Novas MeGaBiblio

Entrega de premios "Lector de mes" e premio "Castelao e A Estrada"

O venres 17 de febreiro, no 2º recreo, recibirán os premios "lector do mes" María González Blanco, Guaire Fernández Amil, Paula Darriba Botana e Ainhoa Vivel Couso.

Ademais premiaremos a Alberto López Constenla, gañador do concurso "Castelao e A Estrada".

Agardámosvos na MeGaBiblio!

Hoxe luns, hora de ler a 6ª hora

Recordámovos que o luns 21 de novembro a 6ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc pódese ver o calendario anual das horas de lectura.

Hoxe luns, hora de ler a 4ª hora

Recordámovos que o luns 7 de novembro a 4ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc pódese ver o calendario anual das horas de lectura.

Luns, 24 de outubro, Día da Biblioteca

Dia_de_la_Biblioetca_2016.jpg

O luns 24 de outubro é o día da biblioteca. Celebrarémolo no 2º recreo coa entrega dos diplomas que remitiu a Xunta de Galicia para os axudantes do curso pasado, diplomas que serán entregados pola directora do centro.

Servirase un chupito de chocolate en homenaxe a Roalh Dalh, autor lido polos nosos alumnos en varias linguas, xa que o 13 de setembro cumpríronse 100 anos do seu nacemento.

Se premes nesta ligazón poderás ler o texto do pregón escrito pola gañadora do premio nacional 2015 Ledicia Costas.

** Roald Dahl, nado en Llandaff, Cardiff, o 13 de setembro de 1916 e falecido en Oxford, o 23 de novembro de 1990, foi un novelista e autor de contos galés de ascendencia norueguesa, famoso como escritor para nenos e adultos. Entre os seus libros máis populares están Charlie e a fábrica de chocolate, Iago e o pexego xigante, Matilda, As bruxas e Muá, Muá.

Hoxe luns comeza a hora ler a 1ª hora

Captura de pantalla 2016-10-17 00.24.44.png

Recordámovos que hoxe luns 17 de outubro a 1ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc (ou picando na imaxe) pódese ver o calendario anual das horas de lectura.

Martes 21, 2º recrero, entrega de diplomas axudantes MeGaBiblioteca

14036828140_3aedeeb6ce_n.jpg
martes 21 no segundo recreo, agardámosvos na biblio para agradecervos públicamente o voso traballo cun diploma.
Acudide tranquilos... Nese recreo deixarémosvos descansar.

P.D. A principios de curso entregaremos os diplomas que emite a Consellería.

Concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada"

Rosalia 6.jpeg

O pasado xoves 2 de xuño, na Biblioteca do IES Antón Losada Diéguez, tivo lugar a entrega de premios do concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada". Neste acto participaron, ademais das rapazas premiadas, @s director@s dos IES estradenses que convovaban o evento. A nosa alumna María Rozados Balboa de 3ºC resultou gañadora na categoría de 2º ciclo de ESO.

Parabéns a todas as gañadoras!

Vídeo día das Letras Galegas 2016

O seguinte vídeo, con poemas de Manuel María, foi elaborado de forma conxunta polos 3 IES da Estrada.

Devolución dos libros da MeGaBiblioteca

Cervantes e de Shakespeare

Para celebrar o Día do Libro, a MeGaBiblioteca preparou unha selección de textos e outra de viñetas sobre a obra de Cervantes e de Shakespeare.

Ademais o venres 22 no segundo recreo teremos o Gran concurso d'O rosco de Miguel e William.

Apúntate na biblioteca para participàr. Xógase por equipos de catro persoas. Haberá premio para o equipo gañador.

Os xoves fóra da aula

O xoves 21 de abril comeza "Os xoves fóra da aula". Nos segundos recreos dos xoves poderemos presenciar algunhas actividades desenvolvidas nas aulas. Este xoves o alumnado de Literatura Universal de 1º de Bacharelato mostrará minirrepresentacións (unhas en vídeo e outras en directo) sobre escritoras anteriores ao século XVIII, realizadas por eles na aula baixo a coordinación de Chelo Vázquez.

Ampliado o prazo do concurso de Fotografía "Rosalía"

Amplíase o prazo para a entrega dos traballos presentados ao concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada", que agora será o luns 7 marzo.

Hora de ler (luns 6ª h.) e concursos da MeGaBiblioteca

Hora de ler 22-02-2016.png

Recordámovos que o luns, 22 de febreiro, a 6ª hora, teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Aproveitamos para anunciar que o prazo de concurso "Dando o do de peito" ampliouse ata o venres 26 de febreiro e que o do concurso de fotografía "Rosalía" remata o mércores 24.

Dando o "do de peito". Ópera en San Valentín

A MeGaBiblioteca, para conmemorar o día de san Valentín, propón unha actividade sobre a Ópera, en concreto óperas que tratan o tema do amor.

• No corredor da biblioteca tedes exposta a primeira parte da actividade, unha presentación con parte dos textos de 7 arias moi coñecidas e uns códigos QR; escaneando estes códigos cun móbil accédese a vídeos nos que se pode ver e escoitar esas arias.
  • A segunda parte da actividade é un cuestionario que os alumnos poden cubrir individualmente ou en grupo con diferentes preguntas sobre as óperas ás que pertencen esas arias, películas ou anuncios nas que aparecen, así como cantantes e teatros de ópera famosos.

data límite para entregar os cuestionarios é o vindeiro venres 19 de febreiro. Podes consultar todo o material que temos na Biblio na CDU 78 (Música). Entre outros libros atoparás este: A Ópera e a súa historia, do que fixemous unha reseña hai uns meses.

Podes descargar o cuestionario dende aquí.

Concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada"

8748734438_ec08499fc6_o.png

As bibliotecas escolares dos 3 institutos da Estrada convocan o concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada" para homenaxear á poetisa o mércores 24 de febreiro.

As bases do concurso podes lelas neste documento.
Haberá 3 premios, 1 por categoría (1º Ciclo ESO / 2º Ciclo ESO / Bacherato-Ciclos superiores FP-Educación Adultos)