Taboleiro

Matrícula nos Módulos II e IV das Ensinanzas de persoas adultas

O IES PLURILINGÜE ANTÓN LOSADA DIÉGUEZ mantén aberto o prazo de inscrición no Módulo II e no Módulo IV das Ensinanzas para Persoas Adultas que se imparten no centro en horario de tarde-noite, de 17 a 22 horas, con carácter xeral. A matrícula debe formalizarse na Secretaría do centro.

As clases darán comenzo o luns 10 de febreiro.

A CONSELLEIRA DE EDUCACIÓN ANUNCIA LICITACIÓN DAS OBRAS NOS TALLERES DE AUTOMOCIÓN DO LOSADA

A Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional, Carmen Pomar anunciou hoxe que o seu departamento ten previsto licitar dentro deste ano 2020, probablemente na segunda metade do mesmo, a obra de reforma dos talleres de Formación Profesional do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez.  Fíxoo na apertura da I Mostra de Orientación Educativa e Profesional do Concello da Estrada, na que participou esta mañá, e que se desenvolverá os días 13, 14 e 15 de xaneiro nesta localidade pontevedresa.

Segundo explicou a titular do departamento educativo da Xunta de Galicia, a actuación está en fase de redacción de proxecto e as obras poderían comezar xa a finais de ano. Prevese que o orzamento supere os 250.000 euros, en función do programa de necesidades.

En base ás previsións iniciais, as obras consistirían na remodelación total do edificio de talleres que alberga o ciclo de grao básico de Mantemento de vehículos e medio de Electromecánica de vehículos automóbiles, titulacións cunha alta demanda. Así mesmo incluiría unha reforma integral dos aseos e vestiarios masculinos, así como a instalación de vestiarios femininos.

A I Mostra de Orientación Educativa e Profesional do Concello da Estrada ten como obxectivo amosar aos estudantes da localidade a oferta de ensino dos centros do municipio, así como outras opcións a nivel universitario, das Forzas Armadas e do Centro Superior de Hostelería de Galicia. Para isto haberá obradoiros impartidos no posto do IES Plurilingüe Antón Losada Diéguez arredor da Formación Profesional, así como charlas sobre as súas posibles saídas. Ademais ofreceranse relatorios sobre orientación universitaria e información sobre a oferta de ocio á xuventude. Así mesmo, o IES de Mugardos impartirá un obradoiro de Agroxardinería.

(Nova recollida do Portal Educativo da Xunta de Galicia)

A nova nos medios de comunicación:

FARO DE VIGO

LA VOZ DE GALICIA

FELICES FESTAS PARA TODOS E TODAS

A comunidade educativa do Losada deséxache unhas boas festas e un feliz 2020.

Volvemos coas clases o 8 de xaneiro.

25 N CELEBRACIÓN DO DÍA INTERNACIONAL POLA ELIMINACIÓN DA VIOLENCIA CONTRA AS MULLERES

25 de novembro, luns

Lectura do manifesto elaborado polo alumnado de 1º BAC

(1º recreo)
Patio do centro. Se chove, realizarase no patio cuberto na entrada posterior do centro.

Intervención musical do Coro IES Pl. Antón Losada Diéguez

2º recreo
: Salón de usos múltiples.

Reparto de adhesivos pola igualdade, bo trato e o respecto.

Escaleiras cara a igualdade. Intervención realizada polo alumnado de 1º ESO nas escaleiras interiores do centro.

Ver no blog da biblioteca

Mostra de libros sobre a igualdade na entrada do centro.

26 de novembro, martes

Contos e poemas pola igualdade

2º recreo
. Biblioteca

Enlace ao blog da biblioteca do centro onde se recollen moi diveros materiais de traballo para as aulas

Materiais de traballo

Apertura do curso 2018/19

No seguinte documento achégase o horario de recepción dos alumnos o vindeiro luns 17 de setembro, día de apertura oficial do curso 2018/19 no IES Antón Losada Diéguez

Calendario de exames de Setembro 2018

No seguinte documento achégase información sobre o calendario das probas de setembro de ESO, Bacharelato, FP Básica, ESA e Bacharelato de adultos

Calendario de exames finais de Secundaria (ESA) e 1º Bacharelato de Adultos

Nos seguintes documentos atópanse os calendarios de exames finais correspondentes aos estudos de Educación Secundaria de Adultos (ESA) e 1º de Bacharelato de Adultos

Excursión ás Illas Cíes

Estase a organizar unha excursión do alumnado do centro ás Illas Cíes para o vindeiro 19/6/2018.

De xeito que poidan facerse as correspondentes solicitudes de autorización na Xunta de Galicia para visitar ás illas, prégase que o alumnado interesado cubra os seus datos persoais (até o lúns 4 de xuño) a través do seguinte enlace

Fondolibros curso 2018/19. Presentación de solicitudes

Premios a proxectos de innovación na FP 2018

Tres proxectos de innovación en FP no que o IES Antón Losada Diéguez participa, como centro coordinador ou como centro colaborador, resultaron premiados nos "Premios para o Desenvolvemento de Proxectos de Innovación Tecnolóxica ou Científica e Proxectos de Innovación Didáctica no ámbito da Formación Profesional" convocados pola Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa.

Proxectos premiados:

• WOOD_COM. Cápsula orgánica multiúso
  • Prototipo para o desenvolvemento de robots autónomos móbiles de servizo en interiores
  • Seguridade Memorflex

[Máis info]