Dinamización Lingüística

LETRAS GALEGAS 2024 NO LOSADA

O EDLG do Losada en colaboración con diversos Departamentos didácticos presenta a programación de actividades para a celebración das Letras Galegas 2024 dedicadas á escritora e música coruñesa Luísa Villalta:

1. Concurso de fotografía "Palabras de Luísa Villalta" e publicación da revista AS LETRAS DO LOSADA. Máis información AQUÍ.

2. Proxecto A CORUÑA DE LUÍSA VILLALTA, realizado polo Departamento de Artes Plásticas e alumnado da materia de Expresión Artística de 4º ESO, coa colaboración do EDLG. Máis información AQUÍ.

Equipo de Dinamización da Lingua Galega

Ao inicio do presente curso académico quedou constituído o Equipo de Dinamización da Lingua Galega conforme á lexislación vixente, estando formado polos seguintes membros:

Coordinador David Pérez González LINGUA GALEGA

PROFESORADO:

Ana Parada Gañete(ORIENTACIÓN)
Patricia Alonso Janeiro(INGLÉS)
Concepción Dolores Carbajal Villaverde (LINGUA CASTELÁ)
Inés López Nodar(XEOGRAFÍA E HISTORIA)
Marcos López Pena (FÍSICA E QUÍMICA)
Cibrán Manuel Arxibai Queiruga(MATEMÁTICAS)
Carmen Diéguez González (LINGUA GALEGA)
Francisco Xavier Barreiro Carracedo (LINGUA GALEGA)
Xabier Camba Sanmartínl(LINGUA GALEGA)

Alumnado

Daniel Canicoba (4º ESO)

P.A.S.
Katia Procino Toimil

A REVISTA DO LOSADA 2023

Desde hai uns días xa estamos a ler a revista do losada nas aulas, nos corredores ou na biblio. Agora xa a podes descargar a toda cor. Publicación promovida polo EDLG Losada

Aí a tés:

Revista Elogho? 2023 by elogolosada

REVISTA DO LOSADA. CURSO 2021-2022

Desde mediados do mes de xuño xa contamos cun novo número de ELOGHO?, a revista promovida polo EDLG do Losada.

Aquí podes vela e descargala a toda cor:

Revista ELOGHO? 2022 by elogolosada

DÍA DA MULLER NO LOSADA. EXPOSICIÓN MULLERES VALENTES

Inaugúrase no Losada unha selección de 20 traballos pertencentes a Exposición MULLERES VALENTES da autoría da deseñadora estradense Rosa de Cabanas. Esta actividade inclúsese dentro da celebración do Día da Muller no centro. A mostra encóntrase no corredor da biblioteca e estará aberta ata o 25 de marzo.

Podes consultar máis info no Blog da Biblioteca.

XA ESTAN EN MARCHA DIFERENTES ACTIVIDADES NO LOSADA

Despois dun curso 2020-2021 moi complicado, este ano comezamos o curso coa posta en marcha de diferentes actividades, camiñando pouco a pouco cara a normalidade.

A Biblioteca xa deu comezo ao proxecto dos Clubs de Lectura, que este ano serán cinco diferentes con máis de 50 rapaces e rapazas participantes. Aí que da unha imaxe de mostra.

Tamén a iniciativa da Biblioteca, e do EDL tivo lugar un certame de deseño para a elaboración de marcapáxinas con motivo da celebración do día das bibliotecas, o pasado 24 de outubro. No blog da biblioteca podes ver máis imaxes e información sobre estas actividades.

E tamén iniciou os seus ensaios a Aula de Teatro Avelaíñas, que todos os martes xunta a perto de 40 rapaces e rapazas que neste curso están dirixidos polo actor e monologuista Fran Campos.

A REVISTA DO LOSADA

Aquí podes vela e descargala a toda cor:

Revista ELOGHO? 2021 by elogolosada

PREMIOS DO CONCURSO FOTOGRÁFICO DAS LETRAS GALEGAS 2021

O pasado vernres, 21 de maio, entregáronse os premios aos traballos gañadores do Concurso de Fotografía Xela Arias das Letras Galegas. Parabéns á gañadora, Laura Piso, ao segundo clasificado, Roberto Vilas e aos dous accésits, Joel Castro e Jacobo Ibáñez. E tamén a todos e todas os finalistas polo bo nivel das súas fotografías.

Podes consultar toda a información sobre a actividade no BLOG DO EDLG

DÍA DE ROSALÍA 2021 NO LOSADA

Un ano máis a comunidade educativa do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez celebrou o 24 de febreiro como día de Rosalía de Castro. Aí queda o vídeo elaborado polo EDLG Losada respondendo á convocatoria da Asoaciación de escritores e escritoras galegas. Unha coreografía para Rosalía:

Podes consultar máis actividades no blog do EDLG Losada, picando NESTE ENLACE

EXPOSICIÓNS NO LOSADA DIÉGUEZ

Nestas semanas podemos desfrutar con dúas mostras no noso centro:

A primeira consiste na mostra do TAPIZ DE ROSALÍA, realizado polas mulleres do Colectivo Feminista Deza Tabeirós, en homenaxe á nosa insigne escritora. A obra está sendo visitada polos diferentes grupos do centro no vestíbulo do mesmo. Máis información e fotos NESTE ENLACE.

A outra mostra que loce no corredor da Biblioteca está formada por 36 ilustracións da deseñadora estradense Rosa de Cabanas, centradas nos personaxes narradores da novela Scorpio, de Ricardo Carvalho Calero, a quen dedicamos este ano as Letras Galegas. A autora dos deseños compartiu a súa experiencia creadora co alumnado de 2º Bacharelato o pasado venres 20 de novembro. Podes ver máis imaxes e máis información NESTE ENLACE.