Novos triunfos deportivos das nosas alumnas

DSC_0006.JPG

As nosas alumnas de 3º e 4º da ESO veñen de participar co Club Acuático Umia no Campionato de España de Salvamento e Socorrismo disputado en Torrevieja. Marta Troitiño Cora gañou o bronce en 100 metros de remolque de maniquí con aletas e Ainoa Carracedo Flores a mesma clasificación en relevo de corda. Máis información nesta ligazón.

Ainhoa Pereiras gañadora do concurso Can Valentín

A nosa alumna Ainhoa Pereiras Mosquera de 2º ESO B vén de gañar o primeiro premio da categoría C (alumnado de ESO) do II Concurso de cartas de amor convocado por Radio Estrada.

En hora boa!

Novo triunfo de Mehdi Nabaoui

Mehdi.jpg

O pasado domingo o noso alumno de 2º ESO B Mehdi Nabaoui clasificouse no primeiro posto da categoría sub-18 do Campionato de España de Campo a Través por Clubes disputado en Xixón.

Grupos gañadores de Odisea 2018 MGB

odiseamgb_2018-500bis.jpg
Na Odisea do MGB de este ano 2018, os grupos gañadores, e que hoxe recibiron os seus premios na MeGaBiblioteca, foron:
  1. ΣΕΛΗΝΗ (María Rozados, Adela Sánchez, Carlota Campos) 1ºBAC B
  2. STVLTVS QUI ID LEGIT, (Adrían Rodríguez, Pablo Fernánez, Nicolás Puente), 2ºBAC C
  3. RVRSVS RVRSVS, (Ángela Vinseiro, Aldara Baliño), 2ºBAC C

Premios MGB Odisea 2018 no 2º Recreo

odisea_2018_blogs.png

Mañá venres no 2º recreo, na Biblioteca do centro,  faremos entrega dos premios MGB aos 3 primeiros clasificados na Odisea 2018 .

Ven e dálles un merecido aplauso!

Premio para Teresa Iglesias

Premio Teresa.jpg

A profesora Teresa Iglesias Yugat acaba de gañar o primeiro premio de poesía  na categoría de adultos no "XI Certame Literario TERRAS DE CHAMOSO" pola obra "Pensarte".

Parabéns de parte de toda a comunidade educativa do IES Manuel García Barros!

XIV Concurso de poesía ANOMAR

Anomar.jpg

Ainhoa Pereiras, de 2º ESO e a profesora Marisa Otero veñen de facerse co premio de poesía ANOMAR deste ano nas categorías 13-17 anos, e + de 18. Neste certame participan alumnos de todos os institutos de Galicia, e membros do noso centro teñen recibido este galardón en diversas ocasións.

Campionato de Bádminton

Badm 2.jpg

Esta mañá foron disputadas as distintas finais do Campionato de Bádminton cos seguintes resultados:

1ª premio: Pablo Loureiro Reboredo (2º ESO B).

2º premio: Lois Rodríguez Moimenta (2º ESO B).

3º premio: Anxo Paz Carracedo (2º ESO C).

4º premio: José Comerón Lado (2º ESO A).

En hora boa!

Premios Aspamite

Aspamite7.jpg

O pasado sábado 17 de xuño foron entregados os premios do XIV Concurso de Contos Aspamite. Dous alumn@s do noso centro estaban entre @s premiad@s na categoría de Educación Secundaria: Ainhoa Pereiras Mosquera de 1º ESO C obtivo o terceiro premio e Marcos Couceiro Aller de 3º ESO A o segundo premio.

Parabéns aos premiad@s!

Máis información nesta ligazón.

Gañadores nos concursos de relatos e carteis

Vari@s alumn@s do MGB foron premiad@s nos concursos de relatos curtos e carteis convocados polo Centro de Información á Muller do concello e pola asociación Acrofam no marco das charlas de prevención de violencia de xénero realizadas en distintos centros educativos da Estrada. Os premiados son os seguintes:

- Relato curto (categoría feminina):

1º premio: Marta Troitiño Cora de 2º ESO C.

2º premio: Carla Rey Brey de 2º ESO B.

- Relato curto (categoría masculina):

2º premio: Eloy Mosteiro de 2º ESO C.

3º premio: Jonathan Ameijeiras de 2º PMAR.

- Concurso de carteis (categoría de grupo):

1º premio: Sara Brea, David Barbeito, Jorge Barbeito e Elías Brea de 2º ESO A.

Parabéns para tod@s!

Teresa Iglesias gañadora do María Mariño de poesía

A profesora Teresa Iglesias Yugat acaba de gañar o primeiro premio de poesía María Mariño convocado pola asociación Teenses pola Igualdade. A obra premiada é "Nos arrabales do tempo".

Sandra Ferreiro recibe o 2º premio de narrativa Minerva

Sandra e Yolanda_0.png

O pasado xoves día 30 de marzo a nosa alumna de 1º de Bacharelato Sandra Ferreiro García recibiu o 2º premio de narrativa Minerva outorgado polo Colexio Manuel Peleteiro de Santiago.

Parabéns!

Mási información na seguinte ligazón.

Premios Minerva

Premio Minerva.jpg

A nosa alumna Sandra Ferreiro García de 1º Bac. C acaba de gañar o segundo premio de narración na XLV Edición dos Premios Minerva convocados polo Colexio Manuel Peleteiro. Parabéns!

Medallas de ouro e bronce no Campionato Galego Cadete de pista cuberta

mehdi.jpg

Os nosos alumnos de 1º de ESO Mehdi Nabaoui e Amine Bensoultana acaban de gañar as medallas de ouro e bronce nos 3.000 metros do Campionato Autonómico de Pista Cuberta. Máis información nesta ligazón.

Moitas felicidades!

Un novo éxito para El Mehdi El Nabaoui

nabaoui-lidera.jpg

Unha vez máis o noso alumno El Mahdi El Nabaoui de 1º de ESO vén de acadar un éxito deportivo: batir o récord autonómico nos 3.000 metros cadete de pista cuberta. Foi o pasado fin de semana no Torneo Norte de Portugal na cidade de Braga.