Complementarias

Es un sol?

sol-500.png

O vernes 23 de febreiro no 2º recreo daremos un agasallo aos soles que atopamos. Se eres un dos recoñecidos pola MeGaBiblioteca terás un correo electrónico na túa conta do instituto. Se aínda non es un SOL ven preguntar cómo podes facer para conseguilo.

22 segundos con Marcos Ceive e Eva Mejuto

22 segundos.jpg

Mañá martes 20 de xaneiro, Eva Mejuto e Marcos Ceive Graña  tomarán café co grupo de "maiores" do Clube de lectura, para falar de "22 segundos", a novela que acabamos de ler. Logo, a 7ª hora, estarán cos alumnos de 3ESO na sala de Usos Múltiples.

Olimpiada Española de Física

O vindeiro vernes, 23 de febreiro @s alumn@s Pablo Miranda Canedo, Alex Pazos Moure, Asiel Rodríguez González e Ainhoa Vivel Couso de 2º Bacharelato B, dirixidos por Augusto Otero, participarán na  XXIX Olimpiada Española de Física na súa fase autonómica na Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. Moita sorte a tod@s!!!.

Para máis información preme aquí.

Charla de Carlos Mella

Carlos Mella.JPG

O alumnado de 4º de ESO asistiu o pasado martes 6 de febreiro a unha charla sobre Castelao impartida polo estradense Carlos Mella, presidente da Fundación Castelao.

Visita á ESAD

20180129_125356.jpg

O pasado luns 29 de xaneiro o alumnado de "Artes Escénicas e Danza", acompañad@s polo profesor Miguel Carbajal, visitaron a Escola Superior de Arte Dramática de Vigo onde fixeron un percorrido por distintas aulas. Grazas pola acolleita dispensada!

Visita a Meteogalicia

Meteogalicia.png-large.png

Hoxe venres 19 de xaneiro trece alumn@s de 2º de Bacharelato da asignatura de "Ciencias da Terra e do Medio Ambiente", acompañados pola súa profesora Loli Castro, visitaron as instalacións de Meteogalicia en Santiago. Moitas grazas pola atención recibida.

Máis información nesta ligazón.

3º e 4º de ESO de foliada

IMG-20171221-WA0002.jpg

O pasado xoves 21 de decembro, para festexar o remate do trimestre, o noso alumnado de 3º e 4º de ESO participou nunha foliada xunto cos outros institutos da Estrada no Pavillón Coto Ferreiro. Foi unha actividade organizada polo concello como punto final ás clases de baile tradicional que se impartiron neste trimestre nas clases de Educación Física.

Moitas grazas aos organizadores e aos alumn@s e profesor@s participantes!

Actividades do día 21 de decembro

O 21 de decembro, último día de clase antes das vacacións, teremos unha serie de actividades festivas:

+ 3º e 4º ESO: entre as 13:00 e as 14:00 horas aproximadamente asistirán a unha foliada organizada polo Concello no Pavillón Manuel Coto Ferreiro.

+ O resto dos cursos a 6ª hora participarán no campionato de Pimpón que se celebrará no patio do instittuto.

Día contra a violencia de xénero 2017

No MGB conmemoramos o Día Contra a Violencia de Xénero con varias actividades. Unhas foron organizadas conxuntamente entre as bibliotecas dos tres IES (unha concentración silenciosa e unha charla) e no instituto disfrutamos dun espectáculo dirixido por María Varela cos alumnos de 4º de ESO e 2º de BAC.

Cross Escolar

O pasado mércores 22 de novembro tivo lugar o Cross Escolar na Estrada. O noso alumnado acadou excelentes resultados:

- Infantil masculino: 2º posto para Daniel Míguez Vidal de 1º ESO C.

- Infantil feminino: 1º posto para Laura Carracedo Flores de 1º ESO A e 2º para Sonia Rivadulla Blanco de 1º ESO C.

Magosto 2017

castañas.jpg

Hoxe a partir das 12:25 celebramos no noso centro o Magosto. Ademais da degustación de castañas, teremos música popular e xogos. O alumnado de 4º ESO elaborará e venderá doces para recaudar cartos para a súa excursión.

Agardamos pasalo moi ben e que o tempo nos acompañe!

O alumnado de 3º ESO no teatro

Cartel II.jpg

O pasado venres 29 de setembro sesenta e cinco alumnos de 3º ESO, acompañados por catro profesoras, acudiron ao Teatro Principal da Estrada para asistir á representación teatral da obra "Na butaca (fantasía nº 3 en Dor Maior)"Trátase dunha obra benéfica organizada co motivo do Día Mundial do Alzheimer e realizada pola Asociación Galega para axuda dos enfermos con demencia tipo Alzheimer de Santiago de Compostela (AGADEA)

Charla sobre a Antártida

Deshielo-punto-de-no-retorno-Antartida-5.jpg

Hoxe mércores 21 de xuño o alumnado de 1º de ESO asistíu a unha charla sobre a Antártida da profesora Magaly Barreiro Ponte.

Moitas grazas por compartir as túas experiencias viaxeiras con nós!

Charla "ABAU 2017: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS"

VENRES 21 de ABRIL todos/as os/as alumnos/as de 2º Bacharelato deberán asistir a unha charla organizada polo Departamento de Orientación e impartida por Augusto Otero, ás 10:45 horas en Usos Múltiples (duración: 3ª e 4ª horas), sobre “ABAU 2017: NORMATIVA E ASPECTOS PRÁCTICOS”.

Para máis información sobre os contidos a tratar, premer en ler máis.

Alumn@s do MGB na Masterclass Europea de Física de Partículas

Os/as alumnos/as de 2º Bacharelato do noso centro: Alejandro Abonjo BouzasDiego Cora CalvoAntía Paz Carracedo e Mateo Varela Miranda participarán o xoves 6 de abril na MASTERCLASS EUROPEA de FÍSICA (“Física de Partículas coas mans”), organizada pola Facultade de Física da Universidade de Santiago de Compostela. É unha xornada na que profesores do Dpto. de Física de Partículas da Facultade de Física da USC, en colaboración co CERN, tentarán achegar o mundo das partículas elementais a estudantes de último curso de Bacharelato.

Máis información nesta ligazón.