Departamento de Educación Física

• Juan Gago Sampedro (Xefe de departamento)

• Ignacio González Gómez

CURRÍCULOS

• Currículos DOG

RECURSOS WEB

Campionato de Bádminton

Badm 2.jpg

Esta mañá foron disputadas as distintas finais do Campionato de Bádminton cos seguintes resultados:

1ª premio: Pablo Loureiro Reboredo (2º ESO B).

2º premio: Lois Rodríguez Moimenta (2º ESO B).

3º premio: Anxo Paz Carracedo (2º ESO C).

4º premio: José Comerón Lado (2º ESO A).

En hora boa!

Flag Football no MGB

IMG-20170215-WA0001.jpg

Durante os meses de febreiro e marzo o club "A Estrada Bestas" impartirá clases de fútbol americano, na súa modalidade de Flag Football, ao alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato durante as clases de Educación Física. Está resultando unha experiencia moi interesante.
Moitas grazas a tod@s aquel@s que o facedes posible.

Viaxe á neve

Andorra.jpg

Mañá sábado 21 de xaneiro quince alumn@s de 1º e 2º de Bacharelato viaxarán a Andorra para desfrutar duns días na neve practicando esquí e snow. Estarán acompañad@s polos profesores Juan Gago e Álvaro Pérez. A volta está prevista para o sábado 28 de xaneiro. Boa viaxe!

Alumnas do MGB xogan ao Flag Football

bestas-amplian.jpg

Varias alumnas do noso centro formarán parte este ano da nova sección feminina creada polo clube de fútbol americano estradense "A Estrada Bestas". Competirán na modalidade Flag Football. Moita sorte!

Máis información nesta ligazón.

Inscrición viaxe á neve ANDORRA 2017

Todos aqueles alumnos de 1º e 2º de Bacharelato interesados na viaxe a Andorra poden apuntarse cubrindo este formulario. Tendes de prazo ata este venres. Os detalles da viaxe podedes atopalos neste documento en *.pdf.

Vídeo de Andorra 2016

Aquí tedes o vídeo da viaxe realizada á estación de esquí andorrana de GrandValira o pasado mes de xaneiro, polos alumnos de 1º e 2º de BAC.

Campo a Través Escolar

Varios/as alumnos/as do Centro acadaron primeiros, segundos e terceiros postos en distintas categorías no "Campionato de Campo a Través Escolar". Noraboa a todos eles. Toda a información no Faro de Vigo.

Campionato de Campo a Través

Alumnado de 1º e 2º de ESO participará o vindeiro xoves 3 de decembro no "Campionato de Campo a Través" que terá lugar na praia fluvial da Estrada. Trátase dunha actividade organizada pola Xunta de Galicia dentro do programa de "Deporte en Idade Escolar". Estarán acompañad@s polos profesores do centro Juan Gago e Ramón Aller.

Sesións de Primeiros Auxilios

Alumnado de 4º da ESO e de 1º de Bacharelato da materia de Educación Física levarán a cabo durante a vindeira semana (do 9 ó 13 de febreiro) unhas sesións de primeiros auxilios na Academia Galega de Seguridade. Os contidos a desenvolver son os seguintes: secuencia da RCP básica, inmovilización da zona cervical, traslado dun accidentado, actuación ante patoloxías comúns coma hemorraxias nasais, queimaduras, golpes de calor, feridas, etc. As actividades terán lugar nas horas de docencia dos respectivos grupos.

Vídeo "As Olimpiadas", 1ºBAC-C

Presentamos hoxe o vídeo realizado pola alumna Alba Martínez, onde nos mostra a particular visión das Olimpiadas que teñen os alumnos de 1ºC de Bacharelato, nunha actividade do departamento de Educación Física, dirixida pola profesora Mary Villar.

II TORNEO DE FÚTBOL SALA "MGB"

Esta semana deu comezo o "II Torneo de Fútbol Sala MGB". Os partidos xogaranse no horario de recreo, con dúas categorías: 1º-2º ESO, e 3º-4º-BAC. Debido a falta de equipos non puidemos levar a cabo o torneo de Baloncesto e Voleibol. Esperamos que disfrutedes da actividade e que o xogo limpo e as gañas de facer deporte e divertirse sexan as protagonistas do evento.

CAMPO A TRAVÉS

O pasado xoves 27 alumnos/as do MGB de 1º, 2º e 3º de ESO participaron na fase comarcal de Campo a Través, dentro do programa de deporte escolar. Os nosos alumn@s acadaron uns bos resultados, rematando todos as súas probas e ocupando, algúns deles, as primeiras posicións nas distintas categorías. Podemos destacar o 1º, 2º e 3º posto de Sandra Constenla, Jennifer Servide e Adela Díaz na categoría cadete feminina; o 3º posto de Luis Brea na cadete masculina; o 1º posto de Clara Rivadulla en infantil feminino; e o 2º e 4º postos de Alejandro Gulias e Hugo Escudero en infantil masculino. Parabéns a todos polos vosos resultados.

DEPORTE ESCOLAR. CAMPO A TRAVÉS

cros500.JPG

O vindeiro xoves, 30 de xaneiro, un grupo de 30 alumnos e alumnas de 1º, 2º e 3º da ESO do MGB participarán na fase zonal do campionato escolar de campo a través que se levará a cabo na localidade de Portas. Moito ánimo a todos e a pasalo ben con esta actividade. Manterémosvos informados sobre os resultados que acaden os nosos.

Novos éxitos das deportistas do MGB

As aslumnas do MGB Ana Carbón e Marta Sanamartín veñen de acadar o pasado fin de semana o terceiro posto no Campeonata de España de Bádminton na categoría sub-13 e na modalidade de dobres.

Por outra banda, Rosa Rivadulla e Laura De La Fuente, alumnas tamen do noso centro, acadaron o primeiro e terceiro posto respectivamente no Camponato Galego de ximnasia artística, nas modalidades de minitramp e cama elástica.

Desde o MGB queremos felicitar as catro deportistas e animalas a continuar adestrando e  demostrando que estudios e deporte son sempre compatibles. Noraboa.