Complementarias

Poesía necesaria como o pan de cada día

Mañá mércores 8 de marzo no 2º recreo, teremos unha nova sesión de "Poesía necesaria como o pan de cada día".

Vén co teu poema e se o les en voz alta gañarás o pan.

Na MeGaBilio!

El Cártel de Roma (Romae Societas)

Hoxe presentamos aos gañadores do concurso de disfraces do Entroido MGB:

"El Cártel de Roma (Romae Societas)", protagonizado por Adrián Gago (Adrianus) como Gustavo, e Sebastián Eiras (Sebastianus) como Pablo.

María Reimóndez no MGB

P21701925.JPG

O pasado venres 17 a escritora María Reimóndez compartiu co noso alumnado a súa actividade literaria, social e tamén o mundo da tradución.

Premios Odisea 2017

Hoxe no primeiro recreo tivo lugar a entrega de premios do concurso de Cultura Clásica Odisea 2017.

Os gañadores do MGB foron os equipos seguintes:

• 1º clasificado: RURSUS (Aldara Baliño e Ángela Vinseiro 1º BAC C)
  • 2º clasificado: EL CÁRTEL DE ROMA (Adrián Gago e Sebastián Eiras 2º BAC C)
  • 3º clasificado: ΕΝ ΤΩ ΣΥΜΠΟΣΙΟΝ (Iria Señoráns, Alba Carballeda 2º BAC C)

Aínda que finalmente ningún equipo puido pasar ao desempate temos que salientar o gran traballo realizado, xa que só resposta con máis dunha palabra (algo non permitido nas bases) nos privou de estar entre os mellores de Galicia.

Intentaremos facelo mellor a próxima edición.

Flag Football no MGB

IMG-20170215-WA0001.jpg

Durante os meses de febreiro e marzo o club "A Estrada Bestas" impartirá clases de fútbol americano, na súa modalidade de Flag Football, ao alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato durante as clases de Educación Física. Está resultando unha experiencia moi interesante.
Moitas grazas a tod@s aquel@s que o facedes posible.

Magosto

O vindeiro venres 11 de novembro de 12:25 a 14:25 celébrase un ano máis o Magosto no noso centro. Contaremos con música tradicional e degustación de castañas asadas.

Os carteis para esta actividade foron deseñados polas alumnas de 2º Bacharelato B da materia de Deseño María Brea Chao, Paula Fernández Miguens e Jennifer Mesejo Puga.

Agardamos pasalo moi ben e que o tempo nos acompañe!

Obradoiros

O pasado venres 21 de outubro foron presentados algúns dos obradoiros que serán desenvolvidos en centros educativos da Estrada. No MGB teremos un de "Resolución de conflictos e asertividade" en 1º de ESO e outro de "Prevención de condutas violentas" para 3º de ESO. Terán lugar nas horas de titoría e foron organizados polo departamento de Orientación en colaboración coa asociación Acrofam e o concello.

Máis información en La Voz de Galicia ou no Faro de Vigo.

Luns, 24 de outubro, Día da Biblioteca

Dia_de_la_Biblioetca_2016.jpg

O luns 24 de outubro é o día da biblioteca. Celebrarémolo no 2º recreo coa entrega dos diplomas que remitiu a Xunta de Galicia para os axudantes do curso pasado, diplomas que serán entregados pola directora do centro.

Servirase un chupito de chocolate en homenaxe a Roalh Dalh, autor lido polos nosos alumnos en varias linguas, xa que o 13 de setembro cumpríronse 100 anos do seu nacemento.

Se premes nesta ligazón poderás ler o texto do pregón escrito pola gañadora do premio nacional 2015 Ledicia Costas.

** Roald Dahl, nado en Llandaff, Cardiff, o 13 de setembro de 1916 e falecido en Oxford, o 23 de novembro de 1990, foi un novelista e autor de contos galés de ascendencia norueguesa, famoso como escritor para nenos e adultos. Entre os seus libros máis populares están Charlie e a fábrica de chocolate, Iago e o pexego xigante, Matilda, As bruxas e Muá, Muá.

"Maquinando" no MGB

DS30C8F1.jpg

Onte xoves 29 de setembro visitou o noso centro a compañía de teatro The Momento Impro para levar a cabo unha actividade de improvisación teatral co alumnado de 1º de bacharelato. Tedes máis información neste enlace. Moitas grazas polo bo momento que pasamos!

Campionato de Fútbol Sala

O mércores 22 de xuño disputáronse as dúas finais do Campionato de Fútbol Sala. Os resultados por categorías foron os seguintes:

- Categoría 1º-3º de ESO: Gañador o equipo "Los leones del Atlas".

- Categoría 4º-Bacharelato: Gañador o equipo "Bazaliños".

Parabéns!

Campionato de pimpón

Campiones Pimpón - 200px-2.jpg

Na final do Campionato de Pimpón disputada o mércores 22 de xuño resultou gañador Carlos Delgado Tejedor e en 2º lugar Pablo Diéguez Rebolo, alumnos de 2º de ESO. Parabéns!

Fotos do Acto de despedida de 2º de Bacharelato

Xa están dispoñibles as fotografías da Graduación de 2º de Bacharelato. Pódense consultar na nosa galería Flickr.

.

Visita do alumnado do CEIP Pérez Viondi

O vindeiro luns 20 de xuño ás 10:30 recibiremos a visita do alumnado do CEIP Pérez Viondi. Serán recibidos na Sala de Usos Múltiples do centro e, a continuación, realizarán un percorrido polas instalacións.

Fotos do obradoiro de música electrónica con obxectos cotiáns

O pasado martes 24 de maio o alumnado que cursa Tecnoloxía Industrial I e II participou na actividade "Obradoiro de música electrónica con obxectos cotiáns", organizada polo Departamento de Tecnoloxía e financiada pola ANPA do centro. Dito Obradoiro foi impartido polo enxeñeiro electrónico e músico Mateo Mena Calavia.
O obxectivo da actividade foi a construción de diversos dispositivos sonoros a través de cadanseu proxecto concreto. Para isto empregáronse materiais cotiáns xa que o obxectivo primordial foi o de estimular a creatividade, a concienciación ambiental e a aprendizaxe cooperativa, poñendo en xogo coñecementos concretos de tecnoloxía (electrónica, electricidade) e xerais de física, química e música.

Velaquí unha reportaxe gráfica de dito obradoiro:

Obradoiro de música electrónica con obxectos cotiáns

"Mesa de traballo informativa"

Hoxe venres 27 de maio, de 13:35 a 14:25, terá lugar na Sala de Usos Múltiples do centro unha "Mesa de traballo informativa" para o alumnado de 1º de Bacharelato. Falarase fundamentalmente das diversas perspectivas profesionais en diversas áreas de traballo.