Clube de lectura

Recomendacións de lectura para o verán

Os clubes de lectura do IES Antón Losada, os "Retelladores do Galiñeiro", e o do MGB, NA-Estrada-525, deixannos estas recomendacións de lecturas para o verán.

Comida do clube de lectura no IES Antón Losada

Mañá martes os membros do clube de lectura do MGB celebrarán unha comida de confraternidade no IES Antón Losada, invitados polos "Retelladores do Galiñeiro", o clube de lectura do centro veciño.

Presentación clube de lectura

lectura.jpg

Hoxe mércores nos dous recreos vai ter lugar unha presentación do clube de lectura na Biblioteca realizada polos alumnos Orquídea Seijas e Antonio Pereira. Asimesmo un grupo de membros de Clube vai percorrer as clases para explicar o seu funcionamento e animar a nov@s alumn@s a participar no mesmo.

Reunión do club de lectura NA Estrada-525, mércores 9 de novembro

Reunirémonos ás 16,30 na biblioteca do centro para comentar a novela Anxos en tempos de chuvia. Non a perdas! Haberá sorpresas interesantes.

NA Estrada-525, en abril

centeno.jpg

O club de lectura NA Estrada-525 reúnese o mércores 7 de abril ás 16,30 na biblioteca do MGB para falar de El guardián entre el centeno, de J.D.Salinger.

O CLUB DE LECTURA NA ESTRADA-525 CONSEGUE UNHA AXUDA ECONÓMICA

O club de lectura "Na Estrada-525", dirixido polas profesoras Mayte Leis e Chelo Vázquez, presentouse á convocatoria da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (5-11-2007) para incentivar o fomento da lectura nos centros escolares. Na resolución desta convocatoria, o club vén de recibir unha asignación económica para a súa posta en marcha.