Complementarias

Campionato de pimpón

Pimpon2.JPG

O pasado xoves 21 de xuño xogouse a final do Campionato de Pimpón. Resultou gañador o alumno de 4º ESO Carlos Delgado e 2º clasificado Pablo Diéguez do mesmo curso.

Charla de Marcos Rodríguez Pantoja

DSC_0030.jpg

Este mércores visitounos Marcos Rodríguez Pantoja (Entrelobos) e compartiu co noso alumnado a súa interesantísima experiencia vital de supervivencia e contacto coa natureza.

Podedes ver algunhas fotos na nosa galería Flickr e a noticia na seguinte ligazón.

Charla de David Otero

Charla.jpg

O pasado luns 14 de maio visitou o noso centro o escritor David Otero para falar sobre Mª Victoria Moreno ao noso alumnado de 4º ESO e de Literatura Galega do século XX de 2º Bacharelato.

Entrega de premios da II Mini Saga Contest

Hoxe, no 2º recreo, terá lugar na MeGaBiblio a entrega de premios da segunda edición da Mini-Saba Contest, organizada polo Departamento de Inglés.

Adopta un libro

banner1imagen.png

Vente hoxe no 2º recreo pola MeGaBiblioteca e adopta un libro! Terás unha doce recompensa!

pd: e se levas un préstamo tamén!

Imaxe | adoptaunlibro.org

Charla ABAU 2018

VENRES 6 de ABRIL todos/as os/as alumnos/as de 2º Bacharelato deberán asistir a unha charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Augusto Otero, ás 12:45 horas en Usos Múltiples (duración: 5ª e 6ª horas), sobre “ABAU 2018: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

CONTIDOS da CHARLA

Alumn@s do MGB na Masterclass Europea de Física de Partículas

Os/as alumnos/as de 2º Bacharelato B do noso centro: Álex Pazos Moure,  Asiel Rodríguez González,  Pablo Miranda Canedo, Clara Iglesias Tesouro, Cesar Barruso Arias e Marcos Suárez Vázquez participarán o venres 6 de abril na MASTERCLASS EUROPEA de FÍSICA (“Física de Partículas coas mans”), organizada pola Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. É unha xornada na que profesores do Dpto.

Galicia, un paraíso xeolóxico

Mañá martes 20 de marzo, terá lugar unha charla do xeólogo Fran Canosa na AGASP (Academia Galega de Seguridade Pública), organizada polas bibliotecas escolares dos tres institutos estradenses.

Charla de Magaly Barreiro

DSC_0021.JPG

Hoxe martes 13 de marzo a profesora Magaly Barreiro falou sobre África ao noso alumnado de 1º ESO e 2º Bacharelato.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias con todos nós!

Día da muller traballadora 2018 na MeGaBiblioteca

Na conmemoración do día da Muller, presentamos a charla que mañá venres 9 nas 2 últimas horas impartirá Ramón Villaverde (o noso lector de inglés) sobre os feminicidios en Ciudad Juárez, e a charla de Tamara Prieto (vindeiro xoves 15 a 2ª h.) sobre a investigación científica que está a desenvolver. Nesta ligazón poderás ver a presentación elaborada polos 3 IES da Estrada.

Charla de Iván Olmos

IMG-20180306-WA0013.jpg

O pasado martes Iván Olmos Ferreiro falou co noso alumnado de 3º ESO sobre textos expositivos e debate. Iván é subcampión mundial de discursos 2017 e segundo mellor orador en @cmude2017.

Moitas grazas por visitarnos.

Literatura escrita por mulleres na MeGaBiblioteca

Captura de pantalla 2018-03-01 a las 12.12.58.png

Neste reivindicativo mes de marzo dende a MeGaBiblioteca queremos salientar a literatura escrita por mulleres, aínda que estas se agocharan en seudónimos masculinos. Neste díptico ofrecémosche algúns títulos, pero podes escoller o que ti queiras, sempre que fose escrito por unha muller.

Es un sol?

sol-500.png

O vernes 23 de febreiro no 2º recreo daremos un agasallo aos soles que atopamos. Se eres un dos recoñecidos pola MeGaBiblioteca terás un correo electrónico na túa conta do instituto. Se aínda non es un SOL ven preguntar cómo podes facer para conseguilo.

22 segundos con Marcos Ceive e Eva Mejuto

22 segundos.jpg

Mañá martes 20 de xaneiro, Eva Mejuto e Marcos Ceive Graña  tomarán café co grupo de "maiores" do Clube de lectura, para falar de "22 segundos", a novela que acabamos de ler. Logo, a 7ª hora, estarán cos alumnos de 3ESO na sala de Usos Múltiples.