Premios Minerva

Premio Minerva.jpg

A nosa alumna Sandra Ferreiro García de 1º Bac. C acaba de gañar o segundo premio de narración na XLV Edición dos Premios Minerva convocados polo Colexio Manuel Peleteiro. Parabéns!

Medallas de ouro e bronce no Campionato Galego Cadete de pista cuberta

mehdi.jpg

Os nosos alumnos de 1º de ESO Mehdi Nabaoui e Amine Bensoultana acaban de gañar as medallas de ouro e bronce nos 3.000 metros do Campionato Autonómico de Pista Cuberta. Máis información nesta ligazón.

Moitas felicidades!

Un novo éxito para El Mehdi El Nabaoui

nabaoui-lidera.jpg

Unha vez máis o noso alumno El Mahdi El Nabaoui de 1º de ESO vén de acadar un éxito deportivo: batir o récord autonómico nos 3.000 metros cadete de pista cuberta. Foi o pasado fin de semana no Torneo Norte de Portugal na cidade de Braga.

Parabéns!

Concurso de relatos de ADEGA

A nosa alumna María Rozados Balboa de 4º ESO C resultou gañadora do 1º Premio Xuvenil do Concurso de Relatos de ADEGA coa súa obra "Quen son eu".

Como finalistas temos a Ainhoa Pereiras Mosquera (1º ESO C) con "O noso tesouro" e a Sandra Ferreiro García (1º BAC. C) con "Tan belo...Tan fráxil...".

En hora boa ás tres!

Premio de poesía

Teresa I.JPG

O pasado 20 de decembro a profesora Teresa Iglesias recibíu unha Mención de Honra no Premio de Poesía do XXI Certame Manuel Oreste Rodríguez López no concello de Paradela (Lugo).

Parabéns!

Finalistas no concurso de poesía ANOMAR

A nosa alumna Ainhoa Pereiras Mosquera de 1º ESO C e a profesora Teresa Iglesias foron finalistas no concurso de poesía ANOMAR.

Parabéns ás dúas!

A profesora Teresa Iglesias no certame "Cores con palabras"

IMG-20161201-WA0000.png

A profesora Teresa Iglesias Yugat resultou gañadora do certame "Cores con palabras" na categoría de poesía polo seu traballo "Rapsodia dun fado". Trátase dun premio convocado pola Asociación Galega das Artes, coa colaboración do concello da Estrada e da Consellería de Cultura. Parabéns!

Campionato de pimpón

Campiones Pimpón - 200px-2.jpg

Na final do Campionato de Pimpón disputada o mércores 22 de xuño resultou gañador Carlos Delgado Tejedor e en 2º lugar Pablo Diéguez Rebolo, alumnos de 2º de ESO. Parabéns!

Probas dos Premios Extraordinarios de Bacharelato

O vindeiro martes 12 de xullo no IES Sánchez Cantón de Pontevedra terán lugar as probas para a obtención dos Premios Extraordinarios de Bacharelato. As alumnas do IES MGB que acudirán son Paula Durán Ferrero, Andrea Durán Liñares e Cristina González Barreira.

Moita sorte ás tres!

Acto de recoñecemento aos mellores estudantes

O pasado xoves 30 de xuño tivo lugar no Palacio de Congresos e Exposicións de Galicia en Santiago un Acto de Recoñecemento aos mellores estudantes de Centros de Ensino Medio de Galicia. Foi organizado dende o programa "A Ponte entre o Ensino Medio e a USC" para aqueles que acadaron unha media de 9 entre o bacharelato e a fase xeral das probas de acceso á Universidade.

Do noso centro foi recoñecida a alumna Laura López Rey.

Parabéns Laura!

I Concurso ce Cartel Creativo "Moito AMOR pode chegar a ser..."

O pasado luns 13 de xuño, nas instalacións de Vithas Salud Fisium da Estrada, foron entregados os premios do I Concurso de Cartel Creativo "Moito AMOR pode chegar a ser...". Este concurso foi organizado polo Centro de Información á Muller (CIM) do concello, no marco do Obradoiro "Previndo a Violencia de Xénero e Compartindo a Vida en Igualdade" no que participou o alumnado de 2º de ESO.

Varias alumnas do noso centro resultaron gañadoras nas dúas categorías:

- Categoría individual:

1º Premio: Ana Gestoso Froján (2º ESO C).

2º Premio: Ángela Cabalar Prieto (2º ESO C).

- Categoría grupal:

2º Premio: Nerea Iglesias Cascallar, Marta López Gago e Cristina Ochoa Sánchez (2º ESO C).

Parabéns ás premiadas!

Atletas estradenses

thumb.jpeg

Vari@s alumn@s do noso centro acadaron diferentes medallas en distintas disciplinas ximnásticas.

Parabéns a tod@s!

Máis información no seguinte enlace.

I Concurso de relatos "Tola/tolo de amor"

Onte, na Sala de Exposicións de ABANCA, foron entregados os premios do I Concurso de relatos "Tola/tolo de amor". Foi organizado polo Centro de Información á Muller (CIM) do concello da Estrada, no marco do Obradoiro "Previndo a Violencia de Xénero e Compartindo a Vida en Igualdade" no que participou o alumnado de 2º de ESO. Tres alumnos do noso centro resultaron gañadores na categoría masculina:

- 1º premio: José M. Rey Llobet (2º ESO B).

- 2º premio: Pablo Diéguez Rebolo (2º ESO A).

- 3º premio: Daniel Parada Figueiras (2º ESO A).

Máis información neste enlace.

Parabéns aos premiados!

Concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada"

Rosalia 6.jpeg

O pasado xoves 2 de xuño, na Biblioteca do IES Antón Losada Diéguez, tivo lugar a entrega de premios do concurso de fotografía "Rosalía en A Estrada". Neste acto participaron, ademais das rapazas premiadas, @s director@s dos IES estradenses que convovaban o evento. A nosa alumna María Rozados Balboa de 3ºC resultou gañadora na categoría de 2º ciclo de ESO.

Parabéns a todas as gañadoras!

Premiad@s no concurso "Serán das Letras"

A Asociación Cultural San Campio de S. Miguel de Sarandón (Vedra) convocou o concurso "Serán das Letras" no que varios membros da nosa comunidade educativa resultaron premiad@s:

- Na categoría 10-12 anos obtivo un premio compartido Hugo Iglesias González, de 1º ESO C, con "O mellor día da miña vida".

- Na de 13-17 anos resultou gañadora Ainhoa Vivel Couso de 4º ESO A con "Tan azul coma o mar só é o galego".

- Finalmente, na categoría de adultos, Marisa Otero con "Dicere".

Moitísimas felicidades a tod@s!