Mellores alumnas ABAU 2019

O pasado xoves 4 de xullo tivo lugar o acto de recoñecemento que a Universidade de Santiago de Compostela fai ao Mellor Alumnado das probas ABAU 2019. No noso centro foron seis alumnas as que obtiveron este recoñecemento:Alexandra Gambino Bouzada, María González Blanco, María Rozados Balboa, Patricia Riveira Magán, Paula Tejo Pereira e Uxía Silva Simoes.

Parabéns!

Podes ver o vídeo da entrega de diplomas na seguinte ligazón (minuto 47).

Premios Aspamite para as alumnas Ainhoa Pereiras e Saleta Lueiro

As nosas alumnas, Ainhoa Pereiras e Saleta Lueiro, veñen de gañar respectivamente  o primeiro e o terceiro premio do XVI concurso de contos Somos capaces organizados pola asociación ASPAMITE. Ambas premiadas aceptaron compartir con nós os relatos. Parabéns.

Primeiro premio. Ainhoa.

Terceiro premio. Saleta.

No enlace podes ver a noticia na prensa.

Primeiro premio de poesía do concurso da Fundación Rosalía Castro para a nosa alumna Ainhoa Pereiras

A alumna de 3º da ESO Ainhoa Pereiras recibiu o sábado, no auditorio da Casa-Museo de Padrón, o primeiro premio de poesía do concurso que cada ano convoca a Fundación Rosalía Castro. Parabéns polo galardón.

Noticia na prensa.

A compañeira Teresa Iglesias Yugat gaña o Premio relato Curto convocado pola FANPA

Co relato "Horizante con neboeiro", unha reflexión sobre o rural vaciado, Teresa Iglesias vén de gañar o 1º Premio Relato Curto categoría adultos convocado pola FANPA. Parabéns.

Campionato de pimpón

Pimpon2.JPG

O pasado xoves 21 de xuño xogouse a final do Campionato de Pimpón. Resultou gañador o alumno de 4º ESO Carlos Delgado e 2º clasificado Pablo Diéguez do mesmo curso.

XXXIX Certame Terra Cha

Varios alumnos de 1º de ESO resultaron premiados en distintas modalidades no XXXIX Certame Terra Cha. Os premios entregaránse o día 5 de agosto, ás 6 da tarde, durante o Festival de Pardiñas. Os premios, que outorga a Asociación Xermolos, foron para:

- Poesía: Carlota Torrado, Paula Rodríguez e Pablo Sanmartín.

Premios Aspamite

IMG-20180616-WA0006.jpg

O pasado sábado a asociación Aspamite entregou os seus premios do XV Concurso de Contos "Somos capaces", resultando gañadoras do 1º e 3º premio de Educación Secundaria as nosas alumnas de 2º ESO Julia García Madriñán (1ª premio) e Lorena Cabezas Barreiro (3º premio).

Moitas felicidades ás dúas!

Premio para Ainhoa Pereiras

Ainhoa111_0.jpg

A nosa alumna de 2º ESO B Ainhoa Pereiras Mosquera vén de gañar o primeiro accésit do IV Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro convocado polo Corte Inglés coa súa obra "Quen sabe?".

Premio para Carlota Torrado

ganadores_certame_poesia_2018.jpg

O pasado 17 de maio a nosa alumna Carlota Torrado, de 1 B ESO resultou premiada cun accesit no XII Certame de Poesía Francisco Añón. O certame é un dos máis prestixiosos premios de poesía galega e é a primeira vez que o noso Centro acada un premio neste concurso. Parabéns, Carlota.

"Fe ou Ciencia"

fotografia.jpeg

A curtametraxe "Fe ou Ciencia" vén de proclamarse finalista no Certame Internacional de Cinema de Valencia, na sección Cinema Jove.

O traballo foi realizado por catro alumn@s do bacharelato artístico (Andrea González, Jacqueline Reimúndez, Marcos Puente e Míriam Núñez) coordinados polo profesor Miguel Carbajal.

Viaxarán a Valencia do 26 ao 28 de xuño para participar na final.

Novos triunfos deportivos das nosas alumnas

DSC_0006.JPG

As nosas alumnas de 3º e 4º da ESO veñen de participar co Club Acuático Umia no Campionato de España de Salvamento e Socorrismo disputado en Torrevieja. Marta Troitiño Cora gañou o bronce en 100 metros de remolque de maniquí con aletas e Ainoa Carracedo Flores a mesma clasificación en relevo de corda. Máis información nesta ligazón.

Ainhoa Pereiras gañadora do concurso Can Valentín

A nosa alumna Ainhoa Pereiras Mosquera de 2º ESO B vén de gañar o primeiro premio da categoría C (alumnado de ESO) do II Concurso de cartas de amor convocado por Radio Estrada.

En hora boa!

Novo triunfo de Mehdi Nabaoui

Mehdi.jpg

O pasado domingo o noso alumno de 2º ESO B Mehdi Nabaoui clasificouse no primeiro posto da categoría sub-18 do Campionato de España de Campo a Través por Clubes disputado en Xixón.

Parabéns!

Máis información nesta ligazón.

Grupos gañadores de Odisea 2018 MGB

odiseamgb_2018-500bis.jpg
Na Odisea do MGB de este ano 2018, os grupos gañadores, e que hoxe recibiron os seus premios na MeGaBiblioteca, foron:
  1. ΣΕΛΗΝΗ (María Rozados, Adela Sánchez, Carlota Campos) 1ºBAC B
  2. STVLTVS QUI ID LEGIT, (Adrían Rodríguez, Pablo Fernánez, Nicolás Puente), 2ºBAC C
  3. RVRSVS RVRSVS, (Ángela Vinseiro, Aldara Baliño), 2ºBAC C

Premios MGB Odisea 2018 no 2º Recreo

odisea_2018_blogs.png

Mañá venres no 2º recreo, na Biblioteca do centro,  faremos entrega dos premios MGB aos 3 primeiros clasificados na Odisea 2018 .

Ven e dálles un merecido aplauso!