Fondo de libros e Axudas material escolar

LIBROS DE TEXTO - CURSO 2019/2020

Fondo Libros e Axudas Material Escolar - Curso 2019/2020

O pasado 3 de maio a Consellería convocou a Orde pola que se regulan as solicitudes para o Fondo de Libros e as Axudas de Material Escolar para o alumnado da ESO no curso 2019-2020.

Para máis información consultar:

Recordamos que tedes que devolver os todos libros que tedes en préstamos do Fondo e os que mercachedes coa Axuda, agás os das materias que teñades pendentes para setembro.

A devolución realizárase en Usos Múltiples á secretaria do centro, Obdulia García, nas seguintes datas e horarios:

• os días 24 e 25 de xuño, en Usos Múltiples, en horario de 10:00h a 13:00h: os libros de todas as materias que xa saibades que tedes aprobadas.
  • os días 4 e 5 de setembro (no despacho de Vicedirección), en horario de 10:00h a 13:00h.

Adxudicación de Axudas de Material e listaxe provisional de Fondo Solidario de Libros (DISPOÑIBLE O 11/07/2019)

A listaxe definitiva de asignación do Fondo Solidario de Libros se publicará o venres 13 de setembro: Adxudicación definitiva.

O martes 17 se repartirá o documento que debe asinar as familias para poder realizar a entrefa dos libros e se lle darán instruccións ao alumnado de cómo se realizará o reparto.