que realizaron un magnífico labor.
Parabéns aos dous polo seu esforzo e polo seu bo facer.

Recomendacións lectoras de Nadal

As bibliotecas dos tres IES de A Estrada propoñen as seguintes recomendacións para o Nadal.

Disfruta da lectura nestes días!!!

Conmemoración do día de Neira Vilas

O xoves 3 de novembro, no primeiro recreo, celebramos o día de Neira Vilas coa identificación da oliveira que o escritor prantou ao visitar o noso centro en 2010.

Acompañaranos Fernando Redondo, presidente da Fundación Xosé Neira Vilas.

Excursión Oseira/Ourense/Trasalba o luns día 24 de outubro

O pasado luns 24 o alumnado de 2º de Bacharelato realizou unha saída didáctica a Oseira-Ourense-Trasalba, organizada polas profesoras do Departamento de LLG. Os alumnos puideron percorrer o mosteiro de Oseira, en visita guiada, e con referencias históricas, artísticas e literarias.
En Ourense tiveron actividades relacionadas coa literatura galega (Curros, Xeración Nós, E. Blanco Amor). En Trasalba puideron ver a casa museo de Otero Pedrayo e asistiron a unha explicación dalgúns elementos relacionados coa súa vida e obra. Seguindo o enlace podedes acceder a fotos da saída.

Sementando pensamentos

Non MGB celebramos o día de Rosalía "sementando pensamentos...."

* Organizado polo departamentos de Galego, Dinamización e MeGaBiblioteca.

Haikus - 4º ESO

O 17 de marzo foi o día mundial da poesía. O noso alumnado de 4º de ESO quere compartir coa comunidade estas creacións poéticas a xeito de haikus.

Letras galegas 2019: Antonio Fraguas no MUPEGA e agradecemento ao noso centro

O Museo Pedagóxico de Galicia festexa o día das Letras Galegas homenaxeando a Antonio Fraguas cun roteiro polo museo a través dunha serie de pezas prodecentes dos centros educativos nos que estudiou ou traballou como profesor.

Dende o seu Facebook agradece ao Instituto Manuel García Barros da Estrada a cesión de varias pezas para esta ocasión.

Charla de David Otero

O pasado luns 14 de maio visitou o noso centro o escritor David Otero para falar sobre Mª Victoria Moreno ao noso alumnado de 4º ESO e de Literatura Galega do século XX de 2º Bacharelato.

Charla.jpg

Charla de Iván Olmos

O pasado martes Iván Olmos Ferreiro falou co noso alumnado de 3º ESO sobre textos expositivos e debate. Iván é subcampión mundial de discursos 2017 e segundo mellor orador en @cmude2017.

Moitas grazas por visitarnos.

IMG-20180306-WA0013.jpg

Pergamiño Vindel

O alumnado de 1º Bach realizou onte unha visita cultural para ver o Pergamiño Vindel. Á entrada do Museo do Mar varios alumnos interpretaron unha cantiga de Martín Códax. Despois asistiron a unha breve lección sobre o mundo medieval, e en particular sobre a escritura, o seu soporte e os seus autores. Durante o resto da xornada  visitouse o museo e fixéronse actividades relacionadas coas lecturas deste curso.

Vindel.jpg