Recomendámosche

Recomendacións de lectura para o Nadal 2020

Captura de pantalla 2020-12-22 a las 11.16.49.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando nesta ligazón.

Lembra que podes levar libros en vacacións!

Hora de ler, luns 26 a 4ª hora

O vindeiro luns 26 de outubro a 4ª hora, 11:35 h., temos Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recorda que a próxima semana terás outros 20 minutos. Consulta o calendario, porque sempre cambia.

Hora de ler, mércores 19 a 3ª hora

O vindeiro mércores 19 a 3ª hora, 10:45 h., temos Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recorda que a próxima semana terás outros 20 minutos. Consulta o calendario, porque sempre cambia.

Charla de Manel Loureiro no teatro principal

MANEL-LOUREIRO-CHARLA.jpg

Mañá vernes 24 de xaneiro, Manel Loureiro, escritor de best sellers de terror, dará unha charla no teatro Principal da Estrada ás 21:00 horas, organizada polo festival de cine de terror da Estrada (PANIC). Haberá sinatura de exemplares.

Se queres acudir apúntate na MeGaBiblio!

Hora de ler, martes 28 a 8ª hora

O vindeiro martes 28 de xaneiro a 8ª hora, 17:20 h., temos Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recomendacións de lectura para o Nadal 2019

Captura de pantalla 2019-12-18 17.24.02.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando nesta ligazón.

Lembra que podes levar libros en vacacións!

"Elisa e Marcela" hoxe no teatro Principal

1b8a086e-7f42-4cf1-86bd-565054db4d14.JPG

Hoxe venres 4 de outubro, ás 21:00 horas, terá lugar no teatro Principal da Estrada a representación da obra Elisa e Marcela, a cargo do grupo teatral  A Panadaría.

Aquí podes ler unha crítica moi positiva sobre este espectáculo, relacionado co eixo temático deste curso na MeGaBiblio, o LGTB+.

Hora de ler, mércores 6 de febreiro a 2ª hora

Mañá mércores 6 de febreiro a 2ª hora, 9:35 h., temos Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recomendacións de lectura para o Nadal

Captura de pantalla 2018-12-19 a las 11.07.03.png

Como en anos anteriores, os IES da Estrada veñen de elaborar unhas recomendacións de lecturas (narrativa e cómic) cine e música para estas vacacións de Nadal. Podes botarlles unha ollada e descargalas en arquivo *.pdf picando nesta ligazón.

Lembra que podes levar libros en vacacións e tamén libros empaquetados para agasallar. Só terás que devolvelos en xaneiro!

Hora de ler, luns 8 de outubro a 1ª hora

Este luns 8 de outubro ás 8:45 h., comeza Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Lecturas para o verán dende a MeGaBiblio!

Como vimos facendo nestes últimos anos, os 3 Institutos da Estrada elaboramos un doc coas recomendacións de lectura para o verán: narrativa, poesía, banda deseñada e mesmo películas. Pica na imaxe!

Hora de ler, martes a 8ª hora

Recordámovos que o martes 23 de xaneiro a 8ª hora teremos a nosa HORA DE LER! Vinte minutos para ler o que ti queiras!

Neste doc pódese ver o calendario anual das horas de lectura.

Catalibros: "Flor del desierto"

A alumna Paula Darriba Botana fálanos do libro "Flor del desierto", de Waris Dirie e Cathleen Miller.

Versos e Bolboretas

IMG_4271.jpg

Temos xa nosa MeGaBiblioteca un exemplar asinado e dedicado de "Versos e Bolboretas", a segunda obra da Mónica Varela, profesora do Centro.

Novo Catalibros: "Crímenes"

A alumna Carmen Campos fálanos do libro "Crímenes", de Ferdinand Von Schirach.