Calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional Convocatoria 2019

Xa está publicado o calendario de probas para o acceso aos ciclos medios e superiores da FP.

Convocatoria 2019.

DESCARGAR DOCUMENTO PDF CON TODA A INFORMACIÓN AQUÍ

ERASMUS + MOBILIDADES PARA O ALUMNADO DOS CICLOS SUPERIORES

Podes acceder a toda a info da convocatoria de Mobilidades para o alumnado de C.S. proxecto:KA103 PraxEuropa2018-2020 AQUÍ

CALENDARIO DE EXAMES BACHARELATO SEMIPRESENCIAL 1ª AVALIACIÓN

XA ESTÁ PUBLICADO O CALENDARIO DA 1ª AVALIACIÓN DE 1º E 2º BACHARELATO SEMIPRESENCIAL.

PODE CONSULTARSE E DESCARGARSE NO SEGUINTE ENLACE:

DESCARGA CALENDARIO PDF

O MAGOSTO CELEBRARASE O MARTES 13 POLA TARDE

O MAGOSTO, QUE ESTÁ ORGANIZADO POLO ALUMNADO DE 4º ESO TERÁ LUGAR NAS HORAS DE TARDE DO MARTES 13 DE NOVEMBRO. DARÁ COMEZO ÁS 16:30 E FINALIZARÁ ÁS 18:10.

ESTÁ CONVIDADO O ALUMNADO E PROFESORADO DO CENTRO

SÚSPENDESE O MAGOSTO

POR CAUSA DAS PREDICIÓNS METEREOLÓXICAS QUEDA SUSPENDIDO O MAGOSTO DE MAÑÁ VENRES DÍA 9.

HABERÁ CLASES CON NORMALIDADE TODA A MAÑÁ

NOVEMBRO. MES DA CIENCIA EN GALEGO

Os diferentes Departamentos didácticos do IES Antón Losada Diéguez teñen preparado un completo programa de actividades para poñer en valor o uso do galego como lingua da ciencia. Están coordinados polo EDLG do Losada.

Podes consultar todas as actividades desta celebración no blog do EDLG. AQUÍ.

ACCIÓNS FORMATIVAS DIRIXIDAS PRIORITARIAMENTE A PERSOAS DESEMPREGADAS (AFD) INFORMACIÓN ACTUALIZADA

PRAZAS VACANTES PARA O CURSO DE MANTEMENTO DOS SISTEMAS ELÉCTRICOS E ELECTRÓNICOS DE VEHÍCULOS

PARA PERSOAS DESEMPREGADAS

Consultar a información actualizada AQUÍ