Educación plástica e visual

Departamento de Educación Plástica e Visual

• Mariano Casas Gil (Xefe do departamento)

• Xoán Xosé Pérez Viéitez
  • María Carmen Armada Rodríguez

• Programación didáctica - Curso 2017-2018

CURRÍCULOS

• Currículos DOG

RECURSOS WEB

A exposición do alumnado de Artes do MGB na prensa de hoxe

Podedes ler a información sobre a exposición do alumnado de Artes na prensa de hoxe.

La Voz de Galicia.

Faro de Vigo.

O alumnado de 2º de Bacharelato Artístico inaugura exposición

O alumnado de segundo de bacharelato de artes do IES Manuel García Barros presenta a súa primeira exposición no concello de A Estrada, baixo o nome de "Arte Z". Levarase a cabo dende o luns día 1 de abril até o sábado 13 de 18:00 a 20:00 abrindo os sábados de 11:00 a 13:00 (con excepción dos domingos).

Fridays for future

Un grupo de alumnos do Bacharelato de Artes fixeron onte unha pintada na entrada do centro como mostra de apoio ao movemento polo cambio climático. Podes ler a noticia que recolle a prensa.

Faro de Vigo.

Grafiti no ximnasio

O noso "Buda Rocher"

IMG-20180606-WA0008.jpg

Temos novo compañeiro no centro, o "Buda Rocher", creado polas alumnas de 1º Bacharelato Uxía Silva, Tatiana Fonseca, Paula Pereiras, Alba Bugallo e Jacqui Reimúndez. É unha escultura feita de cemento, malla de galiñeiro e material escolar reciclado (caixas, libros de texto, sacos da cafetería, etc.).

A nosa maqueta

IMG-20171212-WA0004.jpg

O pasado luns 4 de decembro inauguramos a maqueta do noso concello realizada polo alumnado de Volume de 1º de Bacharelato co profesor Mariano Casas.

Máis información sobre as súas características e proceso de elaboración nesta ligazón.

Parabéns aos autores!

Inauguración no MGB

18922682_467573993588038_8649374270586067857_o.jpg

O pasado xoves inagurouse o moai que o alumnado de 1º de Bacharelato de Artes, baixo a dirección do profesor Mariano Casas, instalou no xardín traseiro do noso centro. Esta obra foi elaborada con materiais de refugallo e con cemento.

Moitas grazas a tod@s e parabéns por este traballo!

Máis información nesta ligazón.

Viaxe a Ourense

IMG-20170208-WA0001.jpg

O pasado martes 7 de febreiro cincuenta e un alumn@s de 4º de ESO e do Bacharelato de Artes viaxaron a Ourense a visitar a Escola de Arte Antonio Faílde e a exposición Pop Art Icons no Centro Cultural Marcos Valcárcel. Estiveron acompañad@s pol@s profesor@s María Armada, Xoán Xosé Pérez e Mariano Casas.

Proxecto IRIS

lris_logo.png

O Proxecto Iris, integrado en Erasmus+, consiste na promoción da prevención contra o racismo, a violencia e a intolerancia no deporte (escolar e infantil en xeral). O noso profesor Mariano Casas participou a través da USC elaborando un cómic que se pode descargar nesta ligazón.

"A Pensadora"

aaaa.jpg

O alumnado da materia de "Volume" de 1º de Bacharelato de Artes vén de instalar no 2º andar do centro unha escultura inspirada no Pensador de Auguste Rodin. Trátase dunha figura feminina, feita na súa maior parte con materiais de reciclaxe e cuberta con varias capas encoladas de papeis de libros de texto. Foi construída por pezas no taller de Volume e logo foi ensamblada in situ. A escala lineal aproximada é de 2:1.

Visita a Sargadelos e á Escola de Arte Mestre Mateo

Mañá martes 12 de abril alumnado de Educación Plástica de 4º de ESO e de 1º e 2º do Bacharelato de Artes visitarán a fábrica de Sargadelos en Sada e a Escola de Arte e Superior de Deseño Mestre Mateo en Santiago de Compostela. Estarán acompañados pol@s profesor@s Pilar Tabarés e Xoán Xosé Pérez.

Mural no CEIP Pérez Viondi

20160316_112431.jpg

O pasado mércores 16 de marzo o alumnado de 2º de Bacharelato de Artes acudiu ao CEIP Pérez Viondi a complementar, coa técnica do estarcido, un mural que xa fora antes pintado polo colectivo cultural A Estación.

O deseño é de Natalia Liste, pero foi levado a cabo coa axuda de todo o alumnado do Bacharelato de Artes.

O traballo foi organizado polos Equipos de Normalización Lingüística dos dous centros educativos.

Máis información no blog e no Faro de Vigo.

O proxecto "A tres bandas" de Mariano no programa Metrópoles Delirantes

No enlace podedes escoitar a entrevista que no programa de radio sobre cómics Metrópoles Delirantes lle fixeron a Mariano, e onde fala do seu proxecto "A tres bandas".

Metrópoles Delirantes

Revista PREBE#4, xa dispoñible online

O número 4 da publicación gráfica PREBE xa está na rede, colgado no servidor de publicacións ISSUU. Como nos anteriores números, a revista mostra traballos de alumnos de Bac. de Artes (aínda que tamén hai cousas de outros cursos), coa idea de poñer en valor o talento e a creatividade dos nosos alumnos e exalumnos, e poñer tamén en contacto este talento e forza creativa con empresas e institucións da zona que poidan precisalo.

Aquí a tedes, en versión dixital, en cores, e pronto haberá tamén polo centro exemplares impresos, con interior en grises...

Que a disfrutedes!!!