Departamento de Francés

• María Teresa Iglesias Yugat (Xefa de departamento)

• Gisèle Maïssa Rodrigo
  • Clarence Cèsaire (Auxiliar de conversa)

LIBROS DE TEXTO

ESO : lingua estranxeira 1 e 2:

• 1º ESO: @robase 1  + Cahier d'activités avec DVD - Ed. Oxford.
    • 2º ESO: @robase 2 + Cahier d'activités avec DVD - Ed. Oxford.
    • 3º ESO: @robase 3 + Cahier d'activités avec DVD - Ed. Oxford.
    • 4º ESO: @robase 4 + Cahier d'activités avec DVD - Ed. Oxford.

BACHARELATO : lingua estranxeira 1 e 2:

• 1º : MOT DE PASSE 1 + Cahier d'activités avec CD - Ed. Oxford.
  • 2º : MOT DE PASSE 2 + Cahier d'activités avec CD - Ed. Oxford.

PROGRAMA CUALE

• ALTER EGO+ 3 B1 - Ed. Hachette 2013

RECURSOS WEB

ACTIVIDADES COMPLEMENTARIAS

Premio de Poesía María Mariño para a profesora Teresa Iglesias Yugat

A nosa compañeira Teresa Iglesias Yugat vén de recibir o premio de poesía María Mariño. Recibiu o galardón o pasado sábado nunha gala literaria. Parabéns.

Saída Cultural a París

paris louvre.jpeg

Alumnado da materia de francés ( cursos 3º ESO e 1º BACH) viaxarán a cidade de PARÍS entre os días 19 e 23 de marzo, visitando na capital francesa: Arc de Triomphe, Champs ElyséesChamp-de-Mars, Esplanade des Invalides, Bateau-bus, Louvre, Notre Dame, Saint Michel, Montmartre, Sacré Coeur e Torre Eiffel. A actividade está organizada polo departamento de francés. Os alumnos/as participantes estarán acompañados polas profesoras do centro, Chelo Vázquez e Patricia Pérez.

Título Delf B1

As tres alumnas do centro: Carla, María e Paula presentadas ao exame na Alianza Francesa de Santiago no mes de maio obtiveron brillantemente este diploma. Noraboa

D.E.L.F.

Diplôme Élémentaire de Langue Française: Os alumn@s Eva, Noa, Marina, Marcos e Natalia presentáronse as probas superándoas con moi boas notas. Noraboa a estes alumn@s que xa están en posesión de dito diploma.

Intercambio con Francia

Un grupo de alumn@s, concretamente 21, de 3º ESO, 4º ESO, 1º bacharelato e 2º  bacharelato viaxarán a Francia entre os días 12 e 17 para realizar un intercambio co Collège Jean Jaurès, na cidade de Montfermeil. O obxectivo desta viaxe é ter a oportunidade durante uns días de adaptarse a horarios , comidas, ritmo de vida...diferentes. Despois da experiencia dos nosos alumn@s os compañeiros franceses terán a oportunidade de devolver a visita. Os estudantes estarán acompañados polos  profesores dona Irene Mejuto e don Mariano Casas.

Resultado do sorteo da cesta de Carnaval

O número premiado no sorteo da Cesta de Carnaval da excursión a París dos alumnos de 3º de ESO foi o 788.

A cesta foi recollida polo agraciado no transcurso do Festival celebrado o pasado venres 18 de marzo.

Festival "París la Nuit"

cartel_paris_2011.jpg

Este venres 18 de marzo, ás 20:30 horas, no Teatro Principal da Estrada, celebrarase o festival "Paris La Nuit", con motivo da excursión a París dos alumnos de 3º de ESO, organizada polo Departamento de Francés. O programa de actuación será o seguinte:

1.-As mozas do Ximnasio Absolute, que bailarán funky.
2.-A profesora Marisa Otero e o alumno de 3º ESO, Manuel García, interpretarán Smile de Charles Chaplin.
3.-As alumnas de 3º e 4º ESO : Laura Vidal, Alexia Dominguez, Jessica Valladares, Andrea González e Alba Rodríguez,bailarán un remix de funky e hip hop.
4.-O grupo de rock The Weak Force.
5.-Monólogo de Lara Pantoja.
6.-O grupo Vacalouras
7.-A cantante e pianista Paty Miller.
8.-
O grupo Templanza

Ademais terá lugar o sorteo da cesta de Entroido e de distintos agasallos cedidos por tendas da Estrada. Non podes faltar!

Sorteo de cesta de Carnaval

cesta_paris_2011.jpg

Con motivo da excursión dos alumnos de Francés de 3º da E.S.O., o día 18 de marzo ás 21:00h., durante o Festival da viaxe a París no Teatro Principal da Estrada, vaise celebrar o sorteo dunha cesta de carnaval valorada en 150€. Pica en ler mais para ver a relación de produtos.

Fotos da visita á Cidade da Cultura

P1200045.JPG

Xa están subidas á nosa galería de Flickr as fotos da visita á Cidade da Cultura, organizada polo Departamento de Francés, que levaron a cabo o pasado xoves 20 de xaneiro, os alumnos de 3º, 4º de ESO, e 1º e 2º de Bacharelato de Francés, que asistiran previamente á obra de teatro "Les femmes savantes" de Molière. Podedes velas dende aquí en modo presentación.

Subidas as fotos da viaxe a París

collage_paris.png

Xa podedes ver (e descargar) as fotografías da viaxe a París. Encontraralas  na nova galería de imaxes do MGB en Flickr.

Se alguén quere todas as fotos e os vídeos, debe falar con Arturo e ir provisto dun lápis de memoria de 2 gigas (como mínimo...!).

Festival Viaxe a París

cartel_paris2009.png

O vindeiro venres, 20 de febreiro, ás 20:00 horas no Teatro Principal da Estrada, terá lugar o Festival do MGB, organizado con motivo da próxima excursión a París de alumnos do centro. Teremos teatro, bailes de salón, baile moderno, música galega, brasileña, rock, coro, piano clásico, monólogos, sorteo de premios e moito máis. Non faltes! O prezo da entrada será de 3€.
Descarga o programa completo.

Teatro Francés

O vindeiro martes 16 de decembro os alumnos/as de Francés acudirán a representación dunha obra de Teatro no Colexio A Salle en Santiago. Sairán ás 10:30 e voltarán ás 13:35 horas.