Recomendámosche

Charla de Manel Loureiro no teatro principal

MANEL-LOUREIRO-CHARLA.jpg

Mañá vernes 24 de xaneiro, Manel Loureiro, escritor de best sellers de terror, dará unha charla no teatro Principal da Estrada ás 21:00 horas, organizada polo festival de cine de terror da Estrada (PANIC). Haberá sinatura de exemplares.

Se queres acudir apúntate na MeGaBiblio!

Recomendacións de lectura para o Nadal 2019

Captura de pantalla 2019-12-18 17.24.02.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando nesta ligazón.

Lembra que podes levar libros en vacacións!

"Elisa e Marcela" hoxe no teatro Principal

1b8a086e-7f42-4cf1-86bd-565054db4d14.JPG

Hoxe venres 4 de outubro, ás 21:00 horas, terá lugar no teatro Principal da Estrada a representación da obra Elisa e Marcela, a cargo do grupo teatral  A Panadaría.

Aquí podes ler unha crítica moi positiva sobre este espectáculo, relacionado co eixo temático deste curso na MeGaBiblio, o LGTB+.

Recomendacións de lectura para o Nadal

Captura de pantalla 2018-12-19 a las 11.07.03.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) cine e música para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando nesta ligazón.

Lembra que podes levar libros en vacacións e tamén libros empaquetados para agasallar. Só terás que devolvelos en xaneiro!

Catalibros: "Flor del desierto"

A alumna Paula Darriba Botana fálanos do libro "Flor del desierto", de Waris Dirie e Cathleen Miller.

Versos e Bolboretas

IMG_4271.jpg

Temos xa nosa MeGaBiblioteca un exemplar asinado e dedicado de "Versos e Bolboretas", a segunda obra da Mónica Varela, profesora do Centro.

Novo Catalibros: "Crímenes"

A alumna Carmen Campos fálanos do libro "Crímenes", de Ferdinand Von Schirach.

Novo Catalibros: "Huye sin mirar atrás"

A alumna María González Blanco, de 4ESO, fálanos da novela "Huye sin mirar atrás", de Luis Leante.

Lecturas recomendadas para o verán 2017

Estas son as recomendacións de lectura para este verán, consensuadas polos tres institutos da Estrada.

Recomendacións de libros e cine para o Nadal

Captura de pantalla 2016-12-16 20.02.09.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) e cine para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando na ligazón:

Catalilbros T1. EP-2 "Gloria Victis"

Catalibros T1-Ep.1

Presentamos hoxe o primeiro episodio de Catalibros, unha serie orixinal elaborada polo equipo da MeGaBiblioteca.

Se estás interesado en participar, envía un correo-e a megabiblioteca@iesgarciabarros.org, indicando o teu nome, título do libro, cómic ou pelícua da túa elección, materia relacionada e profesor que a imparte.

Podes ler as instrucións detalladas neste documento.

Sally Heathcote, Sufragista

Captura de pantalla 2016-01-08 11.19.04.png

Púrpura, branco e verde. Tres cores representan á National Women´s Social and Political Union, unha liga de mulleres extraordinarias que loitaron por conquistar dereitos humanos que no contexto ríxido e clasista da Inglaterra eduardiana brillaban poloa súa ausencia.

Sally Heathcote é unha traballadora doméstica e unha das fundadoras deste movemento, que reclama o dereito ao voto para as mulleres. A desobediencia civil, a estratexia política, a acción directa e a reivindicación a pé de rúa van dictar a traxectoria feminista de Sally.

Mary M. Talbot, Kate Charlesworthe e Brian Talbot, constrúen unha historia sobre a lealdade, valentía e dignidade dun grupo de mulleres que lograron abrir unha portas que sempre estiveran pechadas. Máis información nesta reseña do diario "La Vanguardia".

No ano 2015 estrenouse tamén unha película sobre este tema.

Nº Rexistro na MeGaBiblioteca: 19.330

Recomendacións de lectura para o Nadal

Presentamos hoxe as propostas de lectura para Nadal que foron elaboradas polos tres institutos estradenses.

Recomendacións de lectura para o verán 2015

Estas son as recomendacións de lectura para este verán, consensuadas polos tres institutos da Estrada, que tamén podedes descargar dende aquí en formato *.pdf