Departamento de Educación Física

• Alejandra Pérez Caaveiro (Xefa do departamento)
  • Norma Pillado Ordónez

CURRÍCULOS

• Currículos DOG

RECURSOS WEB

As gardas activas do MGB na prensa

GardasActivas.png

A iniciativa Gardas Activas do departamante de Educación Física do MGB en prensa:

GARDAS ACTIVAS: proposta de actividade no interior

Dentro das iniciativas do contrato programa que tenta incrementar a actividade física durante o horario lectivo, presentamos un video de baile, realizado por alumnado voluntario de 2º de bacharelato, adaptando un coñecido baile para poder practicar na aula, cando chove, sen moverse do posto (cumplindo coas medidas de seguridade para a prevención da COVID-19):

RETO ACTIVO MGB

Este curso no que precisamos coidar a nosa saúde máis que nunca, o departamento de educación física de MGB, queremos animarvos a facer actividade física en familia.

O beneficio da actividade física está demostrado en todas as idades e neste curso o alumnado deste centro pode sumar puntos en EF movéndose coa súa familia.

MOITO ÁNIMO E A MOVERSE!

Campionatos de Brilé

Esta semana comezaron os campionatos de Brilé, que teñen lugar nos 2º's reccreos dos martes e dos xoves, e que serán dentro do xinmasio ata que o tempo permita facelo fóra de xeito habitual.

Nesta ligazón podedes consultar os equipos e a orde dos partidos.

Viaxe á neve de 2º e 3º da ESO. Reunión coas familias.

O mércores 5 de febreiro ás 19:00h, as profesoras de Educación Físicas terán unha reunión informativa coas familias do alumnado de 2º e 3º da ESO que participa na viaxe á neve.

Éxito do MGB na IX San Silvestre Estradense

sansilvestre.jpg

O pasado 31 de decembro o alumnado matriculado na materia de libre configuración de 2º de Bacharelato "Actividades Físicas Recreativas", acompañado polo profesorado responsable do Proxecto Deportivo de centro, familiares e alumnado doutros cursos do IES MGB, participou na IX San Silvestre Estradense, unha carreira solidaria e lúdica.

Co lema  "+EF  no MGB", un total de 58 participantes acadaron o "trofeo ao grupo máis numeroso que participaba co mismo disfrace". Parabens aos participantes pola súa implicación e interese na promoción da necesidade de aumentar as horas lectivas de Educación Física  na etapa de Educación Secundaria.

+Educación Física no MGB

image0.jpeg

Este 31 de decembro ás 17 horas celebrarase a carreira “IX Milla San Silvestre”, unha competición solidaria na que, a cambio dos dorsais, deberase entregrar un quilo de comida non perecedeira, destinada a Cáritas Parroquial (Operación quilo De Nadal).

Dende o grupo de alumn@s de Actividades Físicas e Recreativas de 2ºBACH, do IES Manuel García Barros, animámosvos a apuntarvos, e así conseguir o trofeo ao grupo máis numeroso co mesmo disfrace.

Poderedes inscribirvos até o 29 de decembro ás 23:59h na web Emesports.

Para máis información sobre a temática do disfrace, tedes que poñervos en contacto co alumnado de 2ºBACH (Actividades Físicas Recreativas) ou cas profesoras do Departamento e Educación Física.

Excursión do alumnado de 1º da ESO á contorna das Fragas do Eume

Alvarellas_0.jpg

Por segundo ano consecutivo o alumnado de 1°ESO vén de disfrutar 3 días no entorno das Fragas do Eume. Sendeirismo, tiro con arco, escalada, xogos de orientación, recoñecemento de árbores e moitas outras experiencias que quedarán no recordo de todos os que alí convivimos. Agradecemos a acollida do albergue Alvarella, foi un pracer poder disfrutar das súas instalacións biosostibles e do bo trato das monitoras e cociñeiras.

Andorra 2019

A semana pasado os alumnos de 1º e 2º de BAC estiveron na estación de esquí de GrandValira, en Andorra, realizando unha actividade organizada polo Departamento de Educación Física, acompañados polos profesores Alejandra Pérez, Rosa Mato e Álvaro P. Vilariño.

Campo a Través 2018

IMG_8049.jpg

O pasado 5 de decembro o noso alumnado de 1º ESO participou no Campionato de Campo a Través. Podedes ver as fotos da actividade na nosa galería Flickr.

Baile tradicional no MGB

Ao longo deste trimestre o noso alumnado de 1º ESO recibe clases de baile tradicional nalgundas clases de Educación Física. Son impartidas pola Agrupación Folclórica estradense Tequexetéldere.

Máis información nesta ligazón.

Reunión excursión Andorra 2019

O vindeiro martes 9 de outubro no 2º recreo terá lugar na sala de Usos Múltiples do centro unha reunión para o alumnado de Bacharelato interesado en participar na actividade de esquí en Andorra. Podes consultar dende esta páxina toda a información sobre a mesma.

Andorra 2018

Dende o 27 de xaneiro ata o 3 de febreiro, un grupo de 40 alumnos e 3 profesores estivemos na estación de Grandvalira en Andorra. Aquí está o vídeo e neste álbum as imaxes!

3º e 4º de ESO de foliada

IMG-20171221-WA0002.jpg

O pasado xoves 21 de decembro, para festexar o remate do trimestre, o noso alumnado de 3º e 4º de ESO participou nunha foliada xunto cos outros institutos da Estrada no Pavillón Coto Ferreiro. Foi unha actividade organizada polo concello como punto final ás clases de baile tradicional que se impartiron neste trimestre nas clases de Educación Física.

Moitas grazas aos organizadores e aos alumn@s e profesor@s participantes!