O alumnado do Losada visita o Collège du Holme en Briouze (Normandía, Francia)

Trátase dun programa de intercambio cultural e lingüístico, no que 12 estudantes de 1º ESO do IES Antón Losada Diéguez viaxaron a Francia, instalados en familias francesas desde o pasado 17 de marzo ata o sábado 23, acompañados por Edith Pazó, profe de Lingua Galega e de Francés e Afonso García, profe de Lingua Castelá e responsable do Aula de Teatro do centro. Participaron da vida académica dun centro escolar (Collège du Houlme, en Briouze, Normandía) para convivir durante unha semana co alumnado francés, seguindo parcialmente a actividade ordinaria do centro. Isto permitiralles coñecer outro sistema escolar cunha vivencia activa, ademais de integrarse na vida cotiá das familias que os acollían, procedentes tanto do ámbito urbano como rural. A experiencia está resultour realmente agradable, intensa e moi enriquecedora.

Por outra parte, dirixidos polo profesorado francés e galego responsable da actividade, os alumnos participaron na posta en escena en común co alumnado francés da adaptación da obra teatral Le petit prince/El principito/O principiño.. Realizan tamén actividades culturais complementarias, como a visita ao Mont Saint-Michel ou á localidade de Saint Malo.

No mes de maio desenvolverase a segunda parte desta actividade de convivencia, cando o alumnado francés viaxe á Estrada, para convivir coa alumnado galego durante unha semana. Daquela, daráselle continuidade tamén á actividade teatral común, como parte do proxecto de convivencia cultural e práctica lingüística, que culminará coa posta en escena do traballo dramatizado no Teatro Principal da Estrada, o día 2 de maio. Unha vintena de familias estradenses participarán nesta acollida do alumnado francés.

O IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez e o Collège du Houlme de Briouze levan traballando conxuntamente desde o pasado mes de outubro no desenvolvemento deste marco de intercambio cultural e lingüístico. No primeiro trimestre, o alumnado dos dous centros, estudantes de francés e de español de distintos niveis da ESO como linguas estranxeiras, realizaron xa un intercambio epistolar, que tivo continuidade a través de distintas redes sociais, e que agora se completa con esta convivencia nos dous países.

Esta actividade enmárcase no programa plurilingüe desenvolvido polo centro educativo, que ademais de impartir varias materias en inglés, ten grupos de alumnado estudando francés e portugués.

PODES LER MÁIS INFORMACIÓN E VER MÁIS FOTOS, NO BLOG DO EDL LOSADA, PICANDO AQUÍ

CALENDARIO DE EXAMES DA 2ª AVALIACIÓN DE PERSOAS ADULTAS

PUBLICADO O CALENDARIO DE EXAMES DA 2ª AVALIACIÓN DE PERSOAS ADULTAS

PODES CONSULTALO AQUÍ: DESCARGA CALENDARIO PDF

ACCIÓNS FORMATIVAS DIRIXIDAS PRIORITARIAMENTE A PERSOAS DESEMPREGADAS (AFD)

Convocatoria CURSOS dirixidos a persoas desempregadas no IES Antón Losada Diéguez.

Curso de

MONTAXE E MANTEMENTO DE INSTALACIÓNS DE MEGAFONÍA, SONORIZACIÓN DE LOCAIS E CIRCUÍTO PECHADO DE TELEVISIÓN

Data da proba de selección: 7 de marzo de 2019 ás 10:00 horas.

Descarga toda a información AQUÍ

Curso de

TRABALLOS DE CARPINTARÍA E MOBLE

Data da proba de selección: 2 de abril de 2019 ás 10:00 horas.

Descarga toda a información AQUÍ

Calendario de probas de acceso a ciclos medios e superiores de Formación Profesional Convocatoria 2019

Xa está publicado o calendario de probas para o acceso aos ciclos medios e superiores da FP.

Convocatoria 2019.

DESCARGAR DOCUMENTO PDF CON TODA A INFORMACIÓN AQUÍ

ERASMUS + MOBILIDADES PARA O ALUMNADO DOS CICLOS SUPERIORES

Podes acceder a toda a info da convocatoria de Mobilidades para o alumnado de C.S. proxecto:KA103 PraxEuropa2018-2020 AQUÍ

CALENDARIO DE EXAMES BACHARELATO SEMIPRESENCIAL 1ª AVALIACIÓN

XA ESTÁ PUBLICADO O CALENDARIO DA 1ª AVALIACIÓN DE 1º E 2º BACHARELATO SEMIPRESENCIAL.

PODE CONSULTARSE E DESCARGARSE NO SEGUINTE ENLACE:

DESCARGA CALENDARIO PDF