Dinamización Lingüística

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Ao inicio do presente curso académico quedou constituído o Equipo de Dinamización da Lingua Galega conforme á lexislación vixente, estando formado polos seguintes membros:

Coordinadora: Carmen Diéguez González (Dpto. Lingua Galega e Literatura)

Fco. Xabier Camba Sanmartín (Dpto. Lingua Galega e Literatura)
Francisco X. Barreiro Carracedo (Dpto. Lingua Galega e Literatura)
Marifé Pérez García (Dpto. Lingua Galega e Literatura)
Cibrán Manuel Arxibai Queiruga (Dpto. Matemáticas)
Xosé Eixo Blanco (Dpto. Matemáticas)
Laura Neira Rodríguez (Dpto. FOL)
Dolores Touceda Loureiro (Dpto. Clásicas)
María Milagros Villanueva Fernández (Dpto. Ciencias Naturais)
María Teresa Fdez. Mella (Dpto Ciencias Naturais)
Andrés Lobato Campaña (Dpto. Administración e xestión)
Inés Lopez Nodar (Dpto. Historia)
Eladio Anxo Fernández Manso (Dpto. Xeografía e Historia)
Afonso García Penas (Dpto. Língua Castelá e Literatura)
Rosa María Sangiao Terceiro (Dto. de Francés)

Alumnado

Pablo Romero Barcala (1º BAC)
Luis Ruibal Picáns (1º BAC)
Uxía Porto (1º BAC)
Cristian Ribadavia (1º BAC)
Andrea Mosteiro Sangiao ( 2º BACH. )
Sheila Ferreiro Tato (1º BAC)
Javier Pereira Rey (1º BAC)
Rita Torres Blanco (1º BAC)
Pablo Romero
Daniel Canicoba (4º ESO)

Julián Fernández Alende (1º BAC)

P.A.S.
Katia Procino Toimil

EXPOSICIÓNS NO LOSADA DIÉGUEZ

Nestas semanas podemos desfrutar con dúas mostras no noso centro:

A primeira consiste na mostra do TAPIZ DE ROSALÍA, realizado polas mulleres do Colectivo Feminista Deza Tabeirós, en homenaxe á nosa insigne escritora. A obra está sendo visitada polos diferentes grupos do centro no vestíbulo do mesmo. Máis información e fotos NESTE ENLACE.

A outra mostra que loce no corredor da Biblioteca está formada por 36 ilustracións da deseñadora estradense Rosa de Cabanas, centradas nos personaxes narradores da novela Scorpio, de Ricardo Carvalho Calero, a quen dedicamos este ano as Letras Galegas. A autora dos deseños compartiu a súa experiencia creadora co alumnado de 2º Bacharelato o pasado venres 20 de novembro. Podes ver máis imaxes e máis información NESTE ENLACE.

O ALUMNADO DO LOSADA PARTICIPA NA CELEBRACIÓN DO MES DA CIENCIA EN GALEGO

De xeito virtual, como É costume este curso, o alumnado do IES PLURILINGÜE ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ participou na primeira actividade organizada con motivo da celebración do Mes da ciencia en galego. En concrteto foron os grupos de 1º de Bacharelato os que puideron ver e escoitar a magnifica charla que a científica galega Sonia Villapol Salgado impartiu desde Houston, tratando un tema de máxima actualidade: "Só a ciencia nos rescatará da pandemia".

Podes consultar toda a información e fotos NESTE ENLACE.

O luns 30 de novembro, o alumnado de 4º participou nunha videoconferencia do profesore e youtubeiro científico Xacobo de Toro. Info e fotos NESTE ENLACE.

O EDL LOSADA COMEZA A SÚA ACTIVIDADE COA PUBLICACIÓN DO CALENDARIO DO PRIMEIRO TRIMESTRE

Un curso máis o EDL do Losada ofrece unha ferramenta útil para organizármonos mellor: o calendario mensual, que nesta edición recolle unha personaxe da nosa cultura, cunha cita da mesma,  e as datas máis sinaladas e celebracións do mes. Comeza cos meses do primeiro trimestre: outubro, novembro e decembro.

Podes consutalo e descargalo entrando na páxina web do EDL Losada

A CIENCIA EN GALEGO NO LOSADA

O pasado venres deron comezo as actividades coordinadas polo EDL do Losada para reivindicar, un ano máis o uso do galego no ámbito científico.

Neste enlace podes consultar a crónica da actividade, organizada polo Departamento de Física e Química:

Materiais intelixentes. Facultade de Minas e Enerxía.