Complementarias

Charla sobre a Antártida

Deshielo-punto-de-no-retorno-Antartida-5.jpg

Hoxe mércores 21 de xuño o alumnado de 1º de ESO asistíu a unha charla sobre a Antártida da profesora Magaly Barreiro Ponte.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias viaxeiras con nós!

Charla "ABAU 2017: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS"

VENRES 21 de ABRIL todos/as os/as alumnos/as de 2º Bacharelato deberán asistir a unha charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Augusto Otero, ás 10:45 horas en Usos Múltiples (duración: 3ª e 4ª horas), sobre “ABAU 2017: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

Para máis información sobre os contidos a tratar, premer en ler máis.

Alumn@s do MGB na Masterclass Europea de Física de Partículas

Os/as alumnos/as de 2º Bacharelato do noso centro: Alejandro Abonjo BouzasDiego Cora CalvoAntía Paz Carracedo e Mateo Varela Miranda participarán o xoves 6 de abril na MASTERCLASS EUROPEA de FÍSICA (“Física de Partículas coas mans”), organizada pola Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. É unha xornada na que profesores do Dpto. de Física de Partículas da Facultade de Física da USC, en colaboración co CERN, tentarán achegar o mundo das partículas elementais a estudantes de último curso de Bacharelato.

Máis información nesta ligazón.

Poesía necesaria como o pan de cada día

Mañá mércores 8 de marzo no 2º recreo, teremos unha nova sesión de "Poesía necesaria como o pan de cada día".

Vén co teu poema e se o les en voz alta gañarás o pan.

Na MeGaBilio!

El Cártel de Roma (Romae Societas)

Hoxe presentamos aos gañadores do concurso de disfraces do Entroido MGB:

"El Cártel de Roma (Romae Societas)", protagonizado por Adrián Gago (Adrianus) como Gustavo, e Sebastián Eiras (Sebastianus) como Pablo.

María Reimóndez no MGB

P21701925.JPG

O pasado venres 17 a escritora María Reimóndez compartiu co noso alumnado a súa actividade literaria, social e tamén o mundo da tradución.

Premios Odisea 2017

Hoxe no primeiro recreo tivo lugar a entrega de premios do concurso de Cultura Clásica Odisea 2017.

Flag Football no MGB

IMG-20170215-WA0001.jpg

Durante os meses de febreiro e marzo o club "A Estrada Bestas" impartirá clases de fútbol americano, na súa modalidade de Flag Football, ao alumnado de 4º de ESO e 1º de Bacharelato durante as clases de Educación Física. Está resultando unha experiencia moi interesante.
Moitas grazas a tod@s aquel@s que o facedes posible.

Magosto

O vindeiro venres 11 de novembro de 12:25 a 14:25 celébrase un ano máis o Magosto no noso centro. Contaremos con música tradicional e degustación de castañas asadas.

Os carteis para esta actividade foron deseñados polas alumnas de 2º Bacharelato B da materia de Deseño María Brea Chao, Paula Fernández Miguens e Jennifer Mesejo Puga.

Agardamos pasalo moi ben e que o tempo nos acompañe!

Obradoiros

O pasado venres 21 de outubro foron presentados algúns dos obradoiros que serán desenvolvidos en centros educativos da Estrada. No MGB teremos un de "Resolución de conflictos e asertividade" en 1º de ESO e outro de "Prevención de condutas violentas" para 3º de ESO. Terán lugar nas horas de titoría e foron organizados polo departamento de Orientación en colaboración coa asociación Acrofam e o concello.

Máis información en La Voz de Galicia ou no Faro de Vigo.

Luns, 24 de outubro, Día da Biblioteca

Dia_de_la_Biblioetca_2016.jpg

O luns 24 de outubro é o día da biblioteca. Celebrarémolo no 2º recreo coa entrega dos diplomas que remitiu a Xunta de Galicia para os axudantes do curso pasado, diplomas que serán entregados pola directora do centro.

Servirase un chupito de chocolate en homenaxe a Roalh Dalh, autor lido polos nosos alumnos en varias linguas, xa que o 13 de setembro cumpríronse 100 anos do seu nacemento.

Se premes nesta ligazón poderás ler o texto do pregón escrito pola gañadora do premio nacional 2015 Ledicia Costas.

** Roald Dahl, nado en Llandaff, Cardiff, o 13 de setembro de 1916 e falecido en Oxford, o 23 de novembro de 1990, foi un novelista e autor de contos galés de ascendencia norueguesa, famoso como escritor para nenos e adultos. Entre os seus libros máis populares están Charlie e a fábrica de chocolate, Iago e o pexego xigante, Matilda, As bruxas e Muá, Muá.

"Maquinando" no MGB

DS30C8F1.jpg

Onte xoves 29 de setembro visitou o noso centro a compañía de teatro The Momento Impro para levar a cabo unha actividade de improvisación teatral co alumnado de 1º de bacharelato. Tedes máis información neste enlace. Moitas grazas polo bo momento que pasamos!

Campionato de Fútbol Sala

O mércores 22 de xuño disputáronse as dúas finais do Campionato de Fútbol Sala. Os resultados por categorías foron os seguintes:

- Categoría 1º-3º de ESO: Gañador o equipo "Los leones del Atlas".

- Categoría 4º-Bacharelato: Gañador o equipo "Bazaliños".

Parabéns!

Campionato de pimpón

Campiones Pimpón - 200px-2.jpg

Na final do Campionato de Pimpón disputada o mércores 22 de xuño resultou gañador Carlos Delgado Tejedor e en 2º lugar Pablo Diéguez Rebolo, alumnos de 2º de ESO. Parabéns!

Fotos do Acto de despedida de 2º de Bacharelato

Xa están dispoñibles as fotografías da Graduación de 2º de Bacharelato. Pódense consultar na nosa galería Flickr.

.