Biblioteca MGB

Novembro, mes da ciencia en galego!

En novembro, mes da ciencia en galego, queremos visibilizar o traballo realizado nas aulas de Bioloxía e Xeoloxía de 1º de ESO e de Cultura Científica de 4º de ESO baixo a coordinación das profesoras Tania López González e Montserrat  Freire Baños.
   >>> Ven no primeiro recreo, á biblioteca, onde o alumnado exporá o seu traballo sobre un/unha científico/a. Consulta na imaxe, porque cada día é un investigador/a diferente. Paga a pena escoitalos!
   Rogamos o maior silencio posible neste recreo.

Conmemoración do día de Neira Vilas

O xoves 3 de novembro, no primeiro recreo, celebramos o día de Neira Vilas coa identificación da oliveira que o escritor prantou ao visitar o noso centro en 2010.

Acompañaranos Fernando Redondo, presidente da Fundación Xosé Neira Vilas.

24 de outubro, día das Bibliotecas.

Hoxe celebramos o Día da biblioteca escolar coa visita do escritor Xosé Luna Sanmartín, que compartirá con nós a xornada. No segundo recreo falaranos sobre a súa experiencia coa literatura e entregará os diplomas aos axudantes da biblioteca do curso pasado en presencia do alumnado de 1º de ESO.

24 de outubro, día das Bibliotecas.

Hora de ler, arrancando un novo curso

Nesta derradeira semana de Setembro comezou Hora de Ler. Nas aulas da ESO, alumnos e profesores disfrutarán dos primeiros vinte minutos de lectura silenciosa. Podes ler o que traias da casa ou escoller da caixa que tes na túa aula.

Recorda que a próxima semana terás outros 20 minutos. Consulta o calendario, porque sempre cambia.

Cuestionario da MeGaBiblioteca

O Equipo da MeGaBiblioteca convida a todo o alumnado do centro a cubrir a seguinte enquisa sobre o coñecemento, uso e expectativas da Biblioteca.

Para acceder ao cuestionario facede click na seguinte imaxe:

Moitas grazas pola vosa colaboración!!

Exposición de traballos na Biblioteca

A partir de hoxe martes 31 de xaneiro teremos exposta na biblioteca do centro unha mostra de traballos de vocabulario de inglés feitos polos nosos alumnos de 2º de ESO baixo a supervisión da profesora Mª Angel Carballo.

IMG_20170131_135010728.jpg