Complementarias

Entrega de premios da II Mini Saga Contest

Hoxe, no 2º recreo, terá lugar na MeGaBiblio a entrega de premios da segunda edición da Mini-Saba Contest, organizada polo Departamento de Inglés.

Adopta un libro

banner1imagen.png

Vente hoxe no 2º recreo pola MeGaBiblioteca e adopta un libro! Terás unha doce recompensa!

pd: e se levas un préstamo tamén!

Imaxe | adoptaunlibro.org

Charla ABAU 2018

VENRES 6 de ABRIL todos/as os/as alumnos/as de 2º Bacharelato deberán asistir a unha charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Augusto Otero, ás 12:45 horas en Usos Múltiples (duración: 5ª e 6ª horas), sobre “ABAU 2018: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

CONTIDOS da CHARLA

Alumn@s do MGB na Masterclass Europea de Física de Partículas

Os/as alumnos/as de 2º Bacharelato B do noso centro: Álex Pazos Moure,  Asiel Rodríguez González,  Pablo Miranda Canedo, Clara Iglesias Tesouro, Cesar Barruso Arias e Marcos Suárez Vázquez participarán o venres 6 de abril na MASTERCLASS EUROPEA de FÍSICA (“Física de Partículas coas mans”), organizada pola Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. É unha xornada na que profesores do Dpto.

Galicia, un paraíso xeolóxico

Mañá martes 20 de marzo, terá lugar unha charla do xeólogo Fran Canosa na AGASP (Academia Galega de Seguridade Pública), organizada polas bibliotecas escolares dos tres institutos estradenses.

Charla de Magaly Barreiro

DSC_0021.JPG

Hoxe martes 13 de marzo a profesora Magaly Barreiro falou sobre África ao noso alumnado de 1º ESO e 2º Bacharelato.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias con todos nós!

Día da muller traballadora 2018 na MeGaBiblioteca

Na conmemoración do día da Muller, presentamos a charla que mañá venres 9 nas 2 últimas horas impartirá Ramón Villaverde (o noso lector de inglés) sobre os feminicidios en Ciudad Juárez, e a charla de Tamara Prieto (vindeiro xoves 15 a 2ª h.) sobre a investigación científica que está a desenvolver. Nesta ligazón poderás ver a presentación elaborada polos 3 IES da Estrada.

Charla de Iván Olmos

IMG-20180306-WA0013.jpg

O pasado martes Iván Olmos Ferreiro falou co noso alumnado de 3º ESO sobre textos expositivos e debate. Iván é subcampión mundial de discursos 2017 e segundo mellor orador en @cmude2017.

Moitas grazas por visitarnos.

Literatura escrita por mulleres na MeGaBiblioteca

Captura de pantalla 2018-03-01 a las 12.12.58.png

Neste reivindicativo mes de marzo dende a MeGaBiblioteca queremos salientar a literatura escrita por mulleres, aínda que estas se agocharan en seudónimos masculinos. Neste díptico ofrecémosche algúns títulos, pero podes escoller o que ti queiras, sempre que fose escrito por unha muller.

Es un sol?

sol-500.png

O vernes 23 de febreiro no 2º recreo daremos un agasallo aos soles que atopamos. Se eres un dos recoñecidos pola MeGaBiblioteca terás un correo electrónico na túa conta do instituto. Se aínda non es un SOL ven preguntar cómo podes facer para conseguilo.

22 segundos con Marcos Ceive e Eva Mejuto

22 segundos.jpg

Mañá martes 20 de xaneiro, Eva Mejuto e Marcos Ceive Graña  tomarán café co grupo de "maiores" do Clube de lectura, para falar de "22 segundos", a novela que acabamos de ler. Logo, a 7ª hora, estarán cos alumnos de 3ESO na sala de Usos Múltiples.

Olimpiada Española de Física

O vindeiro vernes, 23 de febreiro @s alumn@s Pablo Miranda Canedo, Alex Pazos Moure, Asiel Rodríguez González e Ainhoa Vivel Couso de 2º Bacharelato B, dirixidos por Augusto Otero, participarán na  XXIX Olimpiada Española de Física na súa fase autonómica na Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. Moita sorte a tod@s!!!.

Para máis información preme aquí.

Charla de Carlos Mella

Carlos Mella.JPG

O alumnado de 4º de ESO asistiu o pasado martes 6 de febreiro a unha charla sobre Castelao impartida polo estradense Carlos Mella, presidente da Fundación Castelao.

Visita á ESAD

20180129_125356.jpg

O pasado luns 29 de xaneiro o alumnado de "Artes Escénicas e Danza", acompañad@s polo profesor Miguel Carbajal, visitaron a Escola Superior de Arte Dramática de Vigo onde fixeron un percorrido por distintas aulas. Grazas pola acolleita dispensada!

Visita a Meteogalicia

Meteogalicia.png-large.png

Hoxe venres 19 de xaneiro trece alumn@s de 2º de Bacharelato da asignatura de "Ciencias da Terra e do Medio Ambiente", acompañados pola súa profesora Loli Castro, visitaron as instalacións de Meteogalicia en Santiago. Moitas grazas pola atención recibida.

Máis información nesta ligazón.