Departamento de Economía

• Raquel Carballo Vázquez(Xefa de departamento)

• Programación didáctica - Curso 2017-2018

RECURSOS WEB

Programa Cores

IMG_20191122_111419_1.jpg

O alumnado de 4ª ESO de Economía e IAEE participou o día 22 de novembro no programa CORES nas instalacións da Escola Galega de Consumo en Santiago. A sesión desenvolveuse en tres obradoiros: Etiquetado dos alimentos, Linguaxe publicitaria e Consumo responsable.

A actividade foi organizada polo Dpto. de Economía e os alumnos estiveron acompañados polas profesoras, María Vilasó e Raquel Carballo.

Programa Depoemprende na ESO

DEPOEMPRENDE_20191119_120438.jpg

O martes 19 de Novembro os alumnos de 4º ESO C, participantes no programa Depoemprende na ESO acudiron ao Pazo da Deputación de Pontevedra para o acto de presentación e recollida do NIF da súa cooperativa escolar “ECOAE”. Na súa exposición os alumnos explicaron o traballo desenvolvido dende o principio de curso: constitución, elección do nome, deseño do logotipo, organigrama e estatutos da cooperativa.

Estiveron acompañados pola profesora de IAEE, Raquel Carballo.

Nova en La Voz de Galicia.

Programa CORES

O alumnado de 4º ESO de Economía participou o día 10 de abril no programa CORES nas instalacións da Escola Galega de Consumo en Santiago. A sesión desenvolveuse en tres obradoiros: Etiquetado dos alimentos, Marcas e Consumo responsable. A actividade foi organizada polo Dpto. de Economía.

Finanzas para mortais

O alumnado de Economía da Empresa de 2ª de bacharelato participou os días 7 e 13 de marzo en dúas charlas formativas dentro do Programa Finanzas para Mortais en colaboración co Banco Santander e coordinado polo Dpto. de Economía. A actividade completouse coa visita á oficina Smart Red de A Estrada.

Visita do alumnado de 2º de Bacharelato á empresa Iberluffa

O xoves 24 de xaneiro, o alumnado de 2º de Bacharelato da materia de Economía e FUAX acudiron á empresa IBERLUFFA, fábrica de exponxas vexetais, en Caldas de Reis.

A visita iniciouse na área de cultivo cas explicacións do proceso produtivo dende a plantación das semillas, recoleción do froito, secado e transformación do mesmo, rematando ca organización da empresa, comercialización e distribución do produto.

Visita ao Parlamento de Galicia

IMG_20181106_120305.jpg

O día 6 de novembro os alumnos de 1º Bacharelato da materia de Economía acudiron ao Parlamento de Galicia. A visita iniciouse cunha explicación dos órganos, funcións e composición do Parlamento, a continuación detivémonos no Salón dos Reis, as bibliotecas, as dependencias dos grupos parlamentarios, patios interiores e o Hemiciclo, onde os alumnos puideron presenciar unha sesión plenaria.

A actividade foi organizada polo Dpto. de Economía e acompañaron aos alumnos as profesoras Raquel Carballo e Sonia Iglesias.

Saída cultural á POBRA

congalsa.png

Alumnos/as das materias de emprendedores (3º ESO) e economía (2º BAC) visitarán o vindeiro venres, 6 de febreiro, as instalacións da empresa CONGALSA, S.L, situada no parque empresarial da POBRA DO CARAMIÑAL. A actividade, organizada polo departamento de Economía, desenvolverase en horario de maña entre as 9:00 e as 14:25 horas. Os alumnos/as estarán acompañados polas profesoras do centro, Juana Lasheras e Teresa Filloy.

Visita do MGB á Feira do Moble da Estrada.

ndice.jpeg

Alumnado do noso centro correspondente aos cursos de 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC realizarán unha visita o vindeiro martes, 23 de setembro, en horario de mañá e tarde, á nova edición da Feira do Moble da Estrada. Durante a mesma os alumnos/as asistirán a dúas charlas sobre “cooperativismo” e “atención ó cliente” e percorrerán parte da exposición. A actividade forma parte da programación do Departamento de Economía.

ALUMNOS/AS DO IES GARCÍA BARROS NA FEIRA DO MOBLE.

feira moble.jpeg

O vindeiro venres, 20 de setembro, alumnado das materias, “obradoiro de iniciativas emprendedoras” (3º ESO) e economía (1º e 2º de Bacharelato) realizarán unha visita a “feira do moble” en A Estrada dentro das xornadas de cooperativismo e empresa”. Os alumnos/as asistirán a unhas charlas informativas e farán un percorrido pola exposición “Descobre as cooperativas”. Estarán acompañados por profesorado do centro.

Certame Cooperativismo do ensino 2009

Mañá mércores 18 de febreiro, na segunda hora, haberá na aula de Usos Múltiples do centro unha conferencia dentro do Certame de Cooperativismo do ensino 2009 para os/as alumnos/as de 1º de bacharelato da asignatura de Economía.

Conferencia CAIXANOVA

O mércores 29 de outubro os alumnos de Economía de 1º Bacharelato asistirán a unha conferencia sobre o xogo "Play novos emprendedores" impartida por Gonzalo de Caixanova. Comenzará ás 9:30 e rematará unha hora despois.

Conferencia CAIXA GALICIA

O vindeiro venres 10 de Outubro ás 11:00 horas, na aula de Usos Múltiples,  haberá unha conferencia para os alumnos de Economía de 1º Bacharelato B e C.

XOGO DA BOLSA: MÁIS PREMIOS PARA O MGB

As equipas VIENA e BERLÍN dirixidas polos profesores Juana Lasheras e Carlos Loureiro dentro da asignatura de "Taller de Iniciativas Emprendedoras", quedaron clasificadas en 3º e 8º lugar respectivamente e polo tanto premiadas, entre as 800 equipas que participaron na VII edición do Xogo da Bolsa organizado por Caixa Galicia.