PROBA ABAU 2022

Xa están publicadas as datas das probas ABAU do curso 2021-2022.

A convocatoria ordinaria será os días 7, 8 e 9 de xuño.

A convocatoria extraordinaria será os días 12, 13 e 14 de xullo.

Podes consultar toda a información sobre as probas na páxina da CIUG: https://ciug.gal/gal

Video informativo:

Profesorado que integra o departamento:

• Pego Brión, María Dolores
  • Santos Gómez, Sara

Xefe do departamento:

• Santos Gómez, Sara

RECOÑECEMENTO PARA OLALLA AÑÓN, DOCENTE DO LOSADA

Olalla Añon, docente do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez, foi unha das dúas finalistas da bolsa que convocaron  Fundadicón María José Jove e o Instituto Galego do TDAH e Trastornos Asociados (Ingada). A nosa compañeira recibiu unha mención polo seu traballo ESTRATEXIAS A DESENVOLVER CO ALUMNADO DE TRASTORNO POR DÉFICIT DE ATENCIÓN E HIPERACTIVIDADE.

Olalla recibe o diploma de mans de Ángel Carracedo

Máis info na nova da Consellería.

Noticia no Faro de Vigo

Noticia La Voz de Galicia

Entrevista no Faro de Vigo (09.06.21)

INFORMACIÓN SOBRE AS ABAU 2021

Xa están publicadas as datas provisionais das probas ABAU do curso 2020-2021.

A convocatoria ordinaria será os días 8, 9 e 10 de xuño.

A convocatoria extraordinaria será os días 13, 14 e 15 de xullo.

NOVO: Calendario centros PROBAS ABAU (8 de abril): Calendario ABAU

Video da Ciug con indicacións para o alumnado:

Tamén podes consultar e descargar a presentación informativa, realizada polo Departamento de Orientación, picando NESTE ENLACE.

PROTOCOLO DE SEGURIDADE DAS PROBAS ABAU NESTE ENLACE

I MOSTRA DE ORIENTACIÓN EDUCATIVA E PROFESIONAL DO CONCELLO DA ESTRADA

Os centros de secundaria  xunto co Concello da Estrada organizan a I Mostra de Orientación Educativa e Profesional na nosa vila. Trátase dunha novidosa iniciativa que pretende xuntar esforzos e ofrecer a toda a comunidade educativa estradense, familias, alumnado e profesorado unha serie de actividades divulgativas das diferentes posibilidades que ofrecen os centros educativos así como as universidades e outras entidades.

Na Mostra participa activamente o IES Antón Losada Diéguez que manterá stands informativos de todas as familias profesionais que se ofertan no centro realizando diversos obradoiros dirixidos a todos os asistentes á feira.

A visita á Mostra, que se celebra nas instalacións da Fundación do Moble, é gratuíta pode facerse no horario que se indica no programa que se achega.

O contido da actividade e os horarios poden consultarse e descargarse picando AQUÍ:

FOLLETO PROGRAMA DA MOSTRA DE ORIENTACIÓN DA ESTRADA