Novas MeGaBiblio

Lecturas recomendadas para Nadal

Picade na imaxe para acceder á listaxe das lecturas recomendadas para este Nadal, elaborada conxuntamente polas Bibliotecas dos 3 centros da Estrada.

Queres ser solidario?

Día contra a violencia de xénero 2017

No MGB conmemoramos o Día Contra a Violencia de Xénero con varias actividades. Unhas foron organizadas conxuntamente entre as bibliotecas dos tres IES (unha concentración silenciosa e unha charla) e no instituto disfrutamos dun espectáculo dirixido por María Varela cos alumnos de 4º de ESO e 2º de BAC.

Bingo do machismo na MeGaBiblio

bingo-159974_960_720.png

Hoxe, xoves 23 de novembro, nos dous recreos haberá un xogo na biblioteca: Bingo do machismo.

Haberá premios para os que canten liña e bingo.

Martes 24 de outubro, Día da Biblioteca Escolar: "Aprender a pensar na BE"

CARTEL_17_WEB.jpg
Mañá martes 24 de outubro as 3 bibliotecas dos institutos de A Estrada celebramos Día da Biblioteca Escolar, e por este motivo desta elaboramos unhas propostas vencelladas ao lema elixido para este ano: "Aprender a pensar na BE".

A MeGaBiblioteca comeza a súa andaina. Hora de ler!

hora_de_ler_logo.png

A MeGaBiblioteca comeza a andar neste curso 2017/18. Xa está funcionando o servizo de préstamos, nomeados os axudantes e repartidos os novos carnets para aqueles alumnos e profesores que se incorporaron este curso escolar.

Tamén comeza a HORA DE LER, o luns 9 a 1ª hora, terás 20 minutos para ler o que ti queiras!

Nesta ligazón pódese consultar o calendario para todo o curso.

X Xornadas dos Clubs de Lectura

ainoa-mans.jpg

O sábado 17 de xuño participamos nas X Xornadas dos Clubs de Lectura, reunímonos en Santiago máis de 1000 lectores de toda Galicia. Disfrutamos de charlas con autores, encontros entre clubs, obradoiros de grafiti, de manga, de poesía, de radio...

Tamén estivemos no escenario, Óscar López, o presentador de Página 2, e cinco rapaces de diferentes clubs (Ainhoa Vivel foi a nosa representante), propuxeron como elaborar un programa cultural para xoves. Ledicia Costas e Violeta Moon aportaron a súa experiencia.

Disfrutamos moito do día. Agardamos poder repetilo para o ano.

Préstamos de verán na Megabiblioteca

Captura de pantalla 2017-06-14 19.30.43.png

Con respecto ao sistema de préstamos para o verán, queremos recordar o seguinte:

• COMEZA O LUNS 19 DE XUÑO
  • PARA PODER LEVAR DOCUMENTOS NON PODES TER NINGUNHA DEVOLUCIÓN PENDENTE
  • PODERAS DISFRUTAR DE LECTURAS E PELÍCULAS DURANTE TODO O VERÁN
  • CHEGARON MOITAS NOVIDADES!
  • LEMBRA DEVOLVELOS A PRINCIPIOS DE SETEMBRO

Bota unha ollada á lista de recomendacións!

Pasaron por aquí

Foron moitos os autores que nos dedicaron páxinas das súas obras, que gardamos na MeGaBiblio cunha atención especial. De todo iso fala o seguinte vídeo...

Pasapalabra sobre Carlos Casares na MeGaBiblioteca

Mañá venres 19 de maio, no 2º recreo, teremos un concurso tipo "Pasapalabra" sobre Carlos Casares, o protagonista do día das letras galegas 2017.

Será na MeGaBiblio, e con premios!!!

Día do Libro 2017 (23 de abril) - "Leo pola cara"

Cartel Día do libro 2017.png

Celebrarémolo na semana do luns 24 de abril ate o venres 28 de abril, e haberá actividades nos segundos recreos de toda a semana.

Novo prazo para os concursos "Rosalía" e "Mulleres artistas"

Ampliado o prazo dos concursos "Rosalía" e "Mulleres artistas" ata o vindeiro venres 24 de marzo.

Participa, hai premios!

Mañá mércores: "Poesía necesaria como o pan de cada día"

Mañá mércores 15 de marzo no 2º recreo, teremos unha nova sesión de "Poesía necesaria como o pan de cada día".

Vén co teu poema e se o les en voz alta gañarás o pan.

Na MeGaBilio!

Hora de ler, mércores 15 a 5ª hora

Recordámovos que o mércores 15 de marzo a 5ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc pódese ver o calendario anual das horas de lectura.

Mércores 8 de marzo, día da muller traballadora

Con motivo da celebración este mércores 8 de marzo do día da muller traballadora, a MeGaBiblio propón 2 concursos de busca de información:

• un sobre Rosalía de Castro,
  • e outro sobre Mulleres Artistas.

Mira a exposición dos corredores, colle os boletíns de participación que hai na mesa da Biblio e entrégaos antes do venres 17 de marzo.