Viaxe a Grecia

Grecia.jpg

A semana do 4 ao 10 de decembro trinta e sete alumn@s de 3º e 4º ESO e Bacharelato viaxaron a Grecia acompañad@s por tres profesoras. Foi unha actividade organizadas polos departamentos de Xeografía e Historia e Música.

Visita ao Museo de Historia Natural

MHN2_0.JPG

O pasado xoves 4 de maio o alumnado de 1º de ESO viaxou a Santiago a visitar o Museo de Historia Natural da USC. Realizaron distintas actividades no propio museo e aprenderon sobre as árbores do xardín que o rodea. Estiveron acompañados pol@s profesor@s Dolores Catro, Marisa Otero e Ramón Aller.

O MGB nos Ludi Compostellani

Éxito do alumnado do IES Manuel García Barros na III competición de robots da Universidade de Vigo

P70428-141231_0.jpg

Podemos estar ben orgullosos do alumnado de 1º de BAC que cursa as materias de Tecnoloxía Industrial I e TIC I e que participou na III competición de robots da Universidade de Vigo o pasado venres 28 de abril.

Alumn@s de Xeoloxía en Santiago

Bioloxía3_1.jpg

O pasado martes 4 de abril o noso alumnado de Xeoloxía de 2º de Bacharelato viaxou a Santiago, acompañado pola profesora Magaly Barreiro Ponte, para realizar dúas actividades: un paseo petrolóxico pola cidade e unha visita á Facultade de Bioloxía da USC. Nesta última, tiveron ocasión de coñecer a biblioteca e tres dos seus laboratorios: Xeoloxía e Edafoloxía, Bioloxía Funcional e Microbioloxía e Parasitoloxía, onde tiveron unha pequena toma de contacto coa investigación.

Viaxe de 4º de ESO a Milán

Milán.jpg

Trinta e nove alumn@s de 4º de ESO viaxaron o domingo pasado a Milán. Están acompañad@s pol@s profesor@s Chelo Vázquez, Mariano Casas e X. Xosé Pérez. Estarán de volta o vindeiro venres 21 de abril. Agardamos que o pasen moi ben e aprendan moitas cousas!

Viaxe cultural a París

Paris.jpg

Alumn@s de 2º e 3º de ESO viaxaron o pasado domingo a París acompañad@s pol@s profesor@s María Armada e Miguel Bugallo. Estarán de volta o vindeiro venres 7 de abril. Agardamos que aprendan moito e que o pasen moi ben!

Visita do alumnado de Tecnoloxía Industrial II a TELEVÉS

WhatsApp Image 2017-03-20 at 10.35.00.jpeg

O pasado venres 17 de marzo o alumnado de 2º de Bacharelato que cursa Tecnoloxía Industrial II realizou unha visita guiada ás instalacións da empresa de telecomunicacións TELEVÉS, situada en Santiago.

Alumnado do MGB no "Unistem Day"

medicina-hoxe.jpg

O pasado venres 17 de marzo corenta e cinco alumn@s de Bacharelato da materia de Bioloxía participaron no "Unistem Day" (evento europeo sobre células nai) na facultade de Medicina da Universidade de Santiago de Compostela. Estiveron acompañad@s polas profesoras Loly Castro, Magaly Barreiro e Mercedes Martínez.

Máis información nesta ligazón.

Viaxe cultural a Roma-Nápoles

Como xa anunciamos, do 24 de febreiro ao 2 de marzo trinta e seis alumn@s de 1º de Bacharelato viaxarán ás cidades de Roma e Nápoles. Neste arquivo as familias teñen toda a información sobre horarios e itinerarios.

Visita á catedral de Santiago

Cubertas.jpg

O pasado venres 10 de febreiro o alumnado de Historia da Arte de 2º de Bacharelato viaxou a Santiago a visitar a catedral e as súas cubertas. Estiveron acompañad@s pola profesora Asunción Méndez.

Viaxe a Ourense

IMG-20170208-WA0001.jpg

O pasado martes 7 de febreiro cincuenta e un alumn@s de 4º de ESO e do Bacharelato de Artes viaxaron a Ourense a visitar a Escola de Arte Antonio Faílde e a exposición Pop Art Icons no Centro Cultural Marcos Valcárcel. Estiveron acompañad@s pol@s profesor@s María Armada, Xoán Xosé Pérez e Mariano Casas.

Viaxe a Roma e Nápoles

Do 24 de febreiro ao 2 de marzo trinta e cinco alumn@s de 1º de Bacharelato viaxarán ás cidades de Roma e Nápoles nunha actividade organizada polo departamento de Xeografía e Historia. Estarán acompañad@s polas profesoras Beatriz Mera, Esther Sánchez e Teresa Filloy.
Tendes toda a información sobre esta viaxe no seguinte enlace.

Viaxe á neve

Andorra.jpg

Mañá sábado 21 de xaneiro quince alumn@s de 1º e 2º de Bacharelato viaxarán a Andorra para desfrutar duns días na neve practicando esquí e snow. Estarán acompañad@s polos profesores Juan Gago e Álvaro Pérez. A volta está prevista para o sábado 28 de xaneiro. Boa viaxe!

Visita á piscifactoría de Carballedo

unnamed.jpg

O pasado luns 9 de xaneiro alumnado de 1º de Bacharelato visitou a piscifactoría de Carballedo, no concello de Cotobade. Foi unha actividade organizada polo departamento de Bioloxía e Xeoloxía, enmarcada dentro do programa "ATLANTIC SALMON CONSERVATION SCHOOLS NETWORK", baixo o amparo do programa Erasmus + da Unión Europea.

Estiveron acompañad@s polas profesoras Magaly Barreiro e Beatriz Mera.