Dep. Música

CURSO AUTOR TÍTULO EDITORIAL ANO I.S.B.N. LINGUA
Non hai libros de texto

Colaboración coa E.I. Elfos

Co gallo da celebración do Día Internacional do Libro o alumnado de Coro de 1º de Bach acompañou á comunidade educativa da gardería estradense en todas as súas actividades, aportando contacontos e cancións varias.
A xornada contou ademais coa participación de Teresa Filloy e David Otero, que coma nós foron agasallados, entre outras cousas, con doces, chocolate e un fermoso marcapáxinas elaborado a partir da impresión dos pés dos bebés: "LER DEIXA PEGADA". Unha xornada chea de agarimo, tenrura e ledicia. Moitas grazas á directora de Elfos por ternos convidado a participar nesta enriquecedora experiencia.

Pódense ver as fotos na nosa galería.

Curtametraxe feita polo noso alumnado na materia de Proxecto Competencial

Móstrase neste vídeo a proposta artística elaborada por un alumno de cuarto da ESO do noso centro, Iago Durán, dentro da campaña sobre contaminación acústica levada a cabo na materia de proxecto competencial.

Baile de Nadal

O xoves 21 de decembro, último día de clase antes das vacacións de Nadal, celebrouse unha pequena festa no centro con música e bailes. Nesta ligazón pódense atopar algunhas fotos e vídeo do evento.

Clip musical do alumnado de artes escénicas de 4ºESO

Os alumnos e alumnas de Artes Ecénicas de 4º da ESO amósannos un pequeno clip musical cantado por eles mesmos.
Autores: Shawn Mendes y Camila Cabello
Voces do videoclip: Ariadna Puente e Guillermo Valladares
Participantes: Guillermo Valladares, Olalla Valladares, Ariadna Puente y Marcela Torrado

Día contra a Violencia de Xénero

O venres 25 de novembro conmemoramos no centro o Día contra a Violencia de Xénero. Nesta ligazón pódense ver fotos das actividades realizadas polo alumnado de Música de 4⁰ ESO coordinado pola profesora María Varela.

Outras actividades do Día contra a Violencia de Xénero

O pasado 25 de novembro o alumnado de Música de 2º Bacharelato relizou unha actuación para os seus compañeiros de 2º ESO e 1º Bacharelato. Este é o vídeo do evento subido ao noso canal de Youtube:

Vídeo de Carlota Torrado - alumna de Artes Escénicas

Vídeo elaborado por Carlota Torrado, alumna de Artes Escénicas, con motivo do 8 de marzo.

Belén Troitiño Dono seleccionada como alumna activa da Orquestra Xove da Sinfónica de Galicia

Parabéns a Belén Troitiño Dono que fai uns días ven de acadar unha praza, como clarinetista, de alumna activa da Orquestra Xove da Sinfónica de Galicia.

Nos próximos anos tocará o clarinete na Orquestra Xove da Sinfónica de Galicia e recibirá formación dos profesionais que forman parte da Orquestra Sinfónica de Galicia.

caf6d36b-95a8-4d7d-b5df-8f13df5cd539.jpeg

Visita a Porto organizada polo departamento de Música

O pasado fin de semana alumnado de Música do noso centro visitou a cidade de Porto acompañado polas profesoras María Varela e Esther Sánchez para participar en diferentes actividades na Casa da Música.

Álbum do concerto do alumnado de Música de Bacharelato o pasado 21 de decembro

Xa podedes ver na nosa galería Flickr as imaxes do concerto-audición que o pasado 21 de decembro ofreceu o alumnado de Música de Bacharelato. As fotografías son de Míriam Núñez e Marcos Puente.

Concerto no MGB

Mañá venres 21 de decembro alumnado de Música de Bacharelato ofrecerá un concerto-audición a partir das 13:00 horas na Sala de Usos Múltiples do centro. Contamos coa colaboración do alumnado de Deseño de 2º de Bacharelato que realizou a escenografía.

DSC_0461.JPG

Visita á ESAD

O pasado luns 29 de xaneiro o alumnado de "Artes Escénicas e Danza", acompañad@s polo profesor Miguel Carbajal, visitaron a Escola Superior de Arte Dramática de Vigo onde fixeron un percorrido por distintas aulas. Grazas pola acolleita dispensada!

20180129_125356.jpg

Viaxe cultural á cidade de Porto

Os vindeiros días 18 e 19 de novembro alumnado de 1º de Bacharelato viaxará á cidade de Porto (Portugal) para participar nunha actividade organizada polo departamento de Música. Visitarán o Musseu Serralves e participarán no taller creativo "Imaxinario de Sons" e no curso "Músico por un día" na Casa da Música. Estarán acompañad@s polas profesoras María Varela e Esther Sánchez.

novo_museu_204375796350edaa988a528.jpg