Complementarias

Magosto 2018

DSC_0420.JPG

Hoxe celebramos o Magosto no MGB: comimos castañas, participamos nas Magostolimpíadas e desfrutamos da música en vivo. Nesta ligazón podedes atopar todas as fotos da festa.

Visita á Biblioteca América

fonseca_2018-2 500pix1_0.jpeg

O pasado xoves 8 de novembro, os alumnos de latín de 2BAC do MGB estiveron visitando as dependencias da Biblioteca América da USC no Pazo de Fonseca, onde puideron admirar a edición facsímil do Libro de Horas de Fernando I de León, un códice de 1055, anterior ao códice Calixtino.

Visita ao Parlamento de Galicia

IMG_20181106_120305.jpg

O día 6 de novembro os alumnos de 1º Bacharelato da materia de Economía acudiron ao Parlamento de Galicia. A visita iniciouse cunha explicación dos órganos, funcións e composición do Parlamento, a continuación detivémonos no Salón dos Reis, as bibliotecas, as dependencias dos grupos parlamentarios, patios interiores e o Hemiciclo, onde os alumnos puideron presenciar unha sesión plenaria.

A actividade foi organizada polo Dpto. de Economía e acompañaron aos alumnos as profesoras Raquel Carballo e Sonia Iglesias.

Entrega de diplomas aos axudantes de Biblioteca

axundantes_2018_500pix2.png

Hoxe mércores 24 de outubro, tivo lugar na MeGaBiblioteca a entrega de diplomas aos axudantes de cursos anteriores e do curso actual. A entrega foi realizada por Pilar Sampedro.

Mércores 24 de outubro, día da biblioteca escolar

Cartel Marisa Día BE_ Nota_20160812_191634_02(5)(1).jpg

Este mércores, 24 de outubro, é o Día da Biblioteca Escolar. Haberá 2 eventos nos recreos: no primeiro recreo, a entrega de diplomas (a cargo de Pilar Sampedro) aos ex axudantes da biblioteca, e a entrega das identificacións, horario e libreta, para os novos.

No 2º recreo, coa axuda de Pepe, intentaremos cumprir ao pé da letra o lema "Enróscate na lectura". Estades todos invitados!

Campionato de pimpón

Pimpon2.JPG

O pasado xoves 21 de xuño xogouse a final do Campionato de Pimpón. Resultou gañador o alumno de 4º ESO Carlos Delgado e 2º clasificado Pablo Diéguez do mesmo curso.

Charla de Marcos Rodríguez Pantoja

DSC_0030.jpg

Este mércores visitounos Marcos Rodríguez Pantoja (Entrelobos) e compartiu co noso alumnado a súa interesantísima experiencia vital de supervivencia e contacto coa natureza.

Podedes ver algunhas fotos na nosa galería Flickr e a noticia na seguinte ligazón.

Charla de David Otero

Charla.jpg

O pasado luns 14 de maio visitou o noso centro o escritor David Otero para falar sobre Mª Victoria Moreno ao noso alumnado de 4º ESO e de Literatura Galega do século XX de 2º Bacharelato.

Entrega de premios da II Mini Saga Contest

Hoxe, no 2º recreo, terá lugar na MeGaBiblio a entrega de premios da segunda edición da Mini-Saba Contest, organizada polo Departamento de Inglés.

Adopta un libro

banner1imagen.png

Vente hoxe no 2º recreo pola MeGaBiblioteca e adopta un libro! Terás unha doce recompensa!

pd: e se levas un préstamo tamén!

Imaxe | adoptaunlibro.org

Charla ABAU 2018

VENRES 6 de ABRIL todos/as os/as alumnos/as de 2º Bacharelato deberán asistir a unha charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Augusto Otero, ás 12:45 horas en Usos Múltiples (duración: 5ª e 6ª horas), sobre “ABAU 2018: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

CONTIDOS da CHARLA

Alumn@s do MGB na Masterclass Europea de Física de Partículas

Os/as alumnos/as de 2º Bacharelato B do noso centro: Álex Pazos Moure,  Asiel Rodríguez González,  Pablo Miranda Canedo, Clara Iglesias Tesouro, Cesar Barruso Arias e Marcos Suárez Vázquez participarán o venres 6 de abril na MASTERCLASS EUROPEA de FÍSICA (“Física de Partículas coas mans”), organizada pola Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. É unha xornada na que profesores do Dpto.

Galicia, un paraíso xeolóxico

Mañá martes 20 de marzo, terá lugar unha charla do xeólogo Fran Canosa na AGASP (Academia Galega de Seguridade Pública), organizada polas bibliotecas escolares dos tres institutos estradenses.

Charla de Magaly Barreiro

DSC_0021.JPG

Hoxe martes 13 de marzo a profesora Magaly Barreiro falou sobre África ao noso alumnado de 1º ESO e 2º Bacharelato.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias con todos nós!