Departamento de Economía

• Juana M. Lasheras Goicoechea (Xefa de departamento)

• Programación didáctica - Curso 2016-2017

RECURSOS WEB

Saída cultural á POBRA

congalsa.png

Alumnos/as das materias de emprendedores (3º ESO) e economía (2º BAC) visitarán o vindeiro venres, 6 de febreiro, as instalacións da empresa CONGALSA, S.L, situada no parque empresarial da POBRA DO CARAMIÑAL. A actividade, organizada polo departamento de Economía, desenvolverase en horario de maña entre as 9:00 e as 14:25 horas. Os alumnos/as estarán acompañados polas profesoras do centro, Juana Lasheras e Teresa Filloy.

Visita do MGB á Feira do Moble da Estrada.

ndice.jpeg

Alumnado do noso centro correspondente aos cursos de 4º ESO, 1º BAC e 2º BAC realizarán unha visita o vindeiro martes, 23 de setembro, en horario de mañá e tarde, á nova edición da Feira do Moble da Estrada. Durante a mesma os alumnos/as asistirán a dúas charlas sobre “cooperativismo” e “atención ó cliente” e percorrerán parte da exposición. A actividade forma parte da programación do Departamento de Economía.

ALUMNOS/AS DO IES GARCÍA BARROS NA FEIRA DO MOBLE.

feira moble.jpeg

O vindeiro venres, 20 de setembro, alumnado das materias, “obradoiro de iniciativas emprendedoras” (3º ESO) e economía (1º e 2º de Bacharelato) realizarán unha visita a “feira do moble” en A Estrada dentro das xornadas de cooperativismo e empresa”. Os alumnos/as asistirán a unhas charlas informativas e farán un percorrido pola exposición “Descobre as cooperativas”. Estarán acompañados por profesorado do centro.

Certame Cooperativismo do ensino 2009

Mañá mércores 18 de febreiro, na segunda hora, haberá na aula de Usos Múltiples do centro unha conferencia dentro do Certame de Cooperativismo do ensino 2009 para os/as alumnos/as de 1º de bacharelato da asignatura de Economía.

Conferencia CAIXANOVA

O mércores 29 de outubro os alumnos de Economía de 1º Bacharelato asistirán a unha conferencia sobre o xogo "Play novos emprendedores" impartida por Gonzalo de Caixanova. Comenzará ás 9:30 e rematará unha hora despois.

Conferencia CAIXA GALICIA

O vindeiro venres 10 de Outubro ás 11:00 horas, na aula de Usos Múltiples,  haberá unha conferencia para os alumnos de Economía de 1º Bacharelato B e C.

XOGO DA BOLSA: MÁIS PREMIOS PARA O MGB

As equipas VIENA e BERLÍN dirixidas polos profesores Juana Lasheras e Carlos Loureiro dentro da asignatura de "Taller de Iniciativas Emprendedoras", quedaron clasificadas en 3º e 8º lugar respectivamente e polo tanto premiadas, entre as 800 equipas que participaron na VII edición do Xogo da Bolsa organizado por Caixa Galicia.