O CONSELLO ESCOLAR DO LOSADA SOLICITA AUMENTO DE ESPAZOS PARA OS CICLOS DE CARPINTARÍA

O Consello Escolar do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez acordou, de xeito unánime, apoiar a solicitude de incremento dos espazos cedidos nas instalacións da Fundación de Exposicións e Congresos da Estrada. Esta solicitude, efectuada pola Dirección do centro educativo a inicios do pasado mes de setembro, ven motivada polo incremento significativo no volume de alumnado e na oferta de ensinanzas, coa implantación do Ciclo Básico Carpintaría e moble neste curso 2019-2020, que se suma ao ciclo medio xa existente. O Consello Escolar e tamén a Dirección do centro consideran prioritario garantir a seguridade do alumnado, así como calidade da formación que reciben os estudantes, algo que é imposible nas actuais instalacións.

Desde o centro educativo considérase que esta formación é estratéxica para A Estrada, Capital do Moble de Galicia. Hai que ter en conta, ademais, que a mocidade que quere formarse neste ámbito profesional merece unhas instalacións dignas, que permitan unha formación de calidade, e en condicións de seguridade e hixiene, sen ter que desprazarse fóra do noso concello.

Alumnado e profesorado dos ciclos de carpintaría e moble

ACTIVIDADES NO LOSADA

Esta semana tiveron lugar as seguintes actividades complementarias e extraescolares no instituto:

Ruta xeolóxica polo Pico Sacro

O luns, 7 de outubro o alumnado de Bioloxía de 1º BAC e de Xeoloxía de 2º participou nun interesante percorrido xeolóxico na contorna do Pico Sacro. Gozaron ademais dunha climatoloxía estupenda para a xeorruta.

Presentación do Obradoiro de Música Moderna Carlos Barruso

O propio luns, no salón de usos múltiples do centro, o alumnado de 4º ESO e de 1º BAC asistiu á presentación do novo proxecto musical xurdido na nosa vila. Os integrantes do combo do Obradoir de música moderna Carlos Barruso explicaron a todos e todas as asistentes o funcionamento desta escola de música. Acompañaron a presentación coa magnifica interpretación dunhas pezas musicais que foron ovacionadas polo público.

O CORO DO IES PL. ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ COMEZA AS SÚAS ACTIVIDADES

GÚSTACHE CANTAR?

ESTÁS CONVIDADO/ESTÁS CONVIDADA

INICIO DO CURSO DA EPA

O próximo xoves 26 de setembro, ás 19 h., terá lugar a presentación das ensinanzas de persoas adultas, ESA e BACHARELATO SEMIPRESENCIAL.Na Biblioteca do centro.

As clases darán comezo o venres 27 de setembro no horario correspondente.

IES  PLURILINGÜE ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ

OFERTA EDUCATIVA DO CENTRO NA PRENSA

O Faro de Vigo recolle a oferta educativa do IES Pl. Antón Losada Diéguez.

CALENDARIO ESCOLAR 2019-2020

PODES DESCARGAR O CALENDARIO ESCOLAR EN PDF PICANDO AQUÍ:

CALENDARIO ESCOLAR 2019-20

APERTURA DO CURSO 2019-2020

O inicio das clases terá lugar o luns 16 de setembro, para todos os cursos da ESO e a FPB e o martes 17 de setembro para o Bacharelato e os Ciclos Formativos.

O horario pode consultarse descargando o seguinte documento:

HORARIO DE APERTURA DO CURSO 2019-20

ABERTA A MATRÍCULA PARA AS ENSINANZAS DE PERSOAS ADULTAS

As persoas interesadas en matricularse no ensino de adultos, tanto en secundaria como en bacharelato, xa poden realizar os trámites necesarios na Secretaría do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez para matricularse.

Os estudos de adultos que se imparten no centro son os seguintes:

ESA (Educación Secundaria de Adultos) que comprende:

-Módulo 1 e 2 modalidade presencial. Para estes o prazo de inscrición remata o día 12 do presente mes.

-Modulo 3 e 4, modalidade presencial. Para estes o prazo de inscrición remata o día 12 do presente mes.

-Módulo 3 e 4, modalidade semipresencial. Para estes non hai data límite de inscrición.

Na modalidade semipresencial de secundaria o alumnado ten dúas horas de clase semanal por materia e unha hora de titoría co docente correspondente.

BACHARELATO

1º CURSO, modalidade semipresencial. Para este non hai data límite de inscrición.

2º CURSO, modalidade semipresencial. Para este non hai data límite de inscrición.

Na modalidade semipresencial de bacharelato o alumnado ten unha hora de clase semanal por materia e unha hora de titoría co docente correspondente.

ENTREGA DE NOTAS SETEMBRO 2019

A entrega dos boletíns de cualificación de setembro realizarase conforme ao seguinte horario o próximo xoves 5 de setembro.

DESCARGAR PDF

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2019-2020

Xa podes consultar os libros de texto correspondentes ao curso 2019-2020.

Podes consultar a listaxe ou descargala na seguinte ligazón:

LIBROS DE TEXTO 2019_2020