Visita Á Coruña co alumnado de 1º Bach

O martes 8 de novembro visitamos a facultade de Ciencias da Actividade Física e o Deporte en Bastiagueiro e dúas exposicións no centro de Coruña, unha sobre intelixencia artificual e outra sobre obras mestras da cultura asiática.
Rematamos facendo un percorrido de orientación polo centro de Coruña.

Éxito do alumno Mehdi Nabaoui

O pasado sábado Mehdi Nabaoui acadou a primeira posición no Campionato de España Sub20 na proba dos 5000m.

Nova no Faro de Vigo

Os nosos parabéns unha vez máis!!

Novo éxito de Mehdi Nabaoui

A pasada fin de semana Mehdi Nabaoui proclamouse campión galego absoluto de 3000m.

Nova en La Voz de Galicia.

Novo éxito de Mehdi Nabaoui

A pasada fin de semana, Mehdi Nabaoui acadou o primeiro posto no CIII Campionato de España de Campo a Través Individual e Federacións, na categoría sub-20.

Noraboa!!

Nova no "Faro de Vigo"

Sub 20 H_El Mehdi EL NABAOUI (MAR)_0_2397_resultado.JPG

Novo éxito do alumnado do MGB

Comeza o ano con novos éxitos do alumnado do MGB no V Torneo de Badminton Deputación de Pontevedra.

Noraboa!!

Nova na prensa: Faro de Vigo

(Foto do Faro de Vigo)

BadminntoAEstrada.png

Novo triunfo de Mehdi Nabaoui

O pasado domingo o noso alumno de 2º ESO B Mehdi Nabaoui clasificouse no primeiro posto da categoría sub-18 do Campionato de España de Campo a Través por Clubes disputado en Xixón.

Parabéns!

Máis información nesta ligazón.

Mehdi.jpg