Relixión

PROFESORADO Grupos
A. PATRICIA PÉREZ GIPPINI
(Xefatura de departamento)

1º ESO A, 1⁰ ESO B, 1º ESO C, 2⁰ ESO A, 2⁰ ESO B, 3⁰ ESO A, 3⁰ ESO B, 4⁰ ESO A, 4⁰ ESO B

1⁰ BAC A-B-C,  2⁰ BAC A-B

ANDRÉS IGLESIAS GIL Relixión Evanxélica  en 1º ESO C e 4º ESO A
PROGRAMACIÓN DIDÁCTICA
LIBROS DE TEXTO
CURSO AUTOR TÍTULO EDITORIAL ANO I.S.B.N. LINGUA
Non hai libros de texto

Actividade "Día Internacional do Cancro Infantil"

O pasado xoves 15 de febreiro conmemoramos no centro o Día Internacional do Cancro Infantil. Alumnado de 1º e 4º ESO realizou diversas actividades (lazos dourados, tatuaxes, lectura de manifesto) co fin de mostrar a nosa empatía e solidariedade con aqueles menores que viven ou viviron a enfermidade.

Agradecemos á Asociación de Apoio a Nenos Oncolóxicos de Galicia (ASANOG) e á Federación Española de Padres de Niños con Cáncer (FEPNC) a oportunidade de participar nesta iniciativa.

Agradecemento (Recollida Solidaria)

Queremos agradecer a todos os membros da comunidade educativa do IES Manuel García Barros a súa contribución á Recollida Solidaria organizada polo noso alumnado de 1º BAC A en colaboración con Cáritas A Estrada.

Ligazón á noticia relacionada: La Voz de Galicia.

Recollida solidaria

O alumnado de 1º BAC A en colaboración con Cáritas A Estrada está a realizar unha recollida solidaria no centro. Ata o 18 de decembro podedes traer alimentos non perecedoiros, xoguetes e libros en bo estado. Moitas grazas pola vosa colaboración!

Programacións didácticas do Departamento de Relixión para o curso 2023-2024

Programacións didácticas por cursos

1º ESO Relixión evanxélica

4º ESO Relixión evanxélica

1º BACH

2º BACH

Visita a Santiago

O venres 3 de decembro o alumnado de 2º bacharelato D visitou a cidade de Santiago, onde realizou unha visita guiada ao pazo de Xelmirez, ao Pórtico da Gloria e á catedral.

IMG20211203102022_800.jpeg

Fotos da visita ás cubertas da catedral de Santiago

Xa estan subidas a nosa galeria de flickr as imaxes da viaxe a santiago dos alumnos de 1º de ESO, o dia 26 de Abril dirixida polo departamento de Relixión .

VISITA AOS TELLADOS DA CATEDRAL

O vindeiro mércores 30 de abril os alumnos de 1º Bacharelato da asignatura de Relixión van visitar os tellados da Catedral de Santiago de Compostela. Sairán do centro ás 9:35 e regresarán ás 14:25 horas.