E.N.D.L.

Equipo de normalización e dinamización lingüística

Equipo de Normalización e Dinamización Lingüística

COMPOÑENTES 2014/2015

Coordinador:

• Lourenzo Álvarez Ruiz (Dep. Lingua Galega e Literatura)

Profesorado:

• Teresa Filloy Chao (Dep. Lingua Galega e Literatura)
  • Carlos Loureiro Rodríguez (Dep. Lingua Galega e Literatura)
  • Mª Luisa Otero López (Dep. Lingua Galega e Literatura)
  • Mercedes Martínez Fernández (Dep. Bioloxía)

Alumnado:

• Paula Belén Aboy Campos
  • Pedro Alén Pego
  • Xiao Aller Cristobo
  • Cinthya Area Míguez
  • Inmaculada Búa García
  • Christian Campos Castro
  • Sara Carrasquel Iglesias
  • Iria Dacosta Morlań
  • Raquel Fonseca Pontes
  • Abraham López Rodríguez
  • Martín Mato Búa
  • Luís Manuel Oliveira da Graça Varela
  • Rebeca Penido Núñez
  • Jennifer Servide Fuentes
  • Lucía Tilve García

Persoal non docente

• Natalia Campos Villaverde

Proxecto de fomento

Web do equipo de normalización

IV edición do Concurso de microrrelatos e micropoemas

El-efecto-del-viento.jpg

Convocado polos equipos de normalización dos centros de ensino da Estrada, está dirixido a todo o alumnado de primaria e secundaria. Os traballos premiados, que deberán incluír as palabras VERÁN (na sección de microrrelatos) e VENTO (na seción de micropoemas) en homenaxe a Carlos Casares, autor homenaxeado este ano no Dïa das Letras Galegas, serán publicados nun libro. Podes ler as bases no taboleiro de normalización ou nesta ligazón do web Manoliño García.

Coida a túa lingua

lengua-de-fresa-300x240.jpg

O Equipo de Normalización acaba de convocar o concurso "Coida a túa lingua", dirixido a toda a comunidade educativa. As bases están no web de Normalización. Podes acceder a elas desde esta ligazón.

XXV Aniversario Premio García Barros

O sábado 16 de novembro tivo lugar en Santiago, na Cidade da Cultura, a conmemoración do XXV Aniversario da creación do Premio Literario "Manuel García Barros".

Un grupo de alumnos do noso centro pertencentes á materia de Literatura Galega do Século XX, acompañados polo profesor Carlos Loureiro, estiveron no acto.

Prema aquí para ver a galería de fotos do evento.

Prema aquí para ver o vídeo gravado coa colaboración dos alumnos do MGB.

Proxección de CURTAS

O próximo martes día 29, en horario de tarde, o alumnado de 4ª ESO asistirá a unha proxección de curtas realizadas polo IES Antón Losada Diéguez. O noso centro proxectará DAIRAS, na mesma data e mesmo horario, nos dous centros educativos da zona. Actividade organizada polos Departamentos de Normalizción Lingüística dos tres centros educativos.

Visita Casa do Patrón

O vindeiro venres, 4 de febreiro, o alumnado da materia de Artesanía e membros do Equipo de Normalización Lingüística visitarán a Casa do Patrón (Doade-Lalín) un museo etnográfico (máis de 3000 pezas compoñen a colección que representa profesións tradicionais da nosa terra). Realizarán ademais unha ruta de sendeirismo pola zona.

Proxección do filme documental "Afranio"

En conxunto coa exposición sobre a figura do senlleiro galeguista Antón Alonso Ríos, proxectarase para o alumnado de 2º de Bacharelato o vindeiro venres 27 de novembro, a 3ª e 4ª hora, o documental "Afranio", baseado na autobiografía do mesmo autor e protagonizado por Luis Tosar. Tedes unha reseña do devandito documental pinchando aquí.

Relación dos premios do ENDL

Premios marcadores sobre Ramón Piñeiro:

• Catarina Barcala Gosende  1º ESO B
  • Ariadna Silva Fernández     1º ESO B

Premios literarios  "Letras Galegas":

-Premios de Poesía:

• Claudia Murás Bugallo        1º ESO A
  • Cristian Carbajales Neira   4º ESO B

-Premios Relato Curto:

• Patricia Calviño Rivadulla       1º ESO B
  • Xoán Reyes Villar                     2º Bach  A

Conferencia "Ramón Piñeiro"

Mañá venres 15 de maio, dentro das actividades do "Día das Letras Galegas", celebraráse unha conferencia sobre Ramón Piñeiro na aula de Usos Múltiples ás 10:45 horas para os grupos de 1º ESO A e C. Será impartida por Don Santiago Jaureuizar.

Correlingua

O vindeiro 14 de maio os/as alumnos/as de 1º ESO participarán no Correlingua que  se celebrará na Estrada. Sairán ás 9:35 horas e voltarán ao centro ás 14:25.

Videoconferencia entre os IES da Estrada

O vindeiro venres 27  de marzo con motivo do "Día da poesía" os/as alumnos/as de 2º ESO e 3º ESO A participarán na videoconferencia "Versos a Palestina" realizada entre os tres IES da Estrada, coa colaboración técnica do Centro Multimedia de Galicia, e na que se lerán diversas poesías conmemorativas. Será na Biblioteca do centro ás dúas últimas horas.

Curtas na Estrada

O vindeiro martes 3 de marzo,  pola tarde,  na aula de Usos Múltiples proxectaránse unha serie de curtas para os/as alumnos/as de 3º e 4º ESO. Dita actividade está organizada polos ENDL dos tres institutos da Estrada.

VIVAMOS COMO GALEGOS

O vídeo da última campaña publicitaria dunha cadea de supermercados.