Xeografía e Historia

Departamento de Xeografía e Historia

• Asunción Méndez Sande
  • Esther Sánchez Recio
  • Ana Rosa Fernández Pérez (Xefa de Estudos)
  • Beatriz Mera Pérez (Xefa de departamento)
  • Ramón Aller Camiña

• Programación didáctica - Curso 2016-2017

CURRÍCULOS

• Currículos DOG

RECURSOS WEB

Viaxe cultural a Roma-Nápoles

Como xa anunciamos, do 24 de febreiro ao 2 de marzo trinta e seis alumn@s de 1º de Bacharelato viaxarán ás cidades de Roma e Nápoles. Neste arquivo as familias teñen toda a información sobre horarios e itinerarios.

Visita á catedral de Santiago

Cubertas.jpg

O pasado venres 10 de febreiro o alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato viaxou a Santiago a visitar a catedral e as súas cubertas. Estiveron acompañad@s pola profesora Asunción Méndez.

Viaxe a Roma e Nápoles

Do 24 de febreiro ao 2 de marzo trinta e cinco alumn@s de 1º de Bacharelato viaxarán ás cidades de Roma e Nápoles nunha actividade organizada polo departamento de Xeografía e Historia. Estarán acompañad@s polas profesoras Beatriz Mera, Esther Sánchez e Teresa Filloy.
Tendes toda a información sobre esta viaxe no seguinte enlace.

Moncho Fernández, entrenador do Obradoiro, da unha clase sobre "Nacionalismos e Deporte" aos alumnos de 2º de bacharelato

Moncho Fernández, entrenador do Obradoiro de baloncesto e licenciado en Historia, acudiu hoxe ao García Barros para dar unha clase aos alumnos de 2ºA e B sobre "Nacionalismos e deporte" na materia de Historia de España. Graciñas!

Visita a Meteogalicia e á catedral de Santiago

plaza-de-las-platerias.jpg

O vindeiro mércores 2 de decembro o alumnado de Xeografía de 2º de Bacharelato e o de Fundamentos da Arte de 1º de Bacharelato realizarán unha visita ás instalacións de Meteogalicia en Santiago, ás cubertas da catedral e ó casco histórico da cidade. Sairán do centro ás 08:45 e regresarán ás 14:25 horas.

27 de xaneiro: Día Internacional de Conmemoración en Memoria das Vítimas do Holocausto

Dende hoxe, 27 de xaneiro,  Día Internacional de Commemoración en Memoria das Vítimas do Holocausto, e ata o 13 de febreiro, podedes visitar en Usos Múltiples unha exposición organizada polos alumnos de  Historia do Mundo Contemporáneo de 1º de bacharelato, en colaboración co grupo de Deseño do bacharelato de Artes.

Os Afar no nome do MGB no Parlamento de Strasbourg

Presentámovos o vídeo coa intervención das portavoces dos Afar no Parlamento Europeo na xornada Euroscola do pasado 28 de novembro. Tamén podedes ler a noticia do Faro de Vigo que publicaron o sábado 29.

Premio Euroscola 2014: participación dos Afar no Parlamento de Estrasburgo

O vindeiro venres 28 o equipo Afar, un dos doce gañadores do Premio Euroscola 2014, participará nunha sesión do Parlamento Europeo de Estrasburgo xunto con equipos dos restantes países da Unión Europea.

Lucía Vázquez, Andrea Durán e María Durán serán as encargadas de presentar ao equipo e ao centro nunha sesión plenaria. Falarán respectivamente en inglés, francés e galego.

Podedes seguir a sesión nesta ligazón.

Aproveitamos para volver a agradecer a todos os que dun xeito ou outro prestástedes algunha axuda ao equipo.

Saída aos Picos de Europa

picos.jpeg

Alumnos/as do IES Manuel García Barros correspondentes aos cursos de 3º ESO e 2º de BAC realizarán unha excursión aos Picos de Europa onde realizarán, entre outras, as seguintes actividades: ruta polo río Cares, Fonte De con subida ao teleférico e visita as covas de Tito Bustillo. A actividade, organizada polos departamentos de Bioloxía e Xeoloxía e Xeografía e Historia, terá lugar entre o xoves 9 e o domingo 12 de outubro. Os alumnos/as estarán acompañados polas profesoras: Esther Sánchez, Magaly Barreiro e Beatriz Mera.

Saída cultural Bueu, Cangas, Illas Cíes

illas cies 2.jpeg

O vindeiro martes, 17 de xuño, en horario approximado de 08:45 a 20:30, terá lugar unha saída do alumnado de 2º e 3º da ESO. A actividade, organizada polo departamento de Xeografía e Historia, desenvolverase segundo o seguinte programa:
- Visita ao Museo Massó no concello de Bueu.
- Saída cara o porto de Cangas para embarcar con destino ás illas Cíes
- Visita guiada por este espazo protexido pertencente ao Parque Nacional das Illas Atlánticas de Galicia.

Entrega do premio Euroscola 2014 ao equipo Afar de 4º ESO C

Na mañá de hoxe, 10 de xuño, o equipo Afar recibiu o premio Euroscola 2014 de mans do Director Xeral de Xuventude e Voluntariado. Agradecer a súa amabilidade, e dispoñibilidade para axudarnos na medida do posible a cofinanciar a viaxe a Estrasburgo do vindeiro 28 de novembro. Como todos sabedes, esta actividade formou parte do traballo na materia Ética e Cidadanía en 4º ESO C. Presentáronse máis de 600 traballos en toda España, e os Afar estiveron entre os 12 mellores.

Non esquezades leer o noso blog. Veredes o por que do premio.

Os AFAR, alumnos de Ética de 4º ESO C, gañadores do concurso estatal Euroscola 2014

O equipo Afar, formado por toda a clase de 4º ESO C, está entre os doce gañadores do concurso estatal Euroscola 2014 e...o ano que ven viaxaremos a Estrasburgo para participar nunha sesión do Parlamento Europeo!

Se queredes saber por que nos chamamos AFAR, ou cal foi o traballo desenvolto, botádelle un ollo ao noso blog no seguinte enlace:

Equipo Afar

O equipo Afar do concurso Euroscola presenta o seu primeiro libro dixital

O equipo Afar, participante no concurso Euroscola, non para! Agora acaban de publicar o seu primeiro libro dixital na plataforma Calameo. Botádelle unha ollada a continuación:

.

A iniciativa dos Afar para o concurso Euroscola na prensa local

Elfaro.jpg

Hoxe, xoves 3, a O Faro de Vigo e La Voz de Galicia fanse eco da iniciativa "Exprésate. A Europa que queres" para o concurso Euroscola do equipo Afar, de 4º ESO C.