Programacións das probas libres dos módulos do C.M. de Automoción

Nos seguintes documentos recóllense as programacións correspondentes ás probas libres dos módulos do C.M. de Automoción:

Probas para a obtención do título de Bacharelato para maiores de 20 anos

No documento adxunto achégase información sobre os prazos de matrícula e datas de exames das:

PROBAS PARA OBTENCIÓN DO TÍTULO DE BACHARELATO PARA MAIORES DE VINTE ANOS

Probas para a obtención do título de E.S.O. para maiores de 18 anos

PROBAS PARA OBTENCIÓN DO TÍTULO DE GRADUADO EN EDUCACIÓN SECUNDARIA OBRIGATORIA PARA MAIORES DE DEZAOITO ANOS

Exames 1ª avaliación Bacharelato Semipresencial

No documento adxunto atópase o calendario de exames de bacharelato semipresencial correspondentes á primeira avialiación

Formación para o Emprego

Accións formativas dirixidas prioritariamente a persoas desempregadas (AFD)

No documento adxunto achégase información sobre o curso de formación para o emprego (AFD):

"MANTEMENTO DO MOTOR E OS SEUS SISTEMAS AUXILIARES"

que se está a ofertar desde o IES Antón Losada Diéguez.

O curso, cunha duración de 260 horas, celebrarase ao longo dos meses de novembrodecembro de 2017

O Losada nas ondas!

Onte, o noso profe de filosofía e xefe de estudos, Niti Laíño, estivo no programa "Las mañanas" de Radio Nacional de España falando sobre o ensino da política nos centro educativos.

Podes escoitar o podcast da entrevista aquí:

Las mañanas de RNE - Informe Planella - ¿Se puede o debe enseñar política en las aulas?

Inicio do curso 2017/18 de adultos

O inicio do curso escolar 2017/18 nas ensinanzas de adultos será nas seguintes datas:

• Educación secundaria (ESA): luns 25 de setembro ás 20:00

• Bachillerato: venres 29 de setembro ás 18:00

Admitidos a ciclos de FP Básica

No documento adxunto atópase a listaxe de solicitantes admitidos a ciclos de FP Básica para o curso 2017-18

Libros de Texto 2017-18

No documento adxunto atópase a listaxe de libros de texto para o curso 2017-18

Inicio do curso 2017/18

O día 15 de setembro dará comezo o curso escolar 2017/18

Na xornada inicial recibirase ó alumnado de xeito escalonado:

• Ás 8:45 o alumnado de FP Básica e ESO