PRESENTACIÓN E INICIO DE CLASES DAS ENSINANZAS DE PERSOAS ADULTAS NO LOSADA

RECEPCIÓN E PRESENTACIÓN DA ESA E DO BACHARELATO DE ADULTOS.

O acto de presentación terá lugar o xoves 23 de setembro ás 19:30 horas.

INICIO DE CLASES DE ENSINANZAS DE PERSOAS ADULTAS.

As clases da ESA presencial e semipresencial comezarán o venres 24 de setembro no seu horario habitual.

As clases de BACHARELATO SEMIPRESENCIAL comezarán o luns 27 de setembro no seu horario habitual.

Horario persoas adultas:

INSCRICIÓN NA ANPA DO IES PLURILINGÜE ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ

A ANPA do IES ANTÓN PLURILINGÜE ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ recorda a todo o alumnado e as familias a importancia de asociarse á mesma.

Poddescargarse a solicitude de inscrición AQUÍ.

Correo electrónico: anpaantonlosada@gmail.com

COMEZO DE CURSO 2021-2022. ASÍ SERÁN OS DÍAS DE INICIO.

HORARIO DE PRESENTACIÓN E INICIO DAS CLASES DO CURSO 2021-2022

O alumnado correspondente agardará no patio dianteiro do centro, no exterior do edificio, para entrar no mesmo cando sexa convocado. Será recibido polo Equipo Directivo e os titores e titoras correspondentes.

Unha vez feita a presentación, o alumnado continuará no centro no horario e aula que lle corresponda, ata o final da xornada lectiva.

Descarga o horario en PDF AQUÍ

CALENDARIO DE EXAMES DE SETEMBRO E OUTRAS INFORMACIÓNS.

Xa está publicado o calendario de exames da CONVOCATORIA EXTRAORDINARIA DE SETEMBRO.

Pode consultarse AQUÍ

As notas serán enviadas a través de ABALAR MÓBIL o venres 3 de setembro ás 14:00 horas

A matrícula realizarase o luns día 6 de 09:00 a 14:00.

O período de reclamacións comezará o luns 6 de setembro ás 09:00 e rematará o martes 7 de setembro ás 14:00.

LIBROS DE TEXTO. CURSO 2021-2022

Xa está publicada a listaxe de libros de texto para o curso 2021-2022.

Podes consultala

AQUÍ

A REVISTA DO LOSADA

Desde mediados do mes de xuño xa contamos cun novo número de ELOGHO?, a revista promovida polo EDLG do Losada.

Aquí podes vela e descargala a toda cor:

Revista ELOGHO? 2021 by elogolosada

MATRÍCULA CURSO 2021-2022

Prazo de matrícula para a ESO e BACHARELATO (curso 2021-2022)

INICIO: martes 29 de xuño

REMATE: venres 9 de xullo

Non é necesario solicitar cita previa.

Horario: de 9 a 13 horas

OFERTA DE FP DUAL NO LOSADA

O IES PLURILINGÜE ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ oferta para o curso 2021-2022 dous ciclos formativos de FP Dual. O prazo de presentación de solicitudes  comeza o 25 de xuño e remata o 2 de xullo.

FORMACIÓN REMUNERADA E ALTA INSERCIÓN LABORAL.

CICLO SUPERIOR DE ADMINISTRACIÓN DE SISTEMAS INFORMÁTICOS EN REDE

CICLO MEDIO DE INSTALACIÓN E AMOBLAMENTO

ACTO DE DESPEDIDA DO ALUMNADO DE 2º BACHARELATO. PROMOCIÓN 2021

Onte, 18 de xuño, tivo lugar o acto de despedida do alumnado de 2º de Bacherelato. Outro curso máis nunhas condicións moi especiais, debido ás normas de distanciamento social e coa ausencia das súas familias, os rapaces e rapazas e o profesorado xuntáronse no centro para compartir a despedida e moitas emocións.

Aí queda un resume coas mellores imaxes do evento (picando na imaxe podes ver as imaxes máis grandes, no flickr):

Despedida de 2º de Bacharelato. Promoción 2021. 18 de xuño. IES Antón Losada Diéguez

E tamén podes ver o vídeo que recolle os mellores momentos do seu paso polo Losada: