Novas MeGaBiblio

Audiovisuais de Literatura Universal na MeGaBiblioteca

O mércores 19 no 2º recreo, gran pase dos traballos audiovisuais realizados polos alumnos de Literatura Universal. Ven a disfrutalos na biblioteca.

E recorda que a partir do martes 18, préstamo especial de verán, pero antes debes ter devoltos todos os teus préstamos. Estes libros, películas, etc., devolveránse na primeira semana de setembro.

Devolución de libros prestados da Biblioteca. Préstamos de verán.

BIBLIOFINDES.png

Como todos os anos, precisamos que todos os libros estean devoltos entre o 27 de maio e o 3 de xuño. Nestas semanas revisaremos todos os fondos para que os libros (tamén películas, cedés, cómics...) poidan marchar de vacacións con todos vós, polo que non se poderán facer préstamos ata 15 de xuño.

Proxección de traballos de aula na MeGaBiblio

Este venres 31, no 2º recreo, disfrutaremos das recomendacións de lectura dos alumnos de Sonia Iglesias.

O vindeiro mércores 5 de xuño, no 2º recreo, proxectaranse os traballos de Literatura Universal baixo a coordinación de Soraya Suárez

Campionato de "Fraguas" e proxección de traballos na MeGaBiblio!

• Mañá, xoves 23 de maio no 1º recreo, final do campionato de Fraguas. Aínda estás a tempo de gañar. Ao final do recreo entregaránse os tres premios.
  • Tamén o xoves 23, no 2º recreo proxectaremos os traballos realizados polos alumnos dirixidos por Sonia Iglesias.
  • O venres 24 veremos os vídeos feitos polo alumnado de Literatura Universal baixo a coordinación de Soraya Suárez.

A próxima semana teremos outro pase tamén xoves e venres. Aínda que haxa sol, podes entrar a disfrutar das propostas dos compañeiros.

"Campionato Fraguas", do luns 20 ao mércores 22 nos 2º recreos

Seguimos coas actividades do Día das Letras Galegas!!! Apúntate no primeiro recreo do luns ou proba a ver se es un dos 6 primeiros en achegarte a xogar. Temos un taboleiro, 6 fichas, unhas preguntiñas e uns premios do teu gusto.

Haberá tres premios (1º, 2º e 3º ). Anímate!!!

Actividades "Día das letras galegas", xoves 16 na MeGaBiblio

2019-_-letras-galegas-768x1010.jpg

O equipo de Dinamización e Normalización Lingüística e a Biblioteca organizan conxuntamente dúas actividades para celebrar o Día das Letras galegas, adicado este ano a Antón Fraguas Fraguas, mestre no instituto de A Estrada de 1933 a 1936 e fundador da biblioteca do centro.

O xoves 16 de maio teremos dúas actividades: Xosé Carlos Garrido dará unha charla co título de "Fraguas na Estrada republicana", de 12.45 a 14.25 en Usos Múltiples, para o alumnado de 1º de Bacharelato e teremos un xogo de preguntas na biblioteca no 2º recreo.

Traballos de lingua castelá no 2º recreo na MeGaBiblio

Hoxe venres 10, no segundo recreo, haberá unha proxección na MeGaBiBlio de traballos realizados nas aulas de Lingua Castelá baixo a dirección de Sonia Iglesias.

Catalibros o venres no 2º recreo: ven a velos á MeGaBiblio!

O vindeiro venres no 2º recreo, visualizaremos os Catalibros realizados polos alumnos da materia de Lingua Castelá coa profesora Sonia Iglesias, que conseguirán a chapa da Biblio.

Tamén faremos pública a presentación sobre a historia do libro realizada polos nove centros educativos de A Estrada.

Catalibros e "Historia do libro", o mércores na MeGaBiblio (2º recreo)

Captura de pantalla 2019-04-23 08.29.59.png

Mañá mércores no 2º recreo, visualizaremos os Catalibros realizados polos alumnos de 1º de Bacharelato na materia de Lingua Castelá coa profesora Sonia Iglesias.

Logo faremos pública a presentación sobre a historia do libro realizada polos nove centros educativos de A Estrada.

Durante estes días veredes unha estantería na que colocamos libros que podedes levar para as vosas casas se son do voso interese. Estes materiais foron doados por profesorado e alumnado do centro, e agradecémosllelo ofertándolles aos libros unha nova andaina.

Charla martes 2 de abril de 12.45 a 14.25. "Invisibles: mulleres represaliadas na Guerra Civil", por Montse Fajardo

Mañá martes martes 2 de abril, nas dúas últimas horas (de 12.45 a 14.25), terá lugar na sala de usos múltiples unha charla impartida por Montse Fajardo que leva por título "Invisibles: mulleres represaliadas na Guerra Civil".

Asistirán 4º ESO A, 4º ESO C e 3º PMAR.

Todo o profesorado que desexe acudir esá invitado.

Exposición sobre a "Guerra Civil" na MeGaBiblioteca

militantes-guerra-civil-660x330.jpg

O día 1 de abril cúmprense os 80 anos do final da Guerra Civil, na biblioteca temos unha exposición de materiais  sobre a temática para axudar ao profesorado que desexe traballar sobre ese tema esta semana.

Reto Lector, venres 15 de marzo

Captura de pantalla 2019-03-14 a las 8.39.47.png

Como cada día 15, ven mañá venres a cuñar o teu carné do reto lector e leva a seguinte proposta!

Agardámoste o venres 15 no 2º recreo.

Programa especial de nutrición literaria (xoves 2º recreo)

Os xoves no 2º recreo ven disfrutar do programa especial de nutrición literaria. Le, recita, declama en voz alta un poema propio ou alleo e comprobarás como alimenta o espíritu.

Comeza este xoves 14 de marzo. Estamos a celebrar o Día da poesía, o 21 de marzo .

Día da muller. Charla e documental.

Captura de pantalla 2019-03-12 08.56.23.png

Hoxe, 12 de marzo, para conmemorar o Día da Muller, as bibliotecas escolares dos tres IES da Estrada organizamos, no auditorio da AGASP, dúas actividades:

• Charla de Aurora Marco para 4º de ESO e 1º de Bacharelato de 10.30 a 12.00 horas e
  • Proxección do documental Tecido resistente e, posterior coloquio coa directora do mesmo, Marina Chiavegatto; para 3º de ESO de 12.30 a 14.00.

** Hoxe, ademais, xantamos xuntos os membros do club de lectura (os corredoiras e as autoestradas). Agardámoste!

Reunión "Reto lector"

O vindeiro venres no 2º recreo celebrarase na MeGaBiblio unha reunión con todos os participantes do "Reto Lector". Neste doc en *.pdf podedes atopar a listaxedos libros de matemáticas nun fermosos díptico.