Xornada de conmemoración e recoñecemento da nosa lingua e da nosa cultura

Co gallo do día das Letras Galegas, a Profesora Anxos Gallur, dinamizadora lingüística do centro, en colaboración con profesoras, alumnos e alumnas do centro organizou unha xornada de conmemoración e recoñecemento da nosa lingua e da nosa cultura.

Convidou á escritora Antía Otero, antiga alumna do noso instituto, a compartir este día con nós e fixemos un coloquio con ela.

Tivemos música da man das alumnas de terceiro de ESO con María Varela, exposicións de autores do noso rueiro grazas aos alumnos de primeiro da ESO e da súa profesora María Mansilla e achegámonos á figura do autor Florencio Delgado Gurriarán  da man dos alumnos de cuarto da ESO  e a súa profesora Inés.

Os alumnos do Bacharelato de Artes fixeron un MAIO espectacular guiados polo seu profesor Xoán Xosé, está á entrada do centro e podedes averigüar moitos detalles sobre esta antiga tradición galega e desfrutar do traballo  dos nosos compañeiros.

A xornada  rematámola  tomando un rico e saludable chocolate. Moitas  grazas a todos!. Moitas grazas a Antía Otero!

Velaquí as fotos deste día

Letras Galegas 2022