Taller de Creación Artística

Gravación dun disco “JAZZ ONE NINE”

Alumnos/as do bacharelato artístico musical do IES García Barros están a gravar un disco como proxecto final de estudios. Será o primeiro traballo discográfico levado a cabo nun centro escolar galego baseado en estándares de jazz. Este traballo, dirixido polo seu profesor Miguel Carbajal, será presentado a finais do mes de maio no museo do Mome da Estrada. Colabora cos gastos de gravación a Concellería de Cultura do Concello da Estrada.

Se desexas máis información prema aquí, tamén en El Correo Gallego e en La voz de Galicia.

Pedigree na prensa

Tanto o Faro de Vigo coma a Revista dixital Catrogatos publican artigos sobre a recollida do premio do público que se otorgou a Pedigree no "Festival de Cine Jove de Valencia".

Dous novos Premios para "Pedigree"

IMG_1633.jpg

"Pedigree" gañador do Premio ao Mellor Audiovisual de Fición na sección de Bacharelato e gañador do Premio do Público no III Certame Audiovisual Escolar do IES Monte Carrasco. A entrega dos recoñecementos tivo lugar no Auditorio Municipal de Cangas o pasado venres. Parabens

"Pedigree": terceiro premio do concurso "Filmar para cambiar"

A curta Pedigree do Taller de Creación Artística do noso centro acada o terceiro premio no Concurso "Filmar para cambiar". Ver diploma e enlaces a noticias publicadas no Faro de Vigo e na Voz de Galicia.

Pedigree seleccionado para concursar en dous certames

A curtametraxe "Pedigree" do Taller de Creación Artística do centro foi seleccionada para participar na sección oficial de dous certames cinematográficos:

-"Filmar para cambiar" en Santiago, (proxectarase o 22 de maio as 22:00 h)

-"Cinema Jove de Valencia", certame que ten lugar entre o 22 e o 24 de xuño dentro do "Encuentro Audiovisual de Jóvenes del 28 Festival Internacional de Cine de Valencia-Cinema Jove".

Noraboa outra vez.

Presentación da obra Pedigree (libro e DVD) no Mome

O pasado dia 2 de Maio tivo lugar a presentación da obra Pedigree (libro+DVD) no Mome da Estrada. Editáronse 1000 exemplares cuxa venda íntegra irá para a Cruz Vermella da Estrada polo seu labor solidario. Cada exemplar venderase por 10 euros e a distribución será polo propio IES Manuel García Barros e tamén se poderán mercar en calquera das librarías da Estrada. Ver noticia no Faro de Vigo.

Obras do Taller de Creación Artística en CD na Biblioteca

Xa podedes atopar na Biblioteca do noso Centro dúas obras do Taller de Creación Artística do MBG en formato CD: "A Danza das Bruxas" e o conto musicado "O Principe e a anduriña".

Pedigree: Premio a Acción Maxistral 2012

Diploma do "Premio a la Acción Magistral 2012" para o traballo Pedigree do Taller de Creación Artística.

Felicitacións para "Pedigree"

Recibiuse no centro Felicitación do Conselleiro de Educación polo Premio obtido no Festival de Cine de Ourense-OUFF Escola.

Docentes implicados na curta "Dairas" viaxan o Sáhara

No Faro de Vigo do día 13 de novembro publicase un artigo sobre a viaxe aos campamentos de refuxiados de Tinduf no mes de decembro, dos pais de acollida e docentes do Taller de Creación Artística do MGB implicados na curtametraxe "Dairas" en colaboración coa ONG Solidariedade Galega co Pobo Saharaui.

Pedigree: 2º Premio do Festival de Cine de Ourense Ouff Escola

pedigree.jpg

O traballo Pedigree do Taller de Creación Artística do MGB acada o 2º Premio outorgado polo Xurado profesional no Festival  Internacional de Cine de Ourense, Ouff Escola.

NORABOA

Podes velo Diploma aquí.

Tanto a páxina web da Consellería de Educación coma a prensa: Voz de Galicia e Faro de Vigo do mércores 7 de novembro publican artigos sobre este Premio.

Pedigree: Finalista Autonómico do Premio a Acción Maxistral

Dende a Oficina Técnica do "Premio a la Acción Magistral" comunicouselle o Taller de Creación Artística do MGB que o seu traballo Pedigree é un dos finalistas na Categoría B-Educación Secundaria na fase da Evaluación Autonómica de Galicia. Esto significa que se elevará a Comisión de Evaluación Estatal como proxecto recomendado.

Pedigree na prensa

Varios medios de prensa fan referencia a estrea do corto Pedigree do Taller de Creación Artística do MGB. Premendo en cada un podes acceder as publicacións: La Voz de Galicia, Faro de Vigo, Catrogatos e TVG.

Novo premio para Animais Artificiais

O traballo Animais Artificiais do Taller de Creación Artística do MGB gaña un accésit á mellor banda sonora no II Certame Audivisual Escolar do IES Monte Carrasco de Cangas. A banda sonora foi gravada pol@s alumn@s coa colaboración de Paty Rodríguez e Arturo Vizcarra á voz, e baixo a dirección de Miguel Carbajal.

Pedigree

O vindeiro venres 22 ás 21:00 horas no Teatro Principal da Estrada estrea do último traballo do Taller de Cración Artística: "Pedigree". Entrada gratuita, non se precisa invitación. Trailer.